Σήμερα το υλικό αυτό δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί πουθενά αλλού παρά μόνο στις γραμμές Κορίνθου-Ναυπλίου-Τρίπολης-Καλαμάτας και Πάτρας-Πύργου-Καλαμάτας.
Ο ΟΣΕ όμως, κατ’ εντολή του Κ. Ρέππα ό οποίος αναδεικνύεται πλέον ως ο σύγχρονος Ηρόστρατος του σιδηροδρόμου, εγκατέλειψε όλο το υλικό αυτό για να το κόψουν οι γύφτοι και να το οδηγήσουν στα χυτήρια για παλιοσίδερα.
Συγκεκριμένα το μεγάλο αυτό «έγκλημα» κατά της δημόσιας περιουσίας σε καιρούς οικονομικής κρίσης υπολογίζεται στα 200 εκατομμύρια ευρώ, καθώς πανάκριβο τροχαίο υλικό και εξειδικευμένος εξοπλισμός έχουν εγκαταλειφθεί, ενώ σε λίγες μέρες οι εγκαταστάσεις του ΟΣΕ στην Καλαμάτα κλείνουν οριστικά.Έτσι, υπάρχει η βεβαιότητα ότι μετά το κλείσιμο των εγκαταστάσεων το υλικό αυτό θα παραδοθεί αφύλακτο και χωρίς περίφραξη στο έλεος των πλανόδιων παράνομων συλλεκτών μετάλλου για scrap ώστε να ολοκληρωθεί η καταστροφή, κλείνοντας έτσι άδοξα την ιστορία 120 ετών του Σιδηροδρομικού Δικτύου της Πελοποννήσου.
Αναλυτικά, στο αμαξοστάσιο του ΟΣΕ στην Καλαμάτα βρίσκονται πανάκριβα μηχανήματα υψηλής σιδηροδρομικής τεχνολογίας, πολλά εκ των οποίων αποκτήθηκαν τα τελευταία τρία χρόνια και δε λειτούργησαν ποτέ.
Παράλληλα υπάρχει πανάκριβο και αξιόλογο τροχαίο υλικό, μέρος του οποίου αποκτήθηκε προ 6 ετών και πετιέται κυριολεκτικά στα σκουπίδια, καθώς και 12 πανάκριβες, ολοκαίνουριες υπερσύγχρονες αυτοκινητάμαξες (RAILBUS), που αγοράστηκαν το 2004 αντί τριών εκατομμυρίων ευρώ η καθεμία, από τις οποίες οι επτά, αν και σε καλή λειτουργική κατάσταση, βρίσκονται τελείως εγκαταλειμμένες σε διάφορες γραμμές του μηχανοστασίου.
Επίσης μόλις αυτές τις μέρες ολοκληρώνεται η ανακατασκευή εκ θεμελίων της γραμμής Κορίνθου Καλαμάτας, ένα έργο που στοίχισε 85 εκατομμύρια Ευρώ στον Ελληνικό λαό και εγκαταλείπεται ολοκαίνουργο και αυτό στο έλεος των γύφτων χωρίς ποτέ να λειτουργήσει στο σύνολό του.
Αντιλαμβάνεται εύκολα πια ο καθένας ότι τα ερείπια που αφήνουν πίσω τους οι κύριοι Ρέππας και Τσιώκας δεν έχουν προηγούμενο.
Ας έρθουμε τώρα στη δική μας περίπτωση. Μας έχουν φλομώσει οι κυβερνητικοί κυριολεκτικά τους δεκαεπτά μήνες που βρίσκονται στην εξουσία στο ψέμα ανακοινώνοντας διαρκώς την επαναδρομολόγηση του ΙΝΤΕΡΣΙΤΥ 47/48. Αντί όμως για αυτό προχώρησαν, εφαρμόζοντας μια πανάθλια πολιτική, στην κατάργηση όλων των δρομολογίων εκτός από ένα απογευματινό προς της Αθήνα και ένα πρωινό προς τη Θεσσαλονίκη. Είναι πασιφανές πλέον ότι φέρνουν ταχύτατα και σε μας τη μοίρα της Καλαμάτας. Αν ήθελαν να δρομολογήσουν τρένα, υπάρχουν αρκετά σύγχρονα RAILBUS κανονικής γραμμής που περισσεύουν μετά την ηλεκτροκίνηση της γραμμής Αθήνας-Κιάτου και θα μπορούσαν να φέρουν αμέσως δύο μονάδες εδώ για να κάνουν συγκοινωνία με πολύ μικρό κόστος.
Ο στόχος τους είναι όμως άλλος. Θέλουν με το ζόρι να διώξουν τους επιβάτες από το τρένο για να επωφεληθεί το οδικό λόμπι που πλέον έχει αναγορευθεί, μέσω της δύναμης των συμφερόντων των εταιρειών που εκμεταλλεύονται τα διόδια και όχι μόνο, σε υπερκυβέρνηση της χώρας.
Όλοι αυτοί λοιπόν αποφάσισαν ότι η χώρα μας δεν χρειάζεται το σιδηρόδρομο και οι αρμόδιοι υπουργοί της κυβέρνησης εκτελούν πλέον χωρίς καμία αντίρρηση τις διαταγές τους.
Πρέπει άμεσα ο Ελληνικός λαός να συνειδητοποιήσει το μέγεθος του εγκλήματος και να αγωνιστεί με όλα τα μέσα για την ανατροπή αυτής της πολιτικής.
Πρέπει άμεσα να φύγουν από το υπουργείο κακήν κακώς οι κύριοι Ρέππας και Τσιώκας οι οποίοι σήμερα καθοδηγούν όλο αυτό το έγκλημα και να κληθούν να λογοδοτήσουν για τις πράξεις τους.
Το σιδηροδρομικό Βατοπαίδι δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραγραφεί και αυτό.
ΚΡΑΝΙΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Επίσης μόλις αυτές τις μέρες ολοκληρώνεται η ανακατασκευή εκ θεμελίων της γραμμής Κορίνθου Καλαμάτας, ένα έργο που στοίχισε 85 εκατομμύρια Ευρώ στον Ελληνικό λαό και εγκαταλείπεται ολοκαίνουργο και αυτό στο έλεος των γύφτων χωρίς ποτέ να λειτουργήσει στο σύνολό του.
Αντιλαμβάνεται εύκολα πια ο καθένας ότι τα ερείπια που αφήνουν πίσω τους οι κύριοι Ρέππας και Τσιώκας δεν έχουν προηγούμενο.
Ας έρθουμε τώρα στη δική μας περίπτωση. Μας έχουν φλομώσει οι κυβερνητικοί κυριολεκτικά τους δεκαεπτά μήνες που βρίσκονται στην εξουσία στο ψέμα ανακοινώνοντας διαρκώς την επαναδρομολόγηση του ΙΝΤΕΡΣΙΤΥ 47/48. Αντί όμως για αυτό προχώρησαν, εφαρμόζοντας μια πανάθλια πολιτική, στην κατάργηση όλων των δρομολογίων εκτός από ένα απογευματινό προς της Αθήνα και ένα πρωινό προς τη Θεσσαλονίκη. Είναι πασιφανές πλέον ότι φέρνουν ταχύτατα και σε μας τη μοίρα της Καλαμάτας. Αν ήθελαν να δρομολογήσουν τρένα, υπάρχουν αρκετά σύγχρονα RAILBUS κανονικής γραμμής που περισσεύουν μετά την ηλεκτροκίνηση της γραμμής Αθήνας-Κιάτου και θα μπορούσαν να φέρουν αμέσως δύο μονάδες εδώ για να κάνουν συγκοινωνία με πολύ μικρό κόστος.
Ο στόχος τους είναι όμως άλλος. Θέλουν με το ζόρι να διώξουν τους επιβάτες από το τρένο για να επωφεληθεί το οδικό λόμπι που πλέον έχει αναγορευθεί, μέσω της δύναμης των συμφερόντων των εταιρειών που εκμεταλλεύονται τα διόδια και όχι μόνο, σε υπερκυβέρνηση της χώρας.
Όλοι αυτοί λοιπόν αποφάσισαν ότι η χώρα μας δεν χρειάζεται το σιδηρόδρομο και οι αρμόδιοι υπουργοί της κυβέρνησης εκτελούν πλέον χωρίς καμία αντίρρηση τις διαταγές τους.
Πρέπει άμεσα ο Ελληνικός λαός να συνειδητοποιήσει το μέγεθος του εγκλήματος και να αγωνιστεί με όλα τα μέσα για την ανατροπή αυτής της πολιτικής.
Πρέπει άμεσα να φύγουν από το υπουργείο κακήν κακώς οι κύριοι Ρέππας και Τσιώκας οι οποίοι σήμερα καθοδηγούν όλο αυτό το έγκλημα και να κληθούν να λογοδοτήσουν για τις πράξεις τους.
Το σιδηροδρομικό Βατοπαίδι δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραγραφεί και αυτό.