ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Κυριακή 13 Ιουλίου 2014

Τελευταία ελπίδα οι εκπτώσεις για τους καταστηματάρχες

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 8:05:00 μ.μ. |


















 Ελπίδες για αναζωογόνηση της αγοράς από τις εκπτώσεις που ξεκινούν στις 14 Ιουλίου εκφράζει η ΕΣΕΕ, ελπίζοντας πως οι πωλήσεις θα κινηθούν σε καλύτερα επίπεδα λόγω τηςαυξημένης τουριστικής κίνησης σε πολλές περιοχές, όπου εμπόριο και τουρισμός μπορούν να δυναμώσουν μαζί. Παρά τη συνεχή μείωση του κύκλου και όγκου πωλήσεων στην αγορά, ο εμπορικός κόσμος έχει ξεχωριστές προσδοκίες από αυτές τις εκπτώσεις, καθώς μπορούν να δώσουν στις δοκιμαζόμενες επιχειρήσεις μία ανάσα μέσα στη καταναλωτική κρίση.

Η ΕΣΕΕ καλεί τους Έλληνες καταναλωτές «ναεμπιστευθούν και πάλι τις ελληνικές μικρομεσαίες εμπορικές επιχειρήσεις της περιοχής τους, με τη βεβαιότητα ότι, μέσα στην δύσκολη οικονομική συγκυρία, θα εξαντλήσουν όλα τα διαθέσιμα περιθώρια για καλύτερη τιμολόγηση και χαμηλότερη τελική τιμή πώλησης των προϊόντων που προσφέρουν ώστε να ανταποκρίνεται απόλυτα προς την εκπτωτική αναγγελία, οικονομικά, ποσοτικά και ποιοτικά».

Τα προβλήματα των εκπτώσεων

Στο μεταξύ, όμως, σημειώνεται από τη συνομοσπονδία ότι «παρά τις βελτιώσεις, ο Νόμος περί εκπτώσεων πρέπει να αναμορφωθεί με γνώμονα ένα "κώδικα δεοντολογίας" για τη προστασία του καταναλωτή και τον εκσυγχρονισμό των επιχειρήσεων σε νέες, απλές πρακτικές πώλησης, λαμβάνοντας πρωτίστως υπόψη τη χαμηλή κατανάλωση που οδηγεί στο κλείσιμο των ελληνικών εμπορικών επιχειρήσεων. Τα "εργαλεία" της εμπορικής επικοινωνίας για αύξηση των πωλήσεων "εκπτώσεις, προσφορές, προωθητικές ενέργειες και stock" δεν ορίζονται σαφώς και με απλό τρόπο με αποτέλεσμα να μην διακρίνονται με σαφήνεια οι διαφορές μεταξύ τους».

Η ΕΣΕΕ ταξινομώντας τις έννοιες αυτές, βάσει της διάρκειας, του σκοπού και του εύρους εφαρμογής τους, διευκρινίζει ότι:

• Οι εκπτώσεις έχουν σκοπό τη ρευστοποίηση του συνόλου των εμπορευμάτων σε σταθερές χρονικές περιόδους ετησίως.

• Οι προσφορές διενεργούνται σε έκτακτες περιόδους και αφορούν στο 50% των εμπορευμάτων που διαθέτει η επιχείρηση μέχρι τη λήξη τους.

• Οι προωθητικές ενέργειες έχουν σκοπό την έκτακτη διαφήμιση, σε περιορισμένα είδη.

• Τα "stock" δεν έχουν σταθερή διάρκεια και έχουν σκοπό τη ρευστοποίηση αδιάθετων αποθεμάτων.
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ