Τα χειρότερα Χριστούγεννα της τελευταίας τετραετίας, από άποψη οικονομικής κατάστασης και καταναλωτικών δαπανών των νοικοκυριών, φαίνεται ότι θα είναι τα φετινά, με βάση τουλάχιστον τη σύγκριση των ευρημάτων από τις ετήσιες πανελλαδικές έρευνες της εταιρείας δημοσκοπήσεων ''Interview'' . Οι έρευνες εντάσσονται στο πλαίσιο των στατιστικών μετρήσεων του δείκτη Northern Greece Business Index 500 (NGBI 500)...
Η φετινή, που πραγματοποιήθηκε με βάση δείγμα 400 ατόμων, αναδεικνύει την πρόθεση των καταναλωτών για ''τεράστια'' -όπως σημειώνει η ''Interview''- περικοπή όλων των δαπανών. Το «μαχαίρι» στις δαπάνες φαίνεται ότι θα έχει ώς αποτέλεσμα ν΄ανταλλαγούν φέτος λιγότερα και φθηνότερα δώρα μεταξύ φίλων και συγγενών.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με την έρευνα, πάνω από οκτώ στους δέκα ερωτώμενους (84,9%) δηλώνουν ότι η οικονομική τους κατάσταση τα φετινά Χριστούγεννα είναι χειρότερη σε σχέση με πέρυσι. Για λόγους συγκρίσεων, αξίζει να αναφερθεί ότι το αντίστοιχο ποσοστό δεν ξεπερνούσε το 76,6% το 2010 και το 44,2% το 2009, ενώ πέρυσι έφτασε στο 84,9% -όπως και φέτος.
Ως φυσικό επακόλουθο της επιδεινούμενης οικονομικής τους κατάστασης, σχεδόν οκτώ στους δέκα καταναλωτές (ποσοστό 78,8%) υποστηρίζουν ότι φέτος θα είναι λιγότερο γενναιόδωροι σε σχέση με πέρυσι, ως προς τις αγορές δώρων (έναντι ποσοστού 41,8% το 2009). Παράλληλα, το 75% των ερωτηθέντων απαντά ότι θα συρρικνώσει τη χρήση πιστωτικής κάρτας τα φετινά Χριστούγεννα, έναντι αντίστοιχου ποσοστού 66% το 2011.
Η φετινή, που πραγματοποιήθηκε με βάση δείγμα 400 ατόμων, αναδεικνύει την πρόθεση των καταναλωτών για ''τεράστια'' -όπως σημειώνει η ''Interview''- περικοπή όλων των δαπανών. Το «μαχαίρι» στις δαπάνες φαίνεται ότι θα έχει ώς αποτέλεσμα ν΄ανταλλαγούν φέτος λιγότερα και φθηνότερα δώρα μεταξύ φίλων και συγγενών.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με την έρευνα, πάνω από οκτώ στους δέκα ερωτώμενους (84,9%) δηλώνουν ότι η οικονομική τους κατάσταση τα φετινά Χριστούγεννα είναι χειρότερη σε σχέση με πέρυσι. Για λόγους συγκρίσεων, αξίζει να αναφερθεί ότι το αντίστοιχο ποσοστό δεν ξεπερνούσε το 76,6% το 2010 και το 44,2% το 2009, ενώ πέρυσι έφτασε στο 84,9% -όπως και φέτος.
Ως φυσικό επακόλουθο της επιδεινούμενης οικονομικής τους κατάστασης, σχεδόν οκτώ στους δέκα καταναλωτές (ποσοστό 78,8%) υποστηρίζουν ότι φέτος θα είναι λιγότερο γενναιόδωροι σε σχέση με πέρυσι, ως προς τις αγορές δώρων (έναντι ποσοστού 41,8% το 2009). Παράλληλα, το 75% των ερωτηθέντων απαντά ότι θα συρρικνώσει τη χρήση πιστωτικής κάρτας τα φετινά Χριστούγεννα, έναντι αντίστοιχου ποσοστού 66% το 2011.