V.STAMATIS
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ
ΕΙΔΗ ΣΠΙΤΙΟΥ

Σελίδες

Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

Ορισμός αντιδημάρχων στον δήμο Αργους Μυκηνών.

















 Με απόφαση του Δημάρχου Άργους - Μυκηνών κ. Δημήτρη Καμπόσου,  σύμφωνα με τη Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης του Προγράμματος "Καλλικράτης",  ορίστηκαν αντιδήμαρχοι  για τη διετία 2011-2012 οι Δημοτικοί Σύμβουλοι κ.κ. Θωμόπουλος Ανδρέας, Παπαϊωάννου Παναγιώτης, Κολεβέντης Φώτιος, Αδρακτάς Κων/νος, Κρίγγος Δημήτριος, Πετσέλης Χρήστος και Μαύρας Γεώργιος.

Στους αντιδημάρχους ο δήμαρχος μεταβίβασε, αντιστοίχως, τις κάτωθι αρμοδιότητες:
1ον Στον κ. Θωμόπουλο Ανδρέα
  • Την εποπτεία  λειτουργίας δημοτικών υπηρεσιών  - Διοίκησης και Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού
  • Την εποπτεία των Οικονομικών Υπηρεσιών (Παρακολούθηση προϋπολογισμού- απολογισμού - Διαχείριση Δαπανών - Διαχείριση Εσόδων - Ταμειακή Υπηρεσία -Θέματα Δημοτικής Περιουσίας– Κληροδοτημάτων- την υπογραφή βεβαιωτικών καταλόγων)
  • Την ίδρυση και  λειτουργία των δημοτικών κοιμητηρίων
  • Την υπογραφή χορήγησης αδειών και βεβαιώσεων  των λαϊκών αγορών
  • Την τέλεση των Πολιτικών Γάμων, σε περίπτωση απουσίας του Δημάρχου
  • Το συντονισμό των υπολοίπων αντιδημάρχων για την ολοκληρωμένη, συνεκτική και ενιαία διοίκηση και παραγωγή έργου
2ον Στον κ. Παπαϊωάννου Παναγιώτη
  • Την Πολιτική Προστασία
  • Την Τουριστική προβολή και ανάπτυξη - τις Αδελφοποιήσεις
  • Τη λειτουργία παιδικών χαρών
  • Την ευθύνη για τη συνεργασία με  εθελοντικές ομάδες πολιτών και στήριξη της δράσης τους
  • Το Χωροταξικό σχεδιασμό (Σχέδιο πόλης)
  • Το Κτηματολόγιο
  • Τις Υπηρεσίες Πολιτισμού - Υπηρεσίες Παιδείας,  δια βίου μάθησης  και Νέας Γενιάς [ Συμβούλιο Νέων, Σχολικοί Φύλακες, Καθαρίστριες Σχολείων, Κατασκηνώσεις ]
  • Τις Υπηρεσίες Τεχνολογίας- Πληροφορικής
  • Θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης


3ον  Στον κ. Κολεβέντη Φώτιο
  • Τις Υπηρεσίες Δημόσιας Υγείας
  • Τις Κοινωνικές Υπηρεσίες-Κοινωνική Προστασία και Αλληλεγγύη -Κοινωνική Πρόνοια- Συνεργασία με φιλανθρωπικούς – πολιτιστικούς συλλόγους, σωματεία, ιδρύματα, διοικητική εξυπηρέτηση ατόμων με αντικειμενική αδυναμία προσπέλασης στις δημοτικές υπηρεσίες κ.λ.π.
  • Την Υπηρεσία αδειοδοτήσεων καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και ρύθμισης εμπορικών δραστηριοτήτων
  • Την Πολιτική ισότητας των φύλων
  • ΤΙς Υπηρεσίες Δημοτικής Αστυνομίας (την εποπτεία των ενεργειών δημιουργίας της και κατόπιν τη λειτουργία της)
  • Την εποπτεία της Χονδρικής Αγοράς
  • Τις Υπηρεσίες ΚΕΠ
4ον Στον κ. Αδρακτά Κων/νο
  • Την εποπτεία του προσωπικού  των Τεχνικών Υπηρεσιών
  • Την εποπτεία λειτουργίας αυτών (Τεχνικά έργα, κατασκευή κτιρίων, συντήρηση έργων, δημοτικού φωτισμού, σήμανση οδών, βελτίωση και συντήρηση υποδομών Δήμου, κοινωφελών και κοινοχρήστων χώρων, πληροφοριακών πινακίδων, βελτίωση οδικού δικτύου  κ.λπ.)
Επίσης:
  • Εγγειοβελτιωτικά Έργα
  • Έργα Συγκοινωνιών και Κυκλοφορίας
  • Έργα Περιβάλλοντος -  Πρασίνου και Ποιότητας ζωής
  • Τοπογραφικές Υπηρεσίες
  • Προγραμματισμού και Ανάπτυξης
  • Πολεοδομία
Α.  Υπηρεσία Έκδοσης οικοδομικών αδειών
     Β.  Υπηρεσία Πολεοδομικών Εφαρμογών
Γ.  Υπηρεσία Ελέγχου Κατασκευών
Δ.  Υπηρεσία αυθαιρέτων
·         Διαχείριση Μηχανημάτων και Οχημάτων (γραφείο κίνησης)
·         Αστικός σχεδιασμός – Περιβάλλον
·         Απαλλοτριώσεις





5ον Στον κ. Κρίγγο Δημήτριο
για τις Δημοτικές Ενότητες Λέρνας- Κίου-Αχλαδοκάμπου
  • Την εποπτεία Πολιτικής προστασίας
  • Την εποπτεία Πολιτιστικών εκδηλώσεων
  • Την εποπτεία Κοινωνικής υπηρεσίας και αλληλεγγύης
  • Την εποπτεία Εγγείων Βελτιώσεων
  • Την Αλιεία και την επίβλεψη λειτουργίας λιμένων Δημοτικών Ενοτήτων Ν. Κίου – Λέρνας
  • Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στις δημοτικές ενότητες ευθύνης του
  • Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις δημοτικές ενότητες ευθύνης του
  • Την  εποπτεία, το συντονισμό και κατάρτιση αναπτυξιακών προγραμμάτων και χωροταξικών σχεδίων για τις δημοτικές ενότητες ευθύνης του
  • Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και τη λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκονται δημοτικές ενότητες ευθύνης του
  • Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις διοικητικές υπηρεσίες που λειτουργούν στις δημοτικές ενότητες ευθύνης του
  • Τη  συνεργασία με τους Προέδρους των Συμβουλίων των δημοτικών και τοπικών κοινοτήτων, της περιοχής ευθύνης του, για την επίλυση των προβλημάτων τους  


6ον  Στον κ. Πετσέλη Χρήστο
Καθ’ ύλιν αρμοδιότητες για το σύνολο του Δήμου Άργους-Μυκηνών:
  • Υπηρεσίες καθαριότητας-διαχείρισης απορριμμάτων-ανακύκλωσης
  • Την εποπτεία των υπηρεσιών του Δήμου που σχετίζονται με την Καθαριότητα και ειδικότερα την κίνηση των απορριμματοφόρων και των εν γένει οχημάτων της υπηρεσίας καθαριότητας
    - τον προγραμματισμό, συντονισμό και εποπτεία σε θέματα καθαριότητας
  • Τη διάθεση και περαιτέρω επεξεργασία των απορριμμάτων

 Και για τις δημοτικές ενότητες Μυκηνών-Λυρκείας : 
  • Την εποπτεία Πολιτικής προστασίας
  • Την εποπτεία Γεωργικών- κτηνοτροφικών θεμάτων
  • Την εποπτεία Πολιτιστικών εκδηλώσεων
  • Την εποπτεία Κοινωνικής υπηρεσίας και αλληλεγγύης
  • Την εποπτεία Εγγείων Βελτιώσεων
  • Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στις δημοτικές ενότητες ευθύνης του
  • Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις δημοτικές ενότητες ευθύνης του
  • Την εποπτεία, το συντονισμό και την κατάρτιση αναπτυξιακών προγραμμάτων και χωροταξικών σχεδίων για τις δημοτικές ενότητες ευθύνης του
  • Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και τη λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκονται στις δημοτικές ενότητες ευθύνης του
  • Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις διοικητικές υπηρεσίες, που λειτουργούν στις δημοτικές ενότητες περιοχής ευθύνης του
  • Τη  συνεργασία με τους Προέδρους των Συμβουλίων των δημοτικών και τοπικών κοινοτήτων, της περιοχής ευθύνης του, για την επίλυση των προβλημάτων τους

7ον Στον κ. Μαύρα Γεώργιο
για τις Δημοτικές Ενότητες Κουτσοποδίου - Αλέας:

  • Την εποπτεία Πολιτικής προστασίας.
  • Την εποπτεία Γεωργικών- κτηνοτροφικών θεμάτων
  • Την εποπτεία Πολιτιστικών εκδηλώσεων
  • Την εποπτεία Κοινωνικής υπηρεσίας και αλληλεγγύης
  • Την εποπτεία Εγγείων Βελτιώσεων
·         Την  ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στις δημοτικές ενότητες ευθύνης του
·         Την παρακολούθηση  της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις δημοτικές ενότητες ευθύνης του
·         Την εποπτεία, το συντονισμό και την κατάρτιση αναπτυξιακών προγραμμάτων και χωροταξικών σχεδίων για τις δημοτικές ενότητες ευθύνης του 
·         Τη μέριμνα  για την καλή κατάσταση και τη λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκονται στις δημοτικές ενότητες ευθύνης του
·         Την υπογραφή,  με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις διοικητικές υπηρεσίες που λειτουργούν στις δημοτικές ενότητες ευθύνης του
·         Τη  συνεργασία με τους Προέδρους των Συμβουλίων των δημοτικών και τοπικών κοινοτήτων, της περιοχής ευθύνης του, για την επίλυση των προβλημάτων τους

Τον κ. Δήμαρχο, σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματός του, αναπληρώνει ο κ. Ανδρέας Θωμόπουλος.
ΝΕΥΡΟΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ
ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
Κέντρο Βιολογικής Γεωργίας
ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑ