Την έναρξη της crowdfunding καμπάνιας του Reload Greece που στοχεύει να συγκεντρώσει 20.000 λίρες με σκοπό να ενθαρρύνει περισσότερους νέους ανθρώπους να αναλάβουν δράση στην Μεγάλη Βρετανία και αργότερα και σε άλλες χώρες, ανακοίνωσε ο Μαρκος Κιοσέογλου, γενικός διευθυντής του Reload Greece, κατά τη διάρκεια του δεύτερου συνεδρίου της πρωτοβουλίας στο Λονδίνο στις 29 Μαρτίου 2014 στο Hellenic Center με τίτλο η "Η Ενδυνάμωση της Παγκόσμιας Κοινότητας".
Το Reload Greece αποτελεί το Κέντρο της Ελληνικής Επιχειρηματικότητας στο Λονδίνο και προσπαθεί να βρεί καινοτόμες λύσεις ως προς την οικονομική, κοινωνική και πολιτισμική ανάκαμψη της χώρας. Ξεκίνησε ως μια πρωτοβουλία πέντε νέων και τώρα αποτελείται από μια ομάδα 30 εθελοντών που έχει ως σκοπό να αναδείξει την παραγωγική και δημιουργική πλευρά της Ελλάδας και να εμπνεύσει νέους να αναπτύξουν τις δικές τους πρωτοπόρες ιδέες.
Μέσω της καμπάνιας το Reload Greece φιλοδοξεί για τα επόμενα χρόνια να καταφέρει να μοιραστεί την μεθοδολογία του με τις ελληνικές κοινότητες Πανεπιστημίων σε όλο το κόσμο με σκοπό να εμπνεύσει και να εκπαιδεύσει χιλιάδες νέους Έλληνες για το πώς μπορούν να δημιουργήσουν θετικό αντίκτυπο στη χώρα μέσα από τις επιχειρηματικές τους ιδέες. Ο τελικός στόχος είναι να αναπτυχθεί μια συστηματική διαδικασία που θα αναδυκνύει τις πιο πολλά υποσχόμενες ιδέες και να τις προετοιμάζει ώστε να μπορούν να εισαχθούν στο δίκτυο των επενδυτών και να ζητήσουν χρηματοδότηση.
Ήδη η καμπάνια έχει προσελκύσει την υποστήριξη 60 χρηματοδοτών, με το συνολικό ποσό που έχει κατατεθεί να ανέρχεται σε 4.500 λίρες. Η καμπάνια λήγει σε 26 ημέρες, ενώ μπορείτε να την ενισχύσετε, πατώντας εδώ.
teamUp-startUp: Πενθήμερο bootcamp επιχειρηματικής εκπαίδευσης στο Ναύπλιο
Παράλληλα, στο ίδιο συνέδριο ανακοινώθηκε το πρώτο πενθήμερο bootcamp του Reload Greece στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στο Ναύπλιο, στις 21-25 Απριλίου 2014.
Με την υποστήριξη του ALBA Graduate Business School της Αθήνας και την φιλοξενία του Φουγάρου, η εκδήλωση "teamUp-startUp" έχει ως σκοπό να βοηθήσει τους Reloaders να αναπτύξουν τις ιδέες τους μέσα από τη ομαδική εργασία, την ανταλλαγή εμπειριών και την έκθεση στο ελληνικό επιχειρηματικό περιβάλλον.
Το καθημερινό πρόγραμμα θα περιλαμβάνει εκπαιδευτικές ομιλίες από καταξιωμένους επιχειρηματίες και έμπειρους επαγγελματίες καθώς καιεργαστήρια που θα βοηθήσουν τους Reloaders στην ανάπτυξη των ιδεών τους.
Μπορείτε να βρείτε το πλήρες πρόγραμμα των εργαστηρίων και τους συμμετέχοντες ομιλητές, πατώντας εδώ. Αντίστοιχα, μπορείτε να κλείσετε το εισιτήριο συμμετοχής σας, πατώντας εδώ.
Το δεύτερο ετήσιο συνέδριο του Reload Greece είχε ως σκοπό να αναδείξει νέους τρόπους με τους οποίους ο καθένας μπορεί να δημιουργήσει αντίκτυπο στην Ελλάδα απ’ όπου και να βρίσκεται. Το συνέδριο κατάφερε να συγκεντρώσει 15 διακεκριμένες προσωπικότητες οι οποίες μοιράστηκαν με τους 200 φιλόδοξους Reloaders που βρίσκονταν στην αίθουσα, την ιστορία τους και πως κατάφεραν να δημιουργήσουν οικονομικό και κοινωνικό αντίκτυπο στην Ελλάδα μέσα από τις επιχειρήσεις ή τη προσωπική τους δράση.
Το πρόγραμμα περιελάμβανε παρουσιάσεις από μερικούς από τους πιο επιτυχημένους επιχειρηματίες και επιστήμονες όπως ο Steve Vranakis, Executive Creative Director της Google Creative Lab, ο Περικλής Παπαδόπουλος, Αστροφυσικός της ΝASA, ο Τak Lo, Director του Techstars , o Νίκος Σταθόπουλος από το Hellenic Initiative, και ο Στάθης Χαϊκάλης, συνιδρυτής του UpGreekTourism, οι οποίοι έδωσαν στο κοινό τροφή για συζήτηση κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων.
Στο δεύτερο μέρος του συνεδρίου και κατα τη διάρκεια των διαδραστικών εργαστηρίων, υπεύθυνοι των οποίων ήταν διακεκριμένοι επιχειρηματίες και έμπειροι επαγγελματίες, όπως η Maria Taylor Dramaliotis (AngelLab), οMike Sotirakos (Watershed), o Γιαννης Κατσιώτης (ParkAround) και οΧρήστος Τομαράς (Goldman Sachs), οι Reloaders είχαν την ευκαιρία να μάθουν περισσότερα για το επιχειρηματικό περιβάλλον στην Ελλάδα και την Μεγάλη Βρετανία, να ενημερωθούν για το νομικό πλαίσιο που απαιτείται για να συνδεθεί μια επιχείρηση με την Ελλάδα, να ανακαλύψουν ευκαιρίες για να προσεγγίσουν επενδυτές από το εξωτερικό και να αποκτήσουν τις πρακτικές δεξιότητες για να αναπτύξουν τις ιδέες τους ώστε να ξεκινήσουν τις δικές τους επιχειρήσεις.