Η Ελλάδα φαίνεται ότι «πουλάει» ειδικώς και γενικώς τον τελευταίο καιρό. Μίνι σειρά ταξιδιωτικών ντοκιμαντέρ «Joanna Lumley’s Greek Odyssey» σημειώνει τεράστια επιτυχία.Η σειρά που ξεκίνησε πριν λίγες ημέρες, προβάλλεται από το κανάλι ITV, το οποίο βλέπουν διεθνώς περίπου 30 εκατομμύρια.
Στο πρώτο επεισόδιο που προβλήθηκε, η παρουσιάστρια επισκέφθηκε την Ακρόπολη, το αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου στο οποίο ξεναγήθηκε από τη Νανά Μούσχουρη, καθώς και το ορεινό χωριό Αντιά, στη Νότια Εύβοια, οι κάτοικοι του οποίου συντηρούν το αρχαίο έθιμο να σφυρίζουν όταν θέλουν να επικοινωνήσουν μεταξύ τους.
Στο πλαίσιο του ντοκιμαντέρ η πασίγνωστη ηθοποιός επισκέφτηκε και ένα νυχτερινό κέντρο διασκέδασης, όπου κυριολεκτικά έμεινε άφωνη.
«Δεν δίσταζαν να ξοδέψουν μια μικρή περιουσία σε ρίψη λουλουδιών στην πίστα εκφράζοντας με αυτόν τον τρόπο την αγάπη τους στον καλλιτέχνη που τραγουδά. Με τα χρήματα που ξοδεύουν σε λουλούδια μπορεί ακόμη και να υπερβούν το μέσο κόστος αγοράς ενός μικρού αυτοκινήτου», ανέφερε στην περιγραφή της!
Στο πρώτο επεισόδιο που προβλήθηκε, η παρουσιάστρια επισκέφθηκε την Ακρόπολη, το αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου στο οποίο ξεναγήθηκε από τη Νανά Μούσχουρη, καθώς και το ορεινό χωριό Αντιά, στη Νότια Εύβοια, οι κάτοικοι του οποίου συντηρούν το αρχαίο έθιμο να σφυρίζουν όταν θέλουν να επικοινωνήσουν μεταξύ τους.
Στο πλαίσιο του ντοκιμαντέρ η πασίγνωστη ηθοποιός επισκέφτηκε και ένα νυχτερινό κέντρο διασκέδασης, όπου κυριολεκτικά έμεινε άφωνη.
«Δεν δίσταζαν να ξοδέψουν μια μικρή περιουσία σε ρίψη λουλουδιών στην πίστα εκφράζοντας με αυτόν τον τρόπο την αγάπη τους στον καλλιτέχνη που τραγουδά. Με τα χρήματα που ξοδεύουν σε λουλούδια μπορεί ακόμη και να υπερβούν το μέσο κόστος αγοράς ενός μικρού αυτοκινήτου», ανέφερε στην περιγραφή της!