Η εταιρεία εκπαιδευτικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών ΤRAPέΖΙΟΝ, θέλοντας να ενισχύσει και να υποστηρίξει την γενικότερη προετοιμασία και πληροφόρηση παραγωγών και επιχειρηματιών του αγροτικού τομέα, που ενδιαφέρονται να κατευθύνουν τα προϊόντα τους στις αγορές του εξωτερικού, διοργανώνει στην Κόρινθο στις 28 Ιουλίου 2014, ένα σεμινάριο, με αποκλειστικό θέμα τις εξαγωγές αγροτικών προϊόντων.
Με απλή, κατανοητή γλώσσα, και πρακτικές συμβουλές, ο συμμετέχων φεύγοντας από αυτό, θα έχει σχηματίσει μια ολοκληρωμένη άποψη, για το τι, και κυρίως το πώς, πρέπει να ενεργήσει, για να αυξήσει σε σημαντικό βαθμό τις πιθανότητες επιτυχίας στην προσπάθεια εξαγωγής των αγροτικών προϊόντων του.
Μερικά από τα κρίσιμα ερωτήματα στα οποία απαντά με σαφήνεια το εν λόγω σεμινάριο, είναι τα εξής:
- Είμαι έτοιμος να εξάγω;
- Πως παρουσιάζω αποτελεσματικά τα προϊόντα μου;
- Που τοποθετείται το προϊόν που έχω δημιουργήσει;
- Ποιός είναι ο ανταγωνισμός του;
- Σε ποιές χώρες μπορεί να τοποθετηθεί;
Σε ένα διεθνές εμπορικό περιβάλλον έντονου ανταγωνισμού, η αναγνωρισιμότητα της διατροφικής αξίας, αλλά και της ποιότητας των ελληνικών αγροτικών προϊόντων, είναι το μεγάλο τους όπλο, που περιμένει να το αξιοποιήσουμε.
Οι πωλήσεις στο εξωτερικό δεν είναι αγώνας ταχύτητας, αλλά μαραθώνιος.
Θέλει λοιπόν γνώση, σωστή αξιοποίηση δυνάμεων, υπομονή, επιμονή και συνέπεια.
Για την TRAPEZION
Νίκος Μπακουνάκης
Πληροφορίες και αιτήσεις συμμετοχής, στο site της εταιρείας www.trapezion.gr
Με απλή, κατανοητή γλώσσα, και πρακτικές συμβουλές, ο συμμετέχων φεύγοντας από αυτό, θα έχει σχηματίσει μια ολοκληρωμένη άποψη, για το τι, και κυρίως το πώς, πρέπει να ενεργήσει, για να αυξήσει σε σημαντικό βαθμό τις πιθανότητες επιτυχίας στην προσπάθεια εξαγωγής των αγροτικών προϊόντων του.
Μερικά από τα κρίσιμα ερωτήματα στα οποία απαντά με σαφήνεια το εν λόγω σεμινάριο, είναι τα εξής:
- Είμαι έτοιμος να εξάγω;
- Πως παρουσιάζω αποτελεσματικά τα προϊόντα μου;
- Που τοποθετείται το προϊόν που έχω δημιουργήσει;
- Ποιός είναι ο ανταγωνισμός του;
- Σε ποιές χώρες μπορεί να τοποθετηθεί;
Σε ένα διεθνές εμπορικό περιβάλλον έντονου ανταγωνισμού, η αναγνωρισιμότητα της διατροφικής αξίας, αλλά και της ποιότητας των ελληνικών αγροτικών προϊόντων, είναι το μεγάλο τους όπλο, που περιμένει να το αξιοποιήσουμε.
Οι πωλήσεις στο εξωτερικό δεν είναι αγώνας ταχύτητας, αλλά μαραθώνιος.
Θέλει λοιπόν γνώση, σωστή αξιοποίηση δυνάμεων, υπομονή, επιμονή και συνέπεια.
Για την TRAPEZION
Νίκος Μπακουνάκης
Πληροφορίες και αιτήσεις συμμετοχής, στο site της εταιρείας www.trapezion.gr