Τη... φαντασία τους προσπαθούν να εκμεταλλευτούν οι εισαγωγικές εταιρείες αυτοκινήτων προκειμένου να φέρουν πιό κοντά στο κοινό στα μοντέλα τους. Μάλιστα, πολλές εταιρείες χρησιμοποιούν τα εργαλεία της εποχής, όπως το Διαδίκτυο. Μία από αυτές είναι η Nissan, η οποία υποδέχεται τους φίλους της στο Facebook, με τον καλοκαιρινό διαγωνισμό Like & Win.
Το έπαθλο του διαγωνισμού είναι ένα μαγευτικό διήμερο στο Ναύπλιο, με το θαυμάσιο και συμπαγές σε διαστάσεις Crossover Nissan JUKΕ. Αξίζει να σημειωθεί ότι η τελευταία ημέρα συμμετοχής στον διαγωνισμό είναι η 13η Ιουλίου 2012.
Το link για τον διαγωνισμό είναι :
http://www.facebook.com/pages/Nissan-Greece/198810193495863?sk=app_471245996234813.
Το έπαθλο του διαγωνισμού είναι ένα μαγευτικό διήμερο στο Ναύπλιο, με το θαυμάσιο και συμπαγές σε διαστάσεις Crossover Nissan JUKΕ. Αξίζει να σημειωθεί ότι η τελευταία ημέρα συμμετοχής στον διαγωνισμό είναι η 13η Ιουλίου 2012.
Το link για τον διαγωνισμό είναι :
http://www.facebook.com/pages/Nissan-Greece/198810193495863?sk=app_471245996234813.