ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

Ερευνα καταγράφει την απογοήτευση και ανασφάλεια των Ελλήνων.

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 12:38:00 μ.μ. |
 Tην απογοήτευση και την ανασφάλεια των Ελλήνων καταναλωτών αποτυπώνει για άλλη μια φορά η έρευνα του ΙΟΒΕ σχετικά με την οικονομική συγκυρία.
Συγκεκριμένα, μικρή ανάκαμψη για δεύτερο συνεχόμενο μήνα καταγράφει ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης, που το Φεβρουάριο έφθασε στις 67,3 μονάδες. Ωστόσο, οι Έλληνες καταναλωτές παραμένουν οι πλέον απαισιόδοξοι Ευρωπαίοι, ενώ ακολουθούν οι Ρουμάνοι και οι Πορτογάλοι, απέχοντας όμως αισθητά (στις 46,3 και 45,1 μονάδες οι αντίστοιχοι δείκτες).
Ο μέσος ευρωπαϊκός δείκτης παραμένει στα ίδια επίπεδα στην Ε.Ε., στις 12,6, ενώ στην Ευρωζώνη βελτιώνεται οριακά, φθάνοντας τις 10 μονάδες. Οι σχετικοί δείκτες σε Φινλανδία και Σουηδία κινούνται σε επίπεδα πολύ ανώτερα των μέσων ευρωπαϊκών δεικτών (άνω των 20 μονάδων), ενώ θετικοί είναι οι δείκτες και σε Δανία, Γερμανία, Λουξεμβούργο, Αυστρία, Φινλανδία, Σουηδία αλλά και το Βέλγιο. Μικρότερη η απαισιοδοξία Επίσης, οι προβλέψεις των Ελλήνων καταναλωτών για την οικονομική κατάσταση του νοικοκυριού τους προσεχείς 12 μήνες βελτιώνονται το Φεβρουάριο, με το σχετικό ισοζύγιο να διαμορφώνεται στις 55,9 μονάδες από 63,5.

Το ποσοστό των Ελλήνων καταναλωτών που κρίνει ότι το επόμενο διάστημα η οικονομική του κατάσταση θα επιδεινωθεί ελαφρά ή αισθητά περιορίζεται στο 68% (από 74%). Επίσης, οι προβλέψεις των νοικοκυριών για την οικονομική κατάσταση της χώρας το προσεχές 12μηνο βελτιώνονται το Φεβρουάριο και διαμορφώνονται στις 66,7 μονάδες, από 73,5.

Δυσοίωνες προβλέψεις

Από την άλλη πλευρά, πάντως, οι προβλέψεις των πολιτών σχετικά με την εξέλιξη της ανεργίας τους προσεχείς 12 μήνες παραμένουν «μελανές», με το σχετικό δείκτη να διαμορφώνεται στις 87,8 μονάδες. Το 95% (από 92% τον περασμένο μήνα) αναμένει ελαφρά ή αισθητή άνοδο της ανεργίας εντός του 2011. Πρέπει να σημειωθεί ότι, σχετικά με το ζήτημα του πληθωρισμού, το Φεβρουάριο του 2010 το 16% των καταναλωτών (από 14% τον Ιανουάριο του ίδιου έτους) θεωρεί ότι οι τιμές θα παραμείνουν αμετάβλητες, ενώ το ποσοστό εκείνων που εκτιμούν ότι θα υπάρξει άνοδος διαμορφώνεται στο 37%, από 40%.

Ένα στα δύο νοικοκυριά δυσκολεύεται

Επίσης, όσον αφορά στην τρέχουσα οικονομική κατάσταση του νοικοκυριού, το Φεβρουάριο το ποσοστό των ελληνικών νοικοκυριών που ανα- φέρει ότι έχει αυξήσει λίγο ή πολύ την αποταμίευσή του αυξάνεται ελαφρά στο 22% (από 21%), ενώ το ποσοστό εκείνων που δηλώνουν ότι «μόλις τα βγάζουν πέρα» παραμένει υψηλό και διαμορφώνεται στο 54%. Όσοι αναφέρουν ότι αντλούν από τις αποταμιεύσεις τους μειώνονται στο 9% (από 13%), ενώ εκείνοι που δηλώνουν ότι έχουν χρεωθεί προσεγγίζουν το 13% (από 10%).

http://atithaso.blogspot.com/2011/03/blog-post_9109.html#ixzz1Fcs9b3dp
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ