Δώθηκε η συνέντευξη τύπου με τον Πέτρο Τατουλη να μιλα για το ΕΣΠΑ.
"Από την πρώτη στιγμή ζητήσαμε να μεταφερθεί η διοίκηση του ΕΣΠΑ στις Περιφέρειες. Χάθηκαν 6 μήνες μέχρι να γίνει η μεταφορά όμως κινηθήκαμε γρήγορα και πλέον έχουμε ανεβεί πολυ στην αξιοποίηση.
Η οικονομική κρίση δε μας επιτρέπει να ανεβάσουμε ρυθμούς αφου οι ανάδοχοι δε μπορούν να πάρουν τραπεζικές χρηματοδοτήσεις.Υπάρχουν έργα που έχουν ενταχθεί αλλα έχουν παραμείνει ανενεργα.Στην ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ έχουμε βάλει έργα που ξεπερνούν το 135% του προγράμματος. Το 2012 θα είναι εντός των στόχων της Τροικα η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Πελοποννησου.
Δε βάζουμε έργα χωρίς στόχο.
Όλα είναι προς την επίτευξη των σκοπών που έχουμε θέσει απο την πρώτη μέρα. Το περιφερειακό ταμείο για την ενίσχυση μικρομεσαίων επιχειρήσεων έχει προκαλέσει θετικό ενδιαφέρον και στην Τροικα και στην task force.Δεν υπάρχει καμία περιφερειακή ενότητα που να μην κατασκευάζει μια πληθώρα έργων. Τα περισσότερα έργα έχουν μπει στα τομεακα προγράμματα των υπουργείων.Ετσι διασφαλίζουμε ακόμα περισσότερους πόρους.
Για τη διαχείριση αποβλήτων βρισκόμαστε στο τελικό στάδιο.
Το προγραμμα μας αποτελεί οδηγό και για άλλες περιφέρειες.
Παίρνουν τεχνογνωσία απο εμάς.
Είμαστε εντός των χρονοδιάγραμματων και εξασφαλίστηκε και η χρηματοδότηση.
Η Πελοπόννησος θα είναι η πρώτη ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ που θα λύσει το πρόβλημα και με το μικρότερο δυνατόν κόστος.
Πριν λίγες μέρες έγινε συνάντηση με το γενικό γραμματέα μεταφορών κο Σταθοπουλο για την επίσπευση των έργων για την αναβάθμιση του αεροδρομίου Καλαμάτας.
Στόχος είναι να γίνει ένας σύγχρονος αερολιμένα με κόστος 15 εκ. Ευρω.
Το αεροδρόμιο της Τρίπολης στο πρώτο τρίμηνο του 13 θα βγει σε διεθνή διαγωνισμό για να γίνει αεροδρόμιο για low cost εταιρίες και εμπορικό.
Όσον αφορά το σιδηρόδρομικο δίκτυο της Πελοπόννησου στόχος είναι να αξιοποιηθεί αφου ξοδεύτηκαν πάνω απο 100εκ ευρω για τη βελτίωση του απο την πολιτεία στο παρελθόν πριν το εγκαταλείψει.
Στόχος είναι η ενεργοποίηση του δικτύου με κατεύθυνση την τουριστική αξιοποίηση.
Ταυτόχρονα θα δημιουργηθούν κομμάτια περιπάτου αλλα και τρενοποδηλατο. Όσον αφορά τον προαστιακό του Λουτρακιου θα υπάρχει και αυτοτελή γραμμή για το Λουτρακι με απευθείας μετάβαση απο την Αθήνα στο Λουτρακι"
"Από την πρώτη στιγμή ζητήσαμε να μεταφερθεί η διοίκηση του ΕΣΠΑ στις Περιφέρειες. Χάθηκαν 6 μήνες μέχρι να γίνει η μεταφορά όμως κινηθήκαμε γρήγορα και πλέον έχουμε ανεβεί πολυ στην αξιοποίηση.
Η οικονομική κρίση δε μας επιτρέπει να ανεβάσουμε ρυθμούς αφου οι ανάδοχοι δε μπορούν να πάρουν τραπεζικές χρηματοδοτήσεις.Υπάρχουν έργα που έχουν ενταχθεί αλλα έχουν παραμείνει ανενεργα.Στην ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ έχουμε βάλει έργα που ξεπερνούν το 135% του προγράμματος. Το 2012 θα είναι εντός των στόχων της Τροικα η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Πελοποννησου.
Δε βάζουμε έργα χωρίς στόχο.
Όλα είναι προς την επίτευξη των σκοπών που έχουμε θέσει απο την πρώτη μέρα. Το περιφερειακό ταμείο για την ενίσχυση μικρομεσαίων επιχειρήσεων έχει προκαλέσει θετικό ενδιαφέρον και στην Τροικα και στην task force.Δεν υπάρχει καμία περιφερειακή ενότητα που να μην κατασκευάζει μια πληθώρα έργων. Τα περισσότερα έργα έχουν μπει στα τομεακα προγράμματα των υπουργείων.Ετσι διασφαλίζουμε ακόμα περισσότερους πόρους.
Για τη διαχείριση αποβλήτων βρισκόμαστε στο τελικό στάδιο.
Το προγραμμα μας αποτελεί οδηγό και για άλλες περιφέρειες.
Παίρνουν τεχνογνωσία απο εμάς.
Είμαστε εντός των χρονοδιάγραμματων και εξασφαλίστηκε και η χρηματοδότηση.
Η Πελοπόννησος θα είναι η πρώτη ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ που θα λύσει το πρόβλημα και με το μικρότερο δυνατόν κόστος.
Πριν λίγες μέρες έγινε συνάντηση με το γενικό γραμματέα μεταφορών κο Σταθοπουλο για την επίσπευση των έργων για την αναβάθμιση του αεροδρομίου Καλαμάτας.
Στόχος είναι να γίνει ένας σύγχρονος αερολιμένα με κόστος 15 εκ. Ευρω.
Το αεροδρόμιο της Τρίπολης στο πρώτο τρίμηνο του 13 θα βγει σε διεθνή διαγωνισμό για να γίνει αεροδρόμιο για low cost εταιρίες και εμπορικό.
Όσον αφορά το σιδηρόδρομικο δίκτυο της Πελοπόννησου στόχος είναι να αξιοποιηθεί αφου ξοδεύτηκαν πάνω απο 100εκ ευρω για τη βελτίωση του απο την πολιτεία στο παρελθόν πριν το εγκαταλείψει.
Στόχος είναι η ενεργοποίηση του δικτύου με κατεύθυνση την τουριστική αξιοποίηση.
Ταυτόχρονα θα δημιουργηθούν κομμάτια περιπάτου αλλα και τρενοποδηλατο. Όσον αφορά τον προαστιακό του Λουτρακιου θα υπάρχει και αυτοτελή γραμμή για το Λουτρακι με απευθείας μετάβαση απο την Αθήνα στο Λουτρακι"