Ανοιχτή επιστολή για τη δίωξη Λάνχοφ, αλλά και του ίδιου, απέστειλε ο κινηματογραφιστής Ολιβιέ Ζισουά, γνωστός από το ντοκιμαντέρ του για τη Μακρόνησο. Την ίδια ώρα, σε δηλώσεις του σε μέσα ενημέρωσης, ο Λάνχοφ χαρακτήρισε τους αρχαιολόγους "ανόητους γραφειοκράτες".
Ο Ζισουά συμμετείχε στα γυρίσματα του αυτοβιογραφικού ντοκιμαντέρ του σκηνοθέτη που περιλάμβανε σκηνή με γυμνή ηθοποιό, λεπτομέρεια που δεν είχε κατατεθεί στο σενάριο. Η επιστολή Ζισουά αναφέρει μεταξύ άλλων πως, "όπως αναφέραμε στην αίτηση κινηματογράφησης που ενέκρινε το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο, θα κινηματογραφούσαμε επίσης κάποιες εικόνες που ο Λάνχοφ σκόπευε να χρησιμοποιήσει ως μέρος των σκηνικών βίντεο της νέας του παράστασης με τίτλο 'Cinéma Apollo', που εμπνέεται από το μυθιστόρημα 'Η Περιφρόνηση' του Αλμπέρτο Μοράβια και από την ομώνυμη ταινία του Ζαν-Λικ Γκοντάρ.
Οι φύλακες του αρχαιολογικού χώρου έκριναν ότι οι εικόνες που κινηματογραφούσε ο Λάνχοφ για τη σκηνή του 'Οδυσσέας και Κίρκη' ήταν 'πορνογραφικές'! Κάτω από την έννοια της 'προσβολής στο μνημείο', για την οποία κατηγορούμαστε, βλέπω να αναδύεται η φρικτή αποφορά ενός υφέρποντος εθνικισμού για την προώθηση μιας 'αιώνιας Ελλάδος' που πίστευα ότι ανήκει σε άλλες εποχές…", καταλήγει ο Ζισουά.
Σε δήλωση προχώρησε και η παραγωγός του ντοκιμαντέρ Ελένη Γιώτη, αναφέροντας μεταξύ άλλων πως η δίωξη Λάνχοφ οφείλεται σε "παλιές αψιμαχίες του με αρχαιολόγους της Επιδαύρου" και χαρακτηρίζοντας "γελοία" την κατηγορία περί "πορνογραφίας".
Σε δήλωση προχώρησε και η παραγωγός του ντοκιμαντέρ Ελένη Γιώτη, αναφέροντας μεταξύ άλλων πως η δίωξη Λάνχοφ οφείλεται σε "παλιές αψιμαχίες του με αρχαιολόγους της Επιδαύρου" και χαρακτηρίζοντας "γελοία" την κατηγορία περί "πορνογραφίας".