Οι εθνικές οδοί έχουν ερημώσει σου δίνουν την εντύπωση ότι είναι στη Χιροσίμα μετά από την ατομική βόμβα. Η τιμή της βενζίνης παρέα με τα διόδια που έχουν εκτιναχθεί στα ύψη κάνουν την μετακίνηση των Ι.Χ. απαγορευτική. Κι αναρωτιέται κανείς, αφού ο κόσμος δεν κυκλοφορεί, οι εταιρείες δεν έχουν χασούρα από αυτό; Γιατί δεν κατεβάζουν τα διόδια να έχουν εισπράξεις;
Η απάντηση έρχεται σε άρθρο της Ελευθεροτυπίας: ''ΔΩPAKI'' 350 EK. σε μεγαλοεργολάβους -Θέλουν να πληρώσουμε τα χιλιόμετρα που δεν κάναμε
ΑΠOZHMIΩΣH-δώρο 350 εκατομμυρίων ευρώ ετοιμάζεται να δώσει η κυβέρνηση στην κοινοπραξία «Μορέας Α.Ε.», συμφερόντων των ομίλων Λ. Μπόμπολα, Ιωάννου-Παρασκευαΐδη και Σ. Κόκκαλη, που κατασκευάζει τον κεντρικό οδικό άξονα Πελοποννήσου. Οι εργολάβοι εμφάνισαν λογαριασμό με απώλειες μισού δισ. ευρώ από τα διόδια, λόγω μειωμένης κίνησης, και ο υπουργός Υποδομών Μ. Χρυσοχοΐδης ανακοίνωσε ότι προωθείται προς ψήφιση στη Βουλή νέα συμπληρωματική σύμβαση του έργου.
Το δωράκι αυτό έρχεται σε συνέχεια των πρόσθετων εργολαβικών αποζημιώσεων, συνολικούύψους 2,2 δισ. ευρώ, που έχουν λάβει για την επανεκκίνηση των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων. ///
Αυτό ακριβώς είναι Ατζέντα 21. Να καταργηθεί η μετακίνηση με Ι.Χ., να καταργηθεί ΤΕΛΕΙΩΣ το Ι.Χ. αλλά εμείς να εξακολουθούμε να πληρώνουμε για δρόμους που δεν θα περπατήσουμε ποτέ. Θα είναι άδειοι για να διέρχεται εύκολα και γρήγορα το ΜΜΜ που θα παίρνουμε ΑΝ και εφόσον έχουμε χρήματα για το εισιτήριο. Αλλά τη διαδρομή θα την απολαμβάνει αποκλειστικά η ελίτ με τα γρήγορα αμάξια της!!!
Να θυμίσω ότι ο απλός κοσμάκης που επιλέγει να πάει από τις παλιές εθνικές οδούς, κατά καιρούς πληρώνει ένα άλλο τίμημα ανάλογο περιόδου πολέμου....