ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Έρευνα δείχνει 16% μέση απόκλιση στις τιμές των ξενοδοχείων της Ελλάδας, στο 30% το Ναύπλιο.

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 7:45:00 μ.μ. | |
 Οι ταξιδιώτες μπορούν να εξοικονομήσουν μέχρι και 16% ανάλογα με το πρακτορείο κρατήσεων, παρά το γεγονός ότι η κράτηση τους γίνεται για το ίδιο ξενοδοχείο και για το ίδιο δωμάτιο.
Η μελέτη tHPDI (Disparity trivago Hotel Price Index), αναλύει τις διαφορές των ξενοδοχειακών τιμών που προσφέρονται από τα διάφορα ταξιδιωτικά πρακτορεία για το ίδιο δωμάτιο, στο ίδιο ξενοδοχείο. Το γενικό συμπέρασμα είναι πως στην Ελλάδα οι ξενοδοχειακές τιμές διαφέρουν κατά μέσο όρο 16%.
Ντύσσελντορφ, 8 Φεβρουαρίου 2010. Η μελέτη αποκαλύπτει πως όντως υπάρχουν διαφορές ανάμεσα στις τιμές των ξενοδοχείων που προσφέρονται από τα διάφορα ταξιδιωτικά πρακτορεία. Οι ανισότητες των ξενοδοχειακών τιμών διαφέρουν ανάλογα με την περιοχή, την πόλη ή την κατηγορία αστεριών.




Σημαντικές διαφορές τιμών ανάμεσα στις ελληνικές περιοχές

Οι ανισότητες των τιμών είναι ιδιαίτερα έντονες στην περιοχή της Αττικής, όπου και παρατηρείται ο μεγαλύτερος μέσος όρος διαφοράς (28%). Η Κρήτη είναι μια περιοχή στην οποία τα ταξιδιωτικά πρακτορεία προσφέρουν αρκετά διαφοροποιημένες ξενοδοχειακές τιμές (21%) ενώ στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου οι καταναλωτές θα μπορούσαν να εξοικονομήσουν έως και 15%. Οι περιοχές που ακολουθούν σε μέσο όρο διαφοράς τιμών είναι η Κεντρική Μακεδονία (12%) και τα Ιόνια Νησιά (12%). Στην Πελοπόννησο οι διαφορές στις ξενοδοχειακές τιμές κυμαίνονται στο 9% ενώ στην Κεντρική Ελλάδα τα ξενοδοχεία προσφέρουν τιμές που διαφέρουν κατά μέσο όρο 7%. Τα νησιά του Βορείου Αιγαίου είναι ένας από τους προορισμούς, όπου παρατηρούνται μικρές διαφορές (4%). Οι περιοχές με τη μικρότερη διαφορά στις τιμές είναι η Δυτική και Ανατολική Μακεδονία (2%). Στην ΄Ηπειρο οι ταξιδιώτες θα βρούν στα ξενοδοχεία τιμές που διαφέρουν κατά μέσο όρο μόνο 1%.


Οι προσφερόμενες ξενοδοχειακές τιμές διαφέρουν ανάλογα με τον προορισμό

Ενώ στο δείγμα μελέτης περιλαμβάνονται ξενοδοχεία από όλη την Ελλάδα, η περαιτέρω ανάλυση των αποτελεσμάτων βασίστηκε σε είκοσι από τις πιο δημοφιλείς πόλεις της Ελλάδας. Από αυτές τις πόλεις 14 παρουσιάζουν μεγαλύτερες διαφορές στις ξενοδοχειακές τιμές από το μέσο όρο διαφοράς ξενοδοχειακών τιμών της Ελλάδας που είναι 16%. Η πόλη με τη μεγαλύτερη διαφορά είναι η Ελούντα, όπου η διαφορά στις ξενοδοχειακές τιμές που προσφέρονται από ιστοχώρους κρατήσεων είναι κατά μέσο όρο 45%. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο Πειραιάς με μέση απόκλιση του 41% - 25% περισσότερο από τον εθνικό μέσο όρο. Άλλες πόλεις με σημαντικές διαφορές είναι η Κέρκυρα(ξενοδοχεία στη Χώρα) (32%), το Ναύπλιο, (30%) , το Καμάρι (29%) , η Αθήνα (28%), η Ρόδος (ξενοδοχεία στη Χώρα) (24%) , τα Χανιά (22%) και το Ηράκλειο (20%).


Η κατηγορία αστεριών παίζει ρόλο

Όσον αφορά τις κατηγορίες αστεριών των ξενοδοχείων, τα στοιχεία δείχνουν ότι τα ξενοδοχεία που εμπίπτουν σε υψηλότερες κατηγορίες αστεριών είναι εκείνα με τις μεγαλύτερες ανισότητες στις τιμές. Ξενοδοχεία με πέντε και τέσσερα αστέρια παρουσιάζουν ανισότητες στις τιμές 24% και 19% αντίστοιχα. Τα τριών αστέρων ξενοδοχεία έχουν μέση διαφορά 14% ενώ τα ξενοδοχεία με δύο και ένα αστέρι παρουσιάζουν μια μέση διαφορά τιμής μεταξύ των online ταξιδιωτικών πρακτορείων 9%. Αντίθετα, τα ξενοδοχεία χωρίς κανένα αστέρι παρουσιάζουν συγκριτικά πολύ χαμηλότερες ανισότητες τιμών (4%).


Οι ταξιδιώτες βρίσκουν στην trivago ιδανικά ξενοδοχεία στις καλύτερες τιμές. Η online υπηρεσία της είναι να συγκρίνει τιμές ξενοδοχείων από 53 διαφορετικά sites κρατήσεων για 500.000 ξενοδοχεία ανά τον κόσμο. Επιπλέον η trivago προσφέρει 10 εκατομμύρια αναφορές για ξενοδοχεία και δείχνει τη γενική βαθμολογία για κάθε ένα από αυτά. Η trivago δε συγκρίνει μόνο τις τιμές από τα online sites για κρατήσεις ξενοδοχείων, αλλά και τις βαθμολογίες τους. Οι χρήστες μπορούν να δουν εάν συμπεριλαμβάνεται το πρωινό αλλά και εάν είναι δυνατή η κράτηση ή η ακύρωση μέσω πιστωτικής κάρτας. Η trivago έχει το πρώτo “ελεύθερο” meta search: οι ταξιδιώτες μπορούν να ψάξουν ανάλογα με την περιοχή των διακοπών τους, την πόλη ή το όνομα του ξενοδοχείου. Η trivago GmbH έχει την έδρα της στο Ντύσσελντορφ στη Γερμανία και ιδρύθηκε το 2005. Αυτή τη στιγμή λειτουργούν στην trivago 24 διεθνείς πλατφόρμες.



www.trivago.gr
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ