ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Κυριακή 3 Αυγούστου 2014

Γιατί μία χώρα χωρίς θάλασσα κάνει θαύματα στη ναυπηγική;

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 9:47:00 π.μ. |




















 Οι περισσότεροι φίλοι με τους οποίους συζητάμε για το φοβερό αυτό επίτευγμα της ναυπηγικής τεχνολογίας MS Turanor Planet Solar,που θα επισκεφθή τον τόπο μας τις επόμενες μέρες, εκφράζουν την απορία γιατί η Ελβετία, που δεν διαθέτει καν θάλασσα μπορεί, και η δική μας χώρα, τα πολυτεχνεία μας, με τις ειδικότητες των ναυπηγών, των μηχανολόγων, των ηλεκτρολόγων, των μηχανικών πληροφορικής και η ναυπηγική μας εμπειρία δεν θα μπορούσε να τολμήσει ένα ανάλογο έργο. 

Διότι απλά, όπως συμφώνησαν όλοι με τους οποίους έπιασα κουβέντα, δεν έχουμε πολιτικούς με όραμα και μεγαλοεπιχειρηματίες και εφοπλιστές με εθνική συνείδηση που να θέλουν με ένα μικρό μέρος από τα υπερκέρδη τους να χρηματοδοτήσουν τέτοια και πολλών άλλων σημαντικών τομέων έργα. 

Αυτοί απλά κερδοσκοπούν σε κάθε κατάσταση και όταν τους ζητήσεις να πληρώσουν κάποιους φόρους, δεν διστάζουν να σου πουν κατάμουτρα, ψάξε να με βρεις και άμα με βρεις για να με φορολογήσεις, γράψε μου. 

Θλίψη!!!

Τι ακριβώς είναι το MS Turanor Planet Solar

Πρόκειται για ένα ερευνητικό σκάφος ελβετικής ιδιοκτησίας, που χρησιμοποιείται από το Πανεπιστήμιο της Γενεύης και κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία του Κιέλου στη Γερμανία. Το MS Turanor Planet Solarκαθελκύστηκε τον Μάρτιο του 2010 και τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους απέπλευσε από την έδρα του, το Μονακό, για τον περίπλου της Γης.

Επέστρεψε στο Μονακό 584 ημέρες αργότερα και έγινε το πρώτο ηλιακό σκάφος που ολοκληρώνει τον γύρο του κόσμου. Μετά την ολοκλήρωση του περίπλου της Γης αρχίζει τις αρχαιολογικές του αποστολές, με πρώτη αυτή που ξεκινάει στον Αργολικό Κόλπο. Για τον σκοπό αυτό διαθέτει υπερσύγχρονα όργανα και υποβρύχιες κάμερες.

Το πλοίο, με βασικό σκαρί και δύο πλευστήρες, είναι ένα σκάφος τύπου καταμαράν, μήκους 31 μέτρων, λιτό, χωρίς πολυτέλειες, αλλά διαθέτει υπερσύγχρονα όργανα, υποβρύχιες κάμερες και υψηλής τεχνολογίας καταδυτικούς εξοπλισμούς. Τα συρταρωτά φωτοβολταϊκά πάνελ στην ανάπτυξή τους καλύπτουν μια επιφάνεια 500 τετραγωνικών μέτρων.

Το σύστημα αποθήκευσης των μπαταριών λιθίου που βρίσκεται στους δύο πλωτήρες μπορεί να αποθηκεύσει ενέργεια 15 KW/h, ποσότητα που του δίνει τη δυνατότητα αυτονομίας κίνησης τριών ημερών στην περίπτωση που δεν υπάρχει καθόλου ηλιοφάνεια. Ενεργειακά μπορεί να παράξει από τα πάνελ ώς και 93 KW, από τα οποία τροφοδοτούνται οι 4 ηλεκτροκινητήρες του σκάφους με μεγίστη ταχύτητα 20 μίλια την ώρα.
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ