ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

Περί την Εκλογήν των Δημοτικών Αρχόντων

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 12:35:00 π.μ. |
                          
«Πόλις εστί κοινωνία πολιτών πολιτείας»
 «Η πόλη είναι η ένωση των πολιτών με βάση το πολίτευμα» 
                                                                           Αριστοτέλης
                                                                                     
Γράφει ο Αλέξανδρος Αν. Τσούμπας

1., Γενικά - Υφισταμένη Κατάσταση
Ο Έλλην Δημότης καλείται να επιλέξει, πέραν άλλων, τον Δήμαρχόν του το προσεχές Μάιο. Οι εκλογές αυτές μπορούν να θεωρηθούν ως οι πλέον κρίσιμες εκλογές στην σύγχρονη  ιστορία του Ελληνικού Έθνους. Και τούτο διότι η περαιτέρω πορεία της ελληνικής κοινωνίας θα κριθεί από τις τοπικές κοινωνίες, αφού η κεντρική διοίκηση φροντίζει, κατ’ επιταγήν των διεθνών τραπεζιτών - τοκογλύφων (ίδετε άρθρο μου στην ιστοσελίδα:    
                                                                                                                                              
(α) http://egertirio.org/index.php/el/pangea-gr/8-banking-neo-communism                         
 και                                                                                                                                                   
                                   να εφαρμόσει ένα πρόγραμμα καταστροφής των Ελλήνων, ως μέρος ενός γενικότερου σχεδίου καταστροφής των εθνών με στόχον την καθυπόταξη των λαών και την εγκαθίδρυση μιας παγκόσμιας θρησκο-δικτατορικής κυβερνήσεως σιωνιστικής εμπνεύσεως. Η φροντίδα αυτή καταστροφής μας θα συνεχισθεί και εις το μέλλον, μέχρι της πλήρους εξαθλιώσεώς μας, ανεξαρτήτως του ποίο από τα εις την βουλήν εκλεγέντα ή τα εξ αυτών μέλλοντα να εκλεγούν κόμματα κυβερνήσει την χώραν. Εάν τούτο είναι αληθές, καθ’ ημάς είναι προφανές, τότε η επιβίωσή μας εξαρτάται από τις αλλαγές – ανατροπές τις οποίες καλούνται οι τοπικές κοινωνίες και οι  άρχοντές των να επιφέρουν κινούμενοι με αίσθημα ευθύνης, υλοποιούντες τις εδώ, σε αυτόν τον τόπον ανακαλυφθείσες δημοκρατικές διαδικασίες συνοχής των Πολιτών.
Οι διαφορές μεταξύ των πολιτών είναι πολλές, πιθανόν περισσότερες σήμερα, παρά ποτέ εις την ιστορίαν της ανθρωπότητος. Αυτό επιτρέπει στους διαφόρους ψηφοθήρες να εκμεταλλεύονται τον στερούμενο τα χαρακτηριστικά του Πολίτη άτομο και να αποσπούν την ψήφον του, με αποτέλεσμα αφ’ ενός μεν οι ψηφοφόροι να καθίστανται την επομένην των εκλογών κοψοχέρηδες και αφ’ ετέρου οι άρχοντες να άρχουν ανεξέλεγκτα μιας κοινωνίας αντι-Πολιτών.
Υπό το φως των ανωτέρω, δέον είναι να αναζητηθούν Δήμαρχοι έτοιμοι να ενεργήσουν δια το καλό των Πολιτών των, ασκούντες πολιτικήν η οποία να επιστρέφει  στον πολίτη και όχι ψηφοθηρική τοιαύτη, η οποία αποτελεί τον μέχρι σήμερον κανόνα με διαλυτικές δια την κοινωνίαν των Πολιτών συνέπειες. Το τελευταίο τούτο σημαίνει, πέραν των άλλων, δια τους νουν έχοντες, ότι σχεδόν ουδείς εκ των υπαρχόντων ή ασκησάντων εις το παρελθόν καθήκοντα Δημάρχου πρέπει να επανεκλεγεί. Απεναντίας πρέπει να ευρεθούν πολίτες οι οποίοι επιθυμούν και ταυτόχρονα δύνανται να ενεργήσουν τα δέοντα προς την κατεύθυνση συνοχής της κοινωνίας η οποία εξωφθάλμως πλέον έχει αυτοδιαλυθεί.   
Επειδή ομιλούμε δια την άσκηση κυβερνήσεως (τοπικής εν προκειμένω), παρουσιάζουμε ενταύθα ένα πρόγραμμα το οποίο θέτουμε στην κρίση των Πολιτών και καλούμε τους απανταχού της Ελλάδος νέους (μη εμπλακέντας εις το παρελθόν εις τα της διαχειρίσεως των κοινών), να τολμήσουν, να κατέλθουν στον στίβο των υποψηφίων Δημάρχων, αλλά και τους εκ των εμπλακέντων αυτούς οι οποίοι αντιλαμβάνονται το υφιστάμενο σήμερα πολιτικο-κοινωνικό περιβάλλον, να το μελετήσουν, να το βελτιώσουν, να το προσαρμόσουν στα τοπικά δεδομένα όπου δει, και να το εφαρμόσουν. Άλλως, τόσον αυτοί όσον και οι ψηφοφόροι καθίστανται υποψήφιοι της ιδικής των αύριον αυτοκτονίας, εις την οποίαν θα οδηγηθούν, επειδή οι ίδιοι επέτρεψαν την παράδοση της πόλεως στους εξ αυτών  ανεύθυνους αν όχι αναίσχυντους. Η ευθύνη έναντι των παιδιών τους και των επιγενομένων πρέπει να πρυτανεύει γενικώς και ειδικότερα να πρυτανεύσει εν προκειμένω.  
Οι προτάσεις μας περιλαμβάνουν τους στρατηγικούς στόχους και επομένως χρειάζεται περαιτέρω επεξεργασία εις το τακτικό επίπεδο των κατά τόπους Δήμων δια να υλοποιηθούν.
Ενταύθα πρέπει να τονισθεί ότι ο Δήμος είναι η συνισταμένη των Πολιτών – Δημοτών, των αρχόντων αυτού και του τεχνητού και φυσικού περιβάλλοντος της πόλεως των χωρίων συμπεριλαμβανομένων. Δια να λειτουργήσει ορθά και επειδή οι Πολίτες – Δημότες αποτελούν την πηγήν της εξ αυτών εκπορευομένης Δημοτικής Αρχής, θα πρέπει να ασκούν τον Λόγον ως Προμηθείς και όχι ως Επιμηθείς, σε όλες τις ενέργειές των με κορυφαίαν αυτήν της επιλογής των αρχόντων της πόλεως. Από την άλλη πλευρά οι άρχοντες της πόλεως, εν προκειμένω ο Δήμαρχος και τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου να σκοπεύουν στην παροχή των υπηρεσιών των, ψυχή τε και σώματι, προς τους Δημότες του Δήμου δια το καλό της κοινωνίας των Δημοτών και όχι με βάση τα μέχρι τούδε τεκταινόμενα δηλαδή την άγραν ψήφων και την μετατροπή της εξουσίας από πολιτική σε ψηφοθηρική. 
Κατωτέρω αναλύουμε τους σκοπούς – στόχους που πρέπει να επιδιωχθούν τόσον από τους Πολίτες – Δημότες όσον και από τον Δήμαρχον και τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου.


2., Πολίτες – Δημότες                                                                                                                                               «Η παιδεία καθάπερ ευδαίμων χώρα, πάντα τα αγαθά φέρει»                                                «Η παιδεία όπως ακριβώς μία εύφορη γή, φέρνει όλα τα αγαθά».                                                                                                                                      Σωκράτης
2α  Γενικά
Οι Πολίτες – Δημότες, ως αποτελούντες την κατ’ εξοχήν συνιστώσαν του Δήμου από την οποίαν τα όλα πηγάζουν, πρέπει να δομήσουν νοοτροπίαν Προμηθέως, ήτοι πρώτα να σκέπτονται και μετά να ενεργούν. Η μέχρι τούδε υφισταμένη, στο πλείστο των Πολιτών, νοοτροπία του Επιμηθέως, ήτοι να ενεργούν χωρίς να σκέπτονται, αποβαίνει,  σε όλα τα πεδία της ανθρωπίνης δραστηριότητος, αυτοκαταστροφική. Αναγκαία συνθήκη για να μπορέσει ο άνθρωπος να καταστεί Προμηθεύς είναι η συνεχής άσκησις του Λόγου. Η βάσει του Λόγου ενέργεια του ανθρώπου τον οδηγεί να πράττει το ορθόν. Η κίνησις του ανθρώπου με βάση άλλα εφαλτήρια π.χ. το συναίσθημα τον καθιστά μίζερο και αυτοκαταστροφικό. Ούτω, η με βάση τον Λόγον βίωση των Πολιτών θα τους θέσει ενώπιον των ευθυνών των έναντι του εαυτού των, της κοινωνίας των συμπολιτών του και κατ’ επέκταση του Δήμου ως συνισταμένης των συνιστωσών αυτού. Αυτό, οι Πολίτες – Δημότες να φέρουν εις ολόκληρον την ευθύνην έναντι της κοινωνίας του Δήμου είναι προϋπόθεση κάθε ορθής αλλαγής.
2β  Κοινά Αξιώματα μεταξύ όλων των Πολιτών.
Οι Πολίτες του Δήμου πρέπει να ενώνονται με Αξιώματα με τα οποία να συμφωνούν και οι άνδρες και οι γυναίκες Δημότες. Τα Αξιώματα αυτά να δομηθούν από μία ομάδα εθελούσια προσφερομένων ανιδιοτελών πολιτών καταλλήλων δια την διαμόρφωση των κοινών Αξιωμάτων της κοινωνίας των Πολιτών. Τα Αξιώματα αυτά να πηγάζουν εκ του Λόγου για να είναι αντικειμενικά και άρα δεκτά από τους Πολίτες. Οι Πολίτες να είναι απηλλαγμένοι από ιδεολογικούς αποπροσανατολισμούς όπως νεοφιλελευθερισμός – φιλελευθερισμός - καπιταλισμός – κομμουνισμός – σοσιαλισμός - φασισμός – ναζισμός - υλισμός και τις συνιστώσες αυτών, που σκοπόν έχουν την εξυπηρέτηση των ολίγων έναντι των πολλών, με αποτέλεσμα την δημιουργία διαχωριστικών, αντί ενωτικών τάσεων μεταξύ των Πολιτών. Σκόπιμον, καθ’ ημάς είναι να δομήσουν αυτά τα Αξιώματα με βάση τα ευρήματα των φιλοσοφικών σχολών της λεγομένης Αρχαίας Ελλάδος. Το πόνημα είναι δύσβατο μεν αναγκαίο δε. Σκοπός της δημιουργίας των κοινώς αποδεκτών Αξιωμάτων είναι η άρση των μεταξύ των Πολιτών προστριβών και η ένωση αυτών δια το καλόν του Δήμου. Το πόρισμα της ομάδος να κοινοποιηθεί στους Πολίτες οι οποίοι και θα κληθούν μετά την μελέτην του, να συμφωνήσουν ή να διαφωνήσουν με αυτό μέσω δημοψηφίσματος.

2γ Η Ευθύνη των Οιακοστρόφων Πολιτών. 
Η ευθύνη των οιακοστρόφων Πολιτών, δηλαδή των Πολιτών οι οποίοι προσφέρουν υπηρεσίες στους συμπολίτες των μέσω των σπουδών των (δάσκαλοι όλων των βαθμίδων, αξιωματικοί. ιατροί, κτηνίατροι, φαρμακοποιοί, δικηγόροι, μηχανικοί, γεωπόνοι, οικονομολόγοι, δημοσιογράφοι κ.λπ.) είναι καθοριστική. Αφού ασκήσουν και ενστερνιστούν πρώτοι αυτοί τον Λόγον, και αφού αντιληφθούν ότι η έξωθεν, μέσω της προπαγάνδας δημιουργία πολιτών – καταναλωτών έχει αποχαυνώσει τον άνθρωπο, αυτοί, να κληθούν να μεταδώσουν τον Λόγον στους συμπολίτες των, έστω και εάν πιθανόν αυτό αποβεί εις βάρος των ατομικών εσόδων τους. Διότι μεταξύ του καλού των Δημοτών και του ιδιώτου, πρέπει να πρυτανεύει η αρχή του «καλού του Δημότη».  Ταυτόχρονα αυτοί και κυρίως οι εξ αυτών ασκούντες ελεύθερο επάγγελμα, και οι εξ αυτών συνταξιούχοι, πρέπει να αφιερώσουν ένα μέρος του χρόνου των, δια να προσφέρουν τις υπηρεσίες των στον Δήμον αφιλοκερδώς.
3 Δημοτική Αρχή (Δήμαρχος – Δημοτικοί Σύμβουλοι)
                                          «Καματηρόν το άρχειν»                                                                                                                               «Είναι κουραστικό το να διοικείς»                                                                                                                                                       Αριστοτέλης
3α Γενικά
Δια την επιτυχίαν του σκοπού του ο Δήμαρχος πρέπει να είναι προετοιμασμένος να έλθει σε σύγκρουση, εάν χρειασθεί, με την περιφερειακή και κεντρική διοίκηση υπερασπιζόμενος τους Πολίτες του. Εν ταυτώ οι Πολίτες, αντιλαμβανόμενοι τις έναντι του Δήμου (της κοινωνίας των Πολιτών) ευθύνες των και εμπεδώνοντας την αντίσταση που επιβάλλεται να αναπτύξουν προκειμένου να προλάβουν το καταστροφικό αύριο που έρχεται, θα πρέπει να σταθούν ενεργά στο πλευρό του Δημάρχου στην ανωτέρω πιθανή σύγκρουσή του, αφού η σύγκρουση αυτή σκοπόν έχει την εξυπηρέτηση αυτής τούτης της κοινωνίας των Πολιτών του Δήμου. Τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου να αποτελέσουν την αιχμή του δόρατος στην προαναφερθείσα πιθανή σύγκρουση.
3β Χαρακτηριστικά του Δημάρχου.
Ο Δήμαρχος να κέκτηται: (α) Αγάπη για τους πολίτες του Δήμου, (β) Επάρκεια γνώσεως της πολιτικής, (γ) Ταύτισή του με την Αξιοκρατία, (δ) Ικανότητα επιλογής του καταλλήλου επιτελείου (δημοτικοί σύμβουλοι, σύμβουλοι δημάρχου) (δ) Ικανότητα διοικήσεως (ε) Ικανότητα προσδιορισμού των αναγκών των πολιτών της κοινωνίας του Δήμου σε συνεργασία με τους πολίτες και στόχευση στην ικανοποίησή των, (στ) Συνεργασιμότητα, (ζ) Φιλεργατικότητα (η) Ακεραιότητα,    (θ) Εντιμότητα, (ι) Αποδεικνυόμενη Ανιδιοτέλεια, (ια) Κριτική Σκέψη, (ιβ) Αυτοπεποίθηση, (ιγ) Ικανότητα καταλλήλου χρήσεως του χρόνου, (ιδ) Κοινωνικότητα, (ιε) Σεβασμόν προς τους Δημότες και εξίσωσή του με αυτούς, (ιστ) Ικανότητα αναπτύξεως διαλόγων, (ιζ) Αποφασιστικότητα δια την επιτυχία των τιθεμένων στόχων, (ιη) Αξιοπρέπεια και Αυτοφωτισμό, (ιθ) Αρίστην συμπεριφοράν προς τους γονείς του, (κ) να υπηρέτησε στις ένοπλες δυνάμεις της πατρίδος και (κα) οι τάφοι των προγόνων του να βρίσκονται σε κοιμητήριο του Δήμου και να είναι δεόντως περιποιημένοι.   
3γ Ψηφοδέλτια
Τα ψηφοδέλτια των διαφόρων υποψηφίων Δημάρχων πρέπει να συμπεριλαμβάνουν πρόσωπα όλων των ειδικοτήτων και επαγγελμάτων των Πολιτών του Δήμου και όλες τις ηλικίες ως προανεφέρθη. Οι υποψήφιοι πρέπει να κατέχουν τα κάτωθι χαρακτηριστικά: (α) αγάπη δια τους πολίτες, δηλαδή να ενδιαφέρονται δια το καλόν της κοινότητας, ενορίας, πόλεως την οποίαν καλούνται να υπηρετήσουν, (β) να εισέλθουν στην τοπική διοίκηση με γνώμονα να προσφέρουν με ανιδιοτέλεια, (γ) να γνωρίζουν τις ανάγκες του συνόλου των πολιτών που εκπροσωπούν, (δ) να είναι συνεργάσιμοι, (ε) να είναι φιλεργατικοί, (στ) να είναι ακέραιοι και έντιμοι (ζ) να διαθέτουν κριτική σκέψη, (η) να έχουν αυτοπεποίθηση, (θ) να είναι κοινωνικοί, (ι) να σέβονται όλους τους Δημότες τους οποίους να θεωρούν ίσους με τους εαυτούς των, (ια) να αγαπούν τον διάλογον και να δέχονται τα προκύπτοντα μέσω του διαλόγου συμπεράσματα, (ιβ) να δέχονται τον έλεγχο των πολιτών, (ιγ) να είναι λάτρεις της συνοχής των πολιτών και πολέμιοι των προστριβών σε όλα τα επίπεδα, (ιδ) να κέκτηνται την ελευθερίαν εκφράσεως,  (ιε) να υπερασπίζονται την αξιοκρατία, (ιστ) κατά την διάρκεια της θητείας των να δέχονται τον έλεγχο των περιουσιακών των στοιχείων,  (ιε) να είναι αξιοπρεπείς και αυτόφωτοι, (ιστ) να φροντίζουν κατ’ άριστον τρόπον τους γονείς των, (ιζ) να υπηρέτησαν στις ένοπλες δυνάμεις της πατρίδος και (ιθ) οι τάφοι των προγόνων των να βρίσκονται σε κοιμητήριο του Δήμου και να είναι δεόντως περιποιημένοι. 
3δ Το Δημοτικό Συμβούλιο,     
Το Δημοτικό Συμβούλιο να περιλαμβάνει όλες τις ειδικότητες, όλα τα επαγγέλματα των Δημοτών και όλες τις ηλικίες των Δημοτών. Τούτο να διαχωρισθεί σε δύο σώματα: (α) την Γερουσίαν και (β) το Εκτελεστικό. Η Γερουσία να απαρτίζεται από τους γηραιοτέρους δημοτικούς συμβούλους, ενώ το Εκτελεστικό από τους νεωτέρους. Σκοπός της Γερουσίας είναι η επεξεργασία των απασχολούντων τον Δήμον θεμάτων και η παροχή των καταλλήλων επ’ αυτών συμβουλών – νουθετήσεων προς τα μέλη του Εκτελεστικού. Τα προς λήψη αποφάσεων θέματα θα εισάγονται στην Ολομέλεια με εισηγητή ή εισηγητάς μέλη του Εκτελεστικού. Η Ολομέλεια θα περιλαμβάνει τον Δήμαρχο, την Γερουσία και το Εκτελεστικό και ανά θέμα συζητήσεως ολιγομελή επιτροπή των πολιτών τους οποίους το προς συζήτηση θέμα τους αφορά. Στην ολιγομελή επιτροπή να συμμετέχουν και εκπρόσωποι των  δασκάλων όλων των βαθμίδων και ο ιερέας της ενορίας - κοινότητος, και μία ολιγομελής ομάς τοπικών πολιτών. Η ολιγομελής ομάς θα εκλέγεται δια κληρώσεως και θα συμμετέχει υποχρεωτικώς στην Ολομέλεια. Σκόπιμον είναι η Γερουσία να αριθμεί το ένα τρίτο ενώ το Εκτελεστικό τα δύο τρίτα του Δημοτικού Συμβουλίου.
Τα προς συζήτηση θέματα στο Δημοτικό Συμβούλιο θα γνωστοποιούνται εγκαίρως, ώστε τα μέλη αυτού να προετοιμασθούν δια να στηρίξουν δια της λογικής τις θέσεις των. Αδιάβαστοι επί των προς συζήτηση θεμάτων Δημοτικοί Σύμβουλοι ή Πολίτες συμμετέχοντες στην λήψη αποφάσεων ως άνω, θα παραδίδονται στην κρίση των Δημοτών.    
3ε Η Εκκλησία του Δήμου
Όλοι οι Πολίτες δια τα χρήζοντα δημοψηφισμάτων θέματα που αφορούν το σύνολον του Δήμου να συνέρχονται στην Εκκλησία του Δήμου.  Εάν προκύψουν αντίστοιχα θέματα τα οποία αφορούν αποκλειστικά μίαν ενορίαν ή κοινότητα του Δήμου, τότε θα συνέρχεται η Εκκλησία της Ενορίας ή η Εκκλησία της Κοινότητος. Δια του όρου «Εκκλησία» εννοούμε το σύνολον των άνω της ηλικίας των 18 ετών πολιτών.   
3ε1 Τόποι Συγκλήσεως του Δημοτικού Συμβουλίου.  
Δια τα θέματα τα ενδιαφέροντα τον Δήμον εν συνόλω, το Δημοτικό Συμβούλιο να συνέρχεται στην έδρα του Δήμου. Δια τα θέματα που αφορούν μια συγκεκριμένη κοινότητα ή ενορίαν των πολιτών στην κοινότητα ή την ενορία των πολιτών. 
3ε2  Τόποι Συγκλήσεως της Εκκλησίας του Δήμου ή της Ενορίας – Κοινότητος
Η εκκλησία του Δήμου θα συνέρχεται στην έδρα του Δήμου σε υπαίθριο κατάλληλο προς τούτο χώρο. Η Εκκλησία της Ενορίας ή της Κοινότητος θα συνέρχεται στην Ενορία ή την Κοινότητα και σε κατάλληλο και πάλιν υπαίθριο χώρο. 
4. Σκοπός της Δημοτικής Αρχής
                            «Προς γαρ το τελευταίον εκβάν έκαστον των πριν υπαρξάντων κρίνεται»                                                          «Διότι από το αποτέλεσμα όλα τα προγενέστερα κρίνονται».                                                                                                                                     Δημοσθένης
4.α Γενικά
Σκοπός της Δημοτικής Αρχής είναι η προσφορά στους πολίτες του Δήμου των κάτωθι αγαθών: 
(1)   Κοινά Αξιώματα δια την συνοχήν της κοινωνίας,                                                                                                                                      (2) Παιδεία – Μόρφωση – Πολιτισμό,                                                                                                                                      (3) Υγεία (σωματική, ψυχική, πνευματική),                                                                                                                                                                                                                                (4) Οικονομική επάρκεια,                                                                                                                                    (5) Ασφάλεια                                                                                                                                                                      (6) Περιβάλλον,
Η δημοτική Αρχή να κινείται δια την επίτευξη των στόχων σεβόμενη: (α) το δίκαιον, (β)  το νόμιμον, (γ) το συμφέρον, (δ) το δυνατόν (ε) το καλόν, (στ) το ευχάριστον των πολιτών, και να λογοδοτεί κατ’ έτος στην Εκκλησία του Δήμου.  Η συνεχής συνεργασία αυτής με τα Επιμελητήρια, τους Επιστημονικούς, Εργατικούς, Αθλητικούς και Πολιτιστικούς Συλλόγους να είναι διαρκής. Επιπροσθέτως να επιλύσει και το πρόβλημα των μεταναστών.                                                                                                                                                
4β Κοινά Αξιώματα των Πολιτών.                                                                          Βλέπε παρ. 2β ανωτέρω.
4γ Οικονομική επάρκεια                                                                                                                                            «Τα αγαθά κόποις κτώνται». Αριστοτέλης
4γ1 Γενικά                                                    
Επειδή ένας εκ των βασικών πυλώνων δια την προσφορά των άλλων αγαθών είναι και η οικονομική επάρκεια, χωρίς να υιοθετούμε τις υλιστικές θεωρίες, ας ασχοληθούμε πρώτα με αυτήν.  Οίκοθεν νοείται ότι η διαφάνεια στην χρήση των πόρων του Δήμου αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση προ πάσης άλλης. Προς τούτο όλοι οι Πολίτες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στον έλεγχο των αντιστοίχων υπηρεσιών του Δήμου ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Ο νέος Δήμαρχος πρέπει να κάνει έλεγχο των όλων οικονομικών δραστηριοτήτων του Δήμου που αφορούν το παρελθόν και τα πορίσματά του να τα εκθέσει στους πολίτες του Δήμου, οι οποίοι θα αποφασίσουν τα δέοντα. 
Γενικώς, ο Πολίτης να αντιληφθεί ότι πρέπει να πάψει να επηρεάζεται από την προπαγάνδα που τον ωθεί στην αναζήτηση μη αναγκαίων αγαθών, και να αυτοπροστατευθεί δημιουργώντας μίαν οικιακή οικονομία με σκοπό την επάρκεια των αναγκαίων αγαθών και την κατανάλωσή των με μέτρο. Ταυτόχρονα οι πολίτες να διαπαιδαγωγηθούν ώστε να θέτουν κατά το δυνατόν υψηλούς μεν εφικτούς δε στόχους εις την ζωήν των, τους οποίους και να επιτυγχάνουν μέσω της αόκνου εργασίας με βάση την αρχή του Αριστοτέλους «τα αγαθά κόποις κτώνται».   
4γ2 Δημιουργία Δημοτικής Τράπεζας
Κατανοώντας πρώτιστα ότι το σημερινό σύστημα διακυβερνήσεως σκοπόν έχει την πτώχευση όλων των Πολιτών του δια της μεταφοράς του παραγομένου πλούτου στους τραπεζίτες, η δομή και η λειτουργία μιας Δημοτικής Τραπέζης είναι απολύτως αναγκαία.                                                                                                                                      Σκοπός και στόχος της Δημοτικής Τραπέζης είναι η μέσω αυτής χρηματοδότηση των επιχειρήσεων των Δημοτών (υφισταμένων και νέων) με κόστος υποπολλαπλάσιο αυτού των εμπορικών τραπεζών, αφού η Δημοτική Τράπεζα θα λειτουργεί σαν αφιλοκερδής οργανισμός. Ούτω οι επιχειρηματίες και πρόσβαση σε εύρεση κεφαλαίων θα έχουν και θα πληρώνουν το ελάχιστο δυνατόν επιτόκιο και όχι τα τοκογλυφικά επιτόκια των εμπορικών τραπεζών. Οι καταθέσεις θα προέλθουν από τους Δημότες. Οίκοθεν νοείται ότι οι Δημότες οι οποίοι δεν έχουν καταθέσει τα χρήματά των στην Δημοτική Τράπεζα (η οποία ασφαλώς θα ελέγχεται από τους Δημότες εκ περιτροπής), δεν θα μπορούν να λαμβάνουν δάνεια από αυτήν, πέραν άλλων πιθανών επιπτώσεων. Ούτω ο Δήμος θα μπορέσει να αντλήσει ένα μέρος των δαπανών του από την τράπεζα αυτή, η διοίκηση της οποίας, επαναλαμβάνουμε, θα ελέγχεται από τους Δημότες.
4γ3 Ευεργέτες 
4γ3α Γενικά          
Οι ευεργέτες απετέλεσαν βασικό μοχλό της προς τα εμπρός κινήσεως της ελληνικής κοινωνίας. Όμως σήμερα έπαψαν να υπάρχουν. Και τούτο διότι η εξουσία (α) αντί να τους τιμά τους λησμονεί, (β) κακοδιαχειρίζεται τα κληροδοτήματα και (γ) δεν τους δίνει τα κίνητρα να προσφέρουν. Ούτω ο επόμενος Δήμαρχος πρέπει: (α) να ανεγείρει τις προτομές όλων των ευεργετών του παρελθόντος σε περίοπτη θέση και να εξασφαλίσει το ίδιον δια τους μέλλοντες ευεργέτες. Μία λύσις είναι, πέραν του στολισμού δια της προτομής του ευεργέτου του τόπου ανεγέρσεως του ευεργετήματός του, να δημιουργηθεί ένα Πάρκο Ευεργετών το οποίον να φιλοξενήσει τις προτομές όλων των ευεργετών με τονισμό της προσφοράς και της ιστορίας ενός εκάστου εξ αυτών. (β) τυχόν υπάρχουσες ήδη προτομές πρέπει να αναδειχθούν δεόντως (γ) η αφιέρωση σε όλους τους ευεργέτες του Δήμου μιας ημέρας κατ’ έτος κατά την οποίαν όλοι οι ευεργέτες θα τιμώνται δεόντως. Η ημέρα αυτή θα ορισθεί ως αργία και (δ) η τέλεση μνημοσύνου στον χώρον ο οποίος θα φιλοξενεί την προτομήν του στο ευεργέτημα εις ανάμνησιν του συγκεκριμένου ευεργέτου. Κατά τις εκδηλώσεις του Δήμου εις μνήμην των ευεργετών, οι απόγονοι αυτών θα τιμώνται δεόντως.
4γ3β Αξιοποίηση των Ευεργετημάτων.   
Η πλήρης αξιοποίηση των προς τον Δήμον ευεργετημάτων των δημοτών του να γίνει με τους καλύτερους δυνατούς ανταποδοτικούς όρους προς όφελος του Δήμου. Οι απόγονοι του ευεργέτου να έχουν κύριο λόγο σ’ αυτό.  
4γ4 Αρχαιολογικοί Χώροι 
Η Ελλάς γέμει, μέσω της ιστορίας της,  από αρχαιολογικούς χώρους. Τα έσοδα των αρχαιολογικών χώρων που βρίσκονται εις έκαστον Δήμον να μένουν στον Δήμον αυτόν. Ο Δήμος να φέρει την ευθύνη, σε συνεργασία με την αρχαιολογική υπηρεσία του Δήμου, φυλάξεως και μερίμνης αυτών των χώρων. Αυτό θα φέρει τον Δήμαρχο σε αντιπαράθεση με την κεντρική εξουσία η οποία και νέμεται όλους τους αρχαιολογικούς χώρους. Αυτήν την αντιπαράθεση πρέπει να ενστερνισθεί ο Δήμαρχος και να την φέρει εις πέρας αμυνόμενος των συμφερόντων των Πολιτών του, έχοντας στο πλευρό του σύσσωμο το Δημοτικό Συμβούλιο και τους Δημότες.
4γ5 Τουρισμός
Η μέσω των δημοσίων σχέσεων (προπαγάνδας) ανάδειξη σε πανελλαδικό και παγκόσμιο επίπεδο του αρχαιολογικού, ιστορικού και φυσικού πλούτου, εκάστου Δήμου. προς προσέλκυση τουριστών, αποτελεί ουσιώδη υποχρέωση του Δημάρχου ο οποίος και θα πρέπει ανά τακτά χρονικά διαστήματα να ελέγχεται για την ευθύνην αυτήν και να κρίνεται, όπως και σε όλες τις άλλες αρμοδιότητές του, με βάση το αποτέλεσμα.
4γ6  Δημοτικά Τέλη
 Τα δημοτικά τέλη μετά την λειτουργία της Δημοτικής Τραπέζης καταργούνται πλην αυτών που αφορούν την χρήση δημοτικής γης και τα οποία να διαμορφωθούν κατά τρόπο δίκαιο και δια τον Πολίτη και δια την Κοινωνία των Πολιτών.   
4γ7 Φορολογία Πολιτών    
Ο Δήμαρχος να αιτήσει από την κεντρική εξουσία: (α) την επιβολήν ενός δικαίου συστήματος φορολογίας των Πολιτών του δήμου του, του οποίου σκοπός να είναι η ανάπτυξη και όχι ο πνιγμός των Πολιτών. Σε περίπτωση μη συνεννοήσεως με την κεντρική εξουσία να προβεί σε ενέργειες οι οποίες να αγγίζουν τα όρια της νομιμότητος, μιμούμενος επ’ αυτού αυτήν τούτην την κεντρική εξουσία.  Την αίτησή του αυτή να την στηρίξει στο αποτέλεσμα σχετικού δημοψηφίσματος. (β) μετά την επιβολήν του δικαίου, ως ανωτέρω, συστήματος φορολογήσεως των Πολιτών του Δήμου του, το 10% του καταβαλλομένου φόρου να μένει στον Δήμο του, (γ) Τα εκ της φορολογίας έσοδα να μετατρέπονται σε ανταποδοτικά δια τον Πολίτη του Δήμου έργα.
4γ8  Επενδύσεις
Η Δημοτική Αρχή, προεξάρχοντος του Δημάρχου και σε συνεννόηση με τα επαγγελματικά επιμελητήρια, τους διαφόρους φορείς των επαγγελματιών Δημοτών και τους μπροστάρηδες Δημότες, να αναζητήσει επενδυτές επί τη βάση των πλεονεκτημάτων που ο Δήμος ως σύνολον διαθέτει, δια επενδύσεις οι οποίες μπορούν να ευδοκιμήσουν στον Δήμο. Οι υπάρχοντες και δρώντες στον Δήμο επιχειρηματίες των οποίων οι επιχειρήσεις είναι υγιείς να υποχρεούται να επενδύσουν το 20 - 80% των κερδών τους σε επιχειρήσεις ιδικής των επιλογής που θα εδρεύουν και θα δραστηριοποιούνται στον Δήμο. Η Δημοτική Τράπεζα να βοηθάει, δια της δανειοδοτήσεως τους επενδυτές επιχειρηματίες και κυρίως τους εξ αυτών νέους.      

4γ9  Διάθεση των Προϊόντων των Δημοτών
Ο Δήμαρχος σε συνεννόηση με τα επαγγελματικά επιμελητήρια και τους διαφόρους φορείς των επαγγελματιών Δημοτών να πρωτοστατήσει στην εύρεση αγορών διαθέσεως των προϊόντων των Δημοτών του (βιομηχανικών, βιοτεχνικών, πρωτογενούς παραγωγής κ.λπ.).   
4γ10 Απορρίμματα
Η διαχείριση των απορριμμάτων να είναι ευθύνη του Δήμου. Τα απορρίμματα μέσω της ορθής ανακυκλώσεως να φέρουν τα προσδοκώμενα και κατά το δυνατόν μέγιστα στον Δήμο οικονομικά και λοιπά αποτελέσματα.   
4γ11 Διαχείριση των Υδατίνων Πόρων                                                                                                               Η εκμετάλλευση όλων των διαθεσίμων υδατίνων πόρων προς όφελος των πολιτών, χωρίς να τορπιλίζεται το μέλλον των επομένων γενεών,  αποτελεί ουσιώδη και βασική ευθύνη της Δημοτικής Αρχής.
5. Έργα του Δήμου                                                                                                                                              « Έργον δ’ ουδέν όνειδος, αεργίη δε τα’ όνειδος»                                                                                  «Η εργασία δεν είναι ντροπή, ντροπή είναι η τεμπελιά»                                                                                                                            Ησίοδος                                                                                                                 
5α Γενικά
Όλα τα έργα του Δήμου να είναι ανταποδοτικά. Έργα «βιτρίνας», στους καιρούς που ζούμε, απαγορεύονται. Αυτής της αρχής εξαιρούνται μόνον έργα πολιτιστικά και έργα ασφαλείας των περιουσιών των Δημοτών, η ανταπόδοση των οποίων δεν δύναται να προσδιορισθεί αν και δύναται να είναι μεγίστη. Η υλοποίηση των έργων απαιτεί τα παρακάτω στάδια: (α) προσδιορισμός  των έργων με βάση την ανταποδοτικότητα και τις ανάγκες των Δημοτών ανά χωριό, ανά γειτονιά στις πόλεις, των πόλεων και του δήμου ως συνόλου (β)  εκπόνηση των σχετικών μελετών, (γ) υποβολή των μελετών όπου δει (ανάλογα με την πηγή χρηματοδοτήσεως του έργου, (δ) εκτέλεση των έργων με την δέουσα επίβλεψη αυτών. Προ της εκπονήσεως των μελετών, έκαστο έργο θα εγκρίνετε δια δημοψηφίσματος από τους Δημότες για τους οποίους προορίζεται το έργο.  
5β Μελετητές
Οι μελέτες όλων των έργων του Δήμου θα γίνονται από τους μελετητές οι οποίοι θα είναι Δημότες του Δήμου και μόνιμοι κάτοικοι του δήμου. Σε περίπτωση κατά την οποίαν οι μελέτες απαιτούν ιδιαιτέραν εξειδίκευση την οποίαν ουδείς έκ των προαναφερθέντων μελετητών διαθέτει, ο εξειδικευμένος μελετητής να υποχρεούται να συνεργασθεί με Δημότην κάτοικον του Δήμου μελετητήν ο οποίος και θα εκτελέσει την μελέτην υπό τις οδηγίες του εξειδικευμένου μελετητού και σε άμεση συνεργασία με αυτόν. Ούτω: (α) το σύνολο ή ένα μεγάλο μέρος των δια την μελέτην χορηγουμένων χρημάτων θα μένουν στην περιφέρεια του Δήμου μέσω του Δημότου μελετητού, (β) θα εμπλουτίζονται οι Δημότες μελετητές με τεχνογνωσία και (γ) ……. Όλα τα απαιτούμενα δια την μελέτην υλικά και μέσα τα οποία παράγονται ή εμπορεύονται στον δήμο θα αγοράζονται από τον μελετητήν από τις βιομηχανίες ή τις βιοτεχνίες και τα καταστήματα που εδρεύουν στον δήμο και ανήκουν σε δημότες του Δήμου. 
5γ Εργολάβοι
Οι εργολάβοι όλων των έργων του Δήμου να είναι Δημότες του Δήμου και μόνιμοι κάτοικοι αυτού. Σε περίπτωση κατά την οποίαν οι εργασίες απαιτούν ιδιαιτέραν εξειδίκευση την οποίαν ουδείς εκ των προαναφερθέντων εργολάβων διαθέτει, ο εξειδικευμένος εργολάβος να υποχρεούται να συνεργασθεί με Δημότην κάτοικον του Δήμου εργολάβον ο οποίος και θα εκτελέσει το έργον υπό τις οδηγίες του εξειδικευμένου εργολάβου και σε άμεση συνεργασία με αυτόν. Όλα τα απαιτούμενα δια την μελέτην υλικά και μέσα τα οποία παράγονται ή εμπορεύονται στον Δήμο θα αγοράζονται από τον μελετητήν από τις βιομηχανίες ή τις βιοτεχνίες και τα καταστήματα που εδρεύουν στον δήμο και ανήκουν σε Δημότες του Δήμου. 
Οι ίδιες αρχές ισχύουν και στην περίπτωση εκτελέσεως έργων από αυτές τούτες τις  υπηρεσίες του Δήμου με αυτεπιστασία.
5ε Η συμμετοχή της εκκλησίας στην εκτέλεση παραγωγικών έργων.
Εκάστη εκκλησιαστική επιτροπή σε κάθε μια ενορία ξεχωριστά, μετά από μελέτη των αναγκών των ενοριτών κατοίκων της, να επιλέγει το πλέον αναγκαίο έργο δια την ενορία και να χρηματοδοτεί την μελέτην και υλοποίησή του. Με ευθύνη του Δημάρχου να εξασφαλίζεται η επί του προκειμένου αρωγή των εκκλησιαστικών αρχών.    
5στ Εθελοντική Προσφορά στην εκτέλεση έργων.
Οι Δημότες να προσφέρουν εκουσίως την προσφοράν εργασίας αμισθί δια την εκτέλεση έργων αναγκαίων δια την πρόοδον δια τα οποία η χρηματοδότηση δεν είναι εφικτή.  
6. Αρωγή στα τοπικά προϊόντα.                                                                                                                                                                     «Συν Αθηνά και χείρα κίνει». Αίσωπος
Οποιαδήποτε αγορά από τον δήμον προϊόντων (αγροτικών, βιομηχανικών κ.λπ.) που παράγονται από δημότες του δήμου θα γίνεται μόνον από αυτούς.
Ο Δήμαρχος να αναπτύξει δραστηριότητες με σκοπό την διάθεση των παραγομένων από τους δημότες προϊόντων (ιδέ παρ. 4.2.θ).
Ο Δήμαρχος με την συμμετοχή των αρμοδίων επαγγελματιών του δήμου να κατευθύνει την παραγωγή των δημοτών ως και όπου δει.
7. Υγεία (σωματική, ψυχική, πνευματική),                                                                                                                                  «Νους υγιής εν σώματι υγιεί» Ιπποκράτης
7α Γενικά
Το αγαθό της υγείας είναι πρώτιστο. Είναι δεδομένο ότι ο άνθρωπος οδηγείται εις τις ασθένειες επειδή δεν χρησιμοποιεί τον Λόγον. Επειδή είναι Επιμηθεύς και όχι Προμηθεύς. Ο δήμος να φροντίσει μέσω ομιλιών – διαλέξεων – ημερίδων κ.λπ. να μορφώσει τους δημότες να μην βλάπτουν αλλά απεναντίας να προφυλάσσουν τους εαυτούς των από τις διάφορες ασθένειες, μέσω της προληπτικής υγιεινής. Η υγεία του ανθρώπου μπορεί να παραστεί με ένα τραπέζι που στηρίζεται σε τέσσερα πόδια: (1) τι αισθανόμεθα, (2) τι τρώμε, (3) τι πίνουμε και (4) τι αναπνέουμε. Ο έλεγχος των τεσσάρων αυτών συνιστωσών οδηγεί στην διατήρηση της υγείας και την αποφυγή των διαφόρων ασθενειών. Να κληθούν να προσφέρουν τις υπηρεσίες των στην προληπτική υγιεινή οι επιθυμούντες να προσφέρουν αφιλοκερδώς Δημότες σχετικοί με το αντικείμενο. Εξ άλλου η Υγεία ήταν η θεά που προστάτευε τους θνητούς από τις ασθένειες και όχι η θεά που θεράπευε αυτές. Με βάση αυτό πρέπει να αποκτήσουν υγειονομική συνείδηση όλοι οι Πολίτες. Οίκοθεν νοείται η τήρηση και εφαρμογή της ρήσεως  «η καθαριότητα είναι η μισή αρχοντιά» τόσο σε οικογενειακό, κοινοτικό, ενοριακό επίπεδο όσο και της όλης Πόλεως και του Δήμου είναι πρώτιστη.
7β Πόσιμο νερό
Με ευθύνη του Δήμου το νερό της βρύσης να είναι πόσιμο. Δυστυχώς οι πλείστοι των Δήμων δεν προσφέρουν πόσιμο νερό στους Πολίτες του Δήμου. Αυτό είναι ισοδύναμο με το έγκλημα, διότι το μη πόσιμο νερό οδηγεί ομάδες ολόκληρες των Πολιτών στο να ασθενούν ή να εμπλουτίζουν, άνευ λόγου, τον υλιστικό πλούτον των βιομηχανιών εμφιαλώσεως του νερού. Επομένως Ο Δήμαρχος να φέρει την επ’ αυτού απόλυτη ευθύνη η οποία και να τον οδηγεί στην άμεσο παραίτησή του εάν το παρεχόμενο στους πολίτες νερό δεν είναι πόσιμο.
7γ. Τρόφιμα
Με ευθύνη του Δήμου να γίνεται έλεγχος στην ποιότητα των πωλουμένων στους Πολίτες τροφίμων. Τυχόν ακαταλληλότητα των τροφίμων να οδηγεί σε αυστηρότατες ποινές τόσον τους παραγωγούς αυτών (βιομηχάνους, εμπόρους, γεωργούς κ.λπ.) όσον και τους διαθέτοντες αυτά. Η καλλιέργεια και διάθεση  μεταλλαγμένων προϊόντων απαγορεύεται ρητώς.
7δ. Καθαρός αέρας
Η μόλυνση του αέρα είναι αποτέλεσμα ανθρωπίνων δραστηριοτήτων. Ο Δήμαρχος να πρωτοστατήσει στην διατήρηση καθαρού αέρα και να απαιτήσει το ίδιο από τους όμορους Δήμους, την περιφερειακή και κεντρική εξουσία και την Ευρωπαϊκή Ένωση.  
8. Παιδεία – Μόρφωση – Πολιτισμός                                                                                                                                                   «Την Παιδείαν έτερον ήλιον είναι τοις πεπαιδευμένοις»                               «Η παιδεία προσθέτει σους μορφωμένους έναν ακόμη ζωοφόρο ήλιο»                                                                                                                              Ηράκλειτος
8α Γενικά
Ο Δήμος σε συνεργασία με τα άτομα των διαφόρων φορέων που στόχον έχουν την παροχή Παιδείας – Μορφώσεως – Πολιτισμού και τα οποία άτομα επιθυμούν να προσφέρουν αφιλοκερδώς τις προς τούτο υπηρεσίες των, να μεριμνήσει μέσω ομιλιών – διαλέξεων – ημερίδων κ.λπ. την ως άνω παροχή σε όλα τα επίπεδα (μορφωτικά, επαγγελματικά, πολιτιστικά, κ.λπ.) των Πολιτών του Δήμου.
Προτεραιότητα θα δοθεί στο να αντιληφθούν οι πολίτες γονείς ότι αυτοί είναι οι πρώτοι εκπαιδευτές των παιδιών τους. Η ανευθυνότης των γονέων επί του προκειμένου είναι φανερή. Νομίζουν ότι όντες αρωγοί των παιδιών τους στην κάλυψη των αναγκών διατροφής, ενδύσεως, φροντιστηρίων, και χαρτζιλικιού, δηλαδή να είναι χορηγοί χρήματος, εκτελούν τις ευθύνες των. Πλανώνται πλάνην οικτράν. Αυτοί είναι οι πρώτοι εκπαιδευτές των παιδιών τους. Και αυτοί δομούν στα παιδιά τα Αξιώματα και τις Αρχές οι οποίες διέπουν την ζωή των, τους στόχους, τους αντικειμενικούς σκοπούς που πρέπει να θέτουν και ταυτόχρονα τους τρόπους επιτυχίας αυτών των στόχων μέσω της αναγνωρίσεως των δυνατοτήτων τους, της εις μέγιστον βαθμόν εκμεταλεύσεως αυτών των δυνατοτήτων δια της φιλεργατικότητος,, κ.λπ. Η νοοτροπία «το σχολείο φταίει» είναι αυτοκαταστροφική. Το «το σχολείο φταίει» μόνον εάν ο γονεύς έχει υλοποιήσει τις προς το παιδί του ευθύνες. Ο Σωκράτης έλεγε ότι δεν υπάρχει ποιο θεάρεστο έργο από την ανατροφή ενός παιδιού.
Οικογένεια. Η οικογένεια αποτελεί το κύτταρο της όλης πόλεως. Οι γονείς θα πρέπει να αντιληφθούν τις έναντι αλλήλων ευθύνες των και αυτής έναντι της οικογενείας των, της γειτονιάς των και της Πόλεώς των. Ο Δήμος να φροντίζει δια την καλλιέργεια της αντιλήψεως της ευθύνης των γονέων, μέσω όλων των δυνατοτήτων του.
Οι μετά από ορθές διαδικασίες βράβευση των αρίστων γονέων αποτελεί ευθύνη του δήμου. 
8β Σχολεία
Οι δάσκαλοι όλων των βαθμίδων να υλοποιούν το έργο τους με πλήρη υπευθυνότητα. Η κρίσις των να γίνεται με βάση το αποτέλεσμα. Ο δήμος να φροντίζει ώστε ο δάσκαλος να θεωρείται εξέχων πολίτης της πόλεως τον οποίον όλοι να σέβονται. Οι άριστοι των δασκάλων όλων των βαθμίδων να βραβεύονται από την πόλη. Το σχολείο να παρέχει την γνώση κατά τέτοιο τρόπο ώστε να μην είναι αναγκαία η πέραν του σχολείου φροντιστηριακή αρωγή. Εάν παρ’ όλα αυτά είναι δια μερικούς μαθητές αναγκαία, αυτό να γίνεται με μέριμνα του δήμου μέσω δασκάλων, εν ενεργεία ή και συνταξιούχων οι οποίοι να προσφέρουν τις υπηρεσίες των αφιλοκερδώς. Ο Δήμος να επεμβαίνει εκεί που η κεντρική εξουσία φροντίζει να βλάπτει την έδρασα επί υγειών εφαλτηρίων μόρφωση των μαθητών και να διορθώνει τυχόν αντί να ..
8γ Πανεπιστημιακές Σχολές
Η ανάπτυξη πανεπιστημιακών σχολών ωφελίμων δια τον Δήμον, με βάση τα αναπτυξιακό πρόγραμμα του Δήμου να επιδιωχθεί και να υλοποιηθεί. 
8δ Βράβευση των αρίστων (μαθητών, φοιτητών, αθλητών, δασκάλων όλων των βαθμίδων, γεωργών, κτηνοτρόφων, επαγγελματιών, βιοτεχνών, βιομηχάνων)
                                                                  «Όπου άμιλλα ενταύθα και νίκη εστί»                                                                                                                                                                 Αριστοτέλης
Είναι αυτονοήτως κατανοητόν ότι η οδός η άγουσα προς την προς τα άνω πορεία των Δημοτών διέρχεται μέσω και της άμιλλας αυτών. Η ύπαρξη όθεν άμιλλας μεταξύ των Πολιτών είναι αναγκαία να τροφοδοτηθείται από τις κατά τόπους Δημοτικές Αρχές και να συμπεριλαμβάνει το σύνολο των πολιτών. Προς τούτο ο Δήμος να βραβεύει τους αρίστους, όλων των ειδικοτήτων – επαγγελμάτων Πολίτες του τόσον σε Δημοτικό όσο και σε ενοριακό – κοινοτικό επίπεδο.   
9. Ασφάλεια
Ο Δήμος σε συνεργασία με τους δημότες και τους σχετικούς με την ασφάλεια φορείς να φροντίσει τα δέοντα. Και εδώ η επικοινωνία με τους πολίτες και μέσω ομιλιών – διαλέξεων – ημερίδων να είναι τακτική. Επειδή αναμένεται ραγδαία αύξηση των κλεπτών, κυρίως λόγω της ασκουμένης από την κεντρική διοίκηση λιτότητας, ο Δήμος να συνδράμει τους Πολίτες και τις σχετικές με την ασφάλεια αρχές με σκοπό την κατά το δυνατόν εξαφάνιση των κρουσμάτων αυτών.     
10. Περιβάλλον (Φυσικό και Τεχνικό)
10α Γενικά  
Το περιβάλλον (φυσικό και τεχνικό) αποτελεί τον χώρο αναπτύξεως των δραστηριοτήτων των Πολιτών και ως εκ τούτου πρέπει να ικανοποιεί όλες τις συνιστώσες οι οποίες να καθιστούν αυτό ωφέλιμο και ευχάριστο στον Πολίτη.   
10β Λειτουργία της γειτονιάς.                                                                                                                          Η γειτονιά αποτελεί τον πρώτον μετά την οικογένεια συνδετικό ιστό της κοινωνίας των πολιτών. Πρέπει όθεν η Δημοτική Αρχή να στραφεί προς την κατεύθυνση της επαναλειτουργίας της γειτονιάς και με βάση τα στην παρ. 2β περιλαμβανόμενα.
10γ Καθαριότητα
Η καθαριότητα αποτελεί ευθύνη των Δημοτών εν αρχή και του Δήμου εν συνεχεία. Ο Πολίτης να ενστερνισθεί την ρήση «η καθαριότητα είναι η μισή αρχοντιά» και να την υλοποιεί σε ατομικό, οικογενειακό, οικιακό και κοινωνικό επίπεδο. Εκεί που σταματά η ευθύνη του Πολίτου αρχίζει η ευθύνη του Δήμου. Ο Δήμος να διατηρεί τους δημοτικούς χώρους πεντακαθαρούς και να αξιοποιεί δεόντως τα απορρίμματα ως προαναφέραμε.   
10δΠυροπροστασία,
Πέραν των δομημένων από την πολιτεία αρχών, εν προκειμένω της πυροσβεστικής, η εθελοντική προσφορά των πολιτών στην αντιμετώπιση των πυρκαγιών, μέσω της αναγνωρίσεως των έναντι της κοινωνίας ευθυνών των, να οργανωθεί και να αξιοποιηθεί κατάλληλα με ευθύνη της Δημοτικής Αρχής. 
11. Συνεργασία με Επιμελητήρια, Επιστημονικούς, Εργατικούς,        Συνεταιριστικούς και Αθλητικούς Συλλόγους                                                                                                                  Οίκοθεν νοείται ότι ο Δήμος πρέπει να συνεργάζεται αδιακόπως με τα λειτουργούντα στον Δήμο Επιμελητήρια και τους Συλλόγους – Συνεταιρισμούς. 
12. Μετανάστες                                                                                                                                     Οι νόμιμοι μετανάστες να εκπαιδευθούν για να ενσωματωθούν στην κοινωνία του Δήμου. Δια τους λαθρομετανάστες να εφαρμοσθεί το δίκαιον.                                                                                                                                                  
13. Επιλογή της Δημοτικής Αρχής 
 Η επιλογή της Δημοτικής Αρχής να στηριχθεί στα κάτωθι:                                                                                                                                        (α) στα χαρακτηριστικά του υποψηφίου Δημάρχου                                                                                     (β)στα χαρακτηριστικά των υποψηφίων Δημοτικών Συμβούλων,                                                                                 (γ) στο πρόγραμμα το οποίο θα παρουσιάσει ο υποψήφιος Δήμαρχος, το οποίο και       θα πρέπει να δεσμευθεί εκ των προτέρων ότι θα τηρήσει, άλλως θα πρέπει να       παραιτηθεί. Αιτιολογίες μη τηρήσεως του προγράμματος δεν γίνονται       αποδεκτές από τους πολίτες. Σε περίπτωση μη πειθαρχήσεώς του μη       υλοποιούντος το πρόγραμμά του Δημάρχου στην δέσμευση παραιτήσεώς του,       σύσσωμο το Δημοτικό Συμβούλιο, κινούμενο αυτοφώτως, θα πρέπει να τον       εκθέτει δημοσίως απαιτώντας την τήρηση της δεσμεύσεώς του. Ούτω στο       πρόγραμμα του υποψηφίου δημάρχου πρέπει να υπάρχει η δέσμευσή της       παραιτήσεώς του, εάν δεν υλοποιήσει το πρόγραμμά του. 

 Ούτω εξασφαλίζεται αφ΄ενός μεν η ανδροπρέπεια των δημοτικών αρχόντων και αφ’ ετέρου το αυτονόητον δηλαδή η προεκλογική εκστρατεία όλων των υποψηφίων  θα στηριχθεί στην άσκηση της υπέρ του δήμου πολιτικής και όχι στην  ψηφοθηρίαν.  Ασφαλώς το πρόγραμμα όλων τν υποψηφίων πρέπει να είναι γραπτό.                                                                                                                                                      Οίκοθεν νοείται ότι άπαντες οι υποψήφιοι Δήμαρχοι και Δημοτικοί Σύμβουλοι θα πρέπει να φροντίσουν να δημοσιοποιήσουν εγκαίρως ένα πλήρες και  εμπεριστατωμένο βιογραφικό σημείωμα.  
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ