Καλοκαιρινοί ρυθμοί δεν σημαίνουν και θερινή ραστώνη για την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών η οποία αφού ταξίδεψε έως τις άκρες του Αιγαίου (για μία σειρά συναυλιών που εντάσσονταν στο πρόγραμμα «Άγονη Γραμμή Γόνιμη») και αφού ολοκλήρωσε τις δύο εμφανίσεις της στο Ηρώδειο, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών, εμφανίστηκε αυτή την φορά στο Αρχαίο Θέατρο του Άργους.
Σ' αυτό το σμιλεμένο στον βράχο μοναδικό μνημείο του 4ου αι. π.Χ. εδώσε το Σάββατο 19 Ιουλίου μία συναυλία με διοργανωτή την Περιφέρεια Πελοποννήσου και με την οργανωτική υποστήριξη του Συλλόγου Φίλων του Δημοτικού Ωδείου Άργους.
Υπό την μουσική διεύθυνση του Ανδρέα Τσελίκα η Ορχήστρα ερμήνευσε δημοφιλέστατες συνθέσεις των Λούντβιχ βαν Μπετόβεν, Πιότρ Ίλιτς Τσαϊκόφσκυ, Γιόχαν Στράους, Αντονίν Ντβόρζακ καθώς και το λιγότερο γνωστό στο ευρύ ακροατήριο αλλά πάντως σημείο αναφοράς για το ρεπερτόριο του κόρνου Τρίτο Κοντσέρτο για δύο κόρνα του Γερμανού συνθέτη και τσελίστα Φρήντριχ Βιττ, με σολίστ τον κορυφαίο κορνίστα της Κ.Ο.Α. Κώστα Σίσκο καθώς και την επίσης κορνίστα Μαρία Φωτιά.
Πλουραλιστικό και ελκυστικό το πρόγραμμα αποτελούνταν κατά τα άλλα: Από την περίφημη Εισαγωγή «Κοριολανός» που συνέθεσε ο Μπετόβεν το 1807 εμπνευσμένος από την ομώνυμη τραγωδία όχι του Σαίξπηρ αλλά του σύγχρονού του Αυστριακού συγγραφέα Χάινριχ Γιόζεφ φον Κόλινς. Από την, εξίσου αγαπητή στο κοινό της κλασικής μουσικής, Εισαγωγή «Ρωμαίος και Ιουλιέτα» που έγραψε ο Τσαϊκόφσκυ το 1870 μετά από μια ατυχή ερωτική ιστορία, επηρεασμένος από το ομώνυμο έργο του Σαίξπηρ. Από τους Σλάβικους Χορούς Αρ.2 και Αρ.8 του Τσέχου συνθέτη Αντονίν Ντβόρζακ, ο οποίος στα έργα του και δη στους 16 συνολικά Σλάβικους Χορούς που συνέθεσε, είχε ενσωματώσει με αξιοθαύμαστο τρόπο στοιχεία της μουσικής παράδοσης της πατρίδας του. Κι από το Kaiserwaltz, το διάσημο βαλς που έγραψε ο Γιόχαν Στράους το 1889 κατά παραγγελία του αυτοκράτορα της Αυστρίας Φραγκίσκου Ιωσήφ, με αφορμή την επίσκεψη του Γερμανού αυτοκράτορα («Kaiser» στα γερμανικά) Γουλιέλμου Β'.
Την συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών παρακολούθησε ο Μητροπολίτης Αργολίδος Νεκτάριος, ο περιφερειακός σύμβουλος Β.Σιδέρης, η διευθύντρια της ΔΕΥΑ Ναυπλίου Α.Μαντά κ.α.
Σ' αυτό το σμιλεμένο στον βράχο μοναδικό μνημείο του 4ου αι. π.Χ. εδώσε το Σάββατο 19 Ιουλίου μία συναυλία με διοργανωτή την Περιφέρεια Πελοποννήσου και με την οργανωτική υποστήριξη του Συλλόγου Φίλων του Δημοτικού Ωδείου Άργους.
Υπό την μουσική διεύθυνση του Ανδρέα Τσελίκα η Ορχήστρα ερμήνευσε δημοφιλέστατες συνθέσεις των Λούντβιχ βαν Μπετόβεν, Πιότρ Ίλιτς Τσαϊκόφσκυ, Γιόχαν Στράους, Αντονίν Ντβόρζακ καθώς και το λιγότερο γνωστό στο ευρύ ακροατήριο αλλά πάντως σημείο αναφοράς για το ρεπερτόριο του κόρνου Τρίτο Κοντσέρτο για δύο κόρνα του Γερμανού συνθέτη και τσελίστα Φρήντριχ Βιττ, με σολίστ τον κορυφαίο κορνίστα της Κ.Ο.Α. Κώστα Σίσκο καθώς και την επίσης κορνίστα Μαρία Φωτιά.
Πλουραλιστικό και ελκυστικό το πρόγραμμα αποτελούνταν κατά τα άλλα: Από την περίφημη Εισαγωγή «Κοριολανός» που συνέθεσε ο Μπετόβεν το 1807 εμπνευσμένος από την ομώνυμη τραγωδία όχι του Σαίξπηρ αλλά του σύγχρονού του Αυστριακού συγγραφέα Χάινριχ Γιόζεφ φον Κόλινς. Από την, εξίσου αγαπητή στο κοινό της κλασικής μουσικής, Εισαγωγή «Ρωμαίος και Ιουλιέτα» που έγραψε ο Τσαϊκόφσκυ το 1870 μετά από μια ατυχή ερωτική ιστορία, επηρεασμένος από το ομώνυμο έργο του Σαίξπηρ. Από τους Σλάβικους Χορούς Αρ.2 και Αρ.8 του Τσέχου συνθέτη Αντονίν Ντβόρζακ, ο οποίος στα έργα του και δη στους 16 συνολικά Σλάβικους Χορούς που συνέθεσε, είχε ενσωματώσει με αξιοθαύμαστο τρόπο στοιχεία της μουσικής παράδοσης της πατρίδας του. Κι από το Kaiserwaltz, το διάσημο βαλς που έγραψε ο Γιόχαν Στράους το 1889 κατά παραγγελία του αυτοκράτορα της Αυστρίας Φραγκίσκου Ιωσήφ, με αφορμή την επίσκεψη του Γερμανού αυτοκράτορα («Kaiser» στα γερμανικά) Γουλιέλμου Β'.
Την συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών παρακολούθησε ο Μητροπολίτης Αργολίδος Νεκτάριος, ο περιφερειακός σύμβουλος Β.Σιδέρης, η διευθύντρια της ΔΕΥΑ Ναυπλίου Α.Μαντά κ.α.