ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014

Ορίστηκαν με απόφαση του Δημάρχου Δημήτρη Κωστούρου οι αρμοδιότητες των πέντε αντιδημάρχων του Δήμου Ναυπλιέων

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 10:40:00 π.μ. |




















 Τις αρμοδιότητες των πέντε αντιδημάρχων Ναυπλιέων όρισε, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις του νόμου, ο Δήμαρχος Ναυπλιέων Δημήτρης Κωστούρος. Νέοι αντιδήμαρχοι με θητεία από 9 Σεπτεμβρίου 2014 έως 9 Μαρτίου 2017, είναι οι δημοτικοί σύμβουλοι της πλειοψηφίας, κύριοι Καχριμάνης Γεώργιος, Μπακέας Δημήτριος, Μπαρού Ραφαήλ, Μπουζαλάς Γεώργιος και Ψυχογιός Ευάγγελος. Αναπληρωτής δήμαρχου τοποθετείται ο αντιδήμαρχος Ραφαήλ Μπαρού.

Οι αρμοδιότητες που μεταβιβάστηκαν στους αντιδημάρχους είναι οι ακόλουθες:


Στον αντιδήμαρχο Καχριμάνη Γεώργιο του Αντωνίου μεταβιβάσθηκαν (χωρίς αντιμισθία) η εποπτεία, η ευθύνη και η διαχείριση των οικονομικών θεμάτων του Δήμου και ειδικότερα, η εποπτεία και ευθύνη των θεμάτων της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών (Τμήμα Προϋπολογισμού, Λογιστηρίου και Αποθηκών, Τμήμα Εσόδων και Περιουσίας, Τμήμα Ταμείου)

Ο αντιδήμαρχος υπογράφει όλα τα υπηρεσιακά έγγραφα αρμοδιότητάς του, καθώς και τα χρηματικά εντάλματα και τις επιταγές που εκδίδονται από την Δημοτική Ταμιακή Υπηρεσία Οι αρμοδιότητες του αντιδημάρχου εκτελούνται σύμφωνα με τις διοικητικές διαδικασίες, που ισχύουν κάθε φορά στο πλαίσιο λειτουργίας των συστημάτων του Δήμου.

Οι ανωτέρω αρμοδιότητες ασκούνται κατ’ αποκλειστικότητα από τον αντιδήμαρχο και μόνο σε περίπτωση κωλύματος ή απουσίας του, αυτές θα ασκούνται από τον Δήμαρχο.

Στον αντιδήμαρχο Μπακέα Δημήτριο του Γεωργίου μεταβιβάσθηκαν (με αντιμισθία) η εποπτεία, ηευθύνη και η διαχείριση των θεμάτων της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών και ειδικότερα, Τμήμα Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων του Δήμου, Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης και Ληξιαρχείου, Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας, της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) (Τμήμα Εξυπηρέτησης Πολιτών, Τμήμα Εσωτερικής Ανταπόκρισης).

Η καταγραφή και διαχείριση θεμάτων καθημερινότητας των πολιτών, που προσέρχονται στα ΚΕΠ.

Ο αντιδήμαρχος υπογράφει όλα τα υπηρεσιακά έγγραφα αρμοδιότητάς του Οι αρμοδιότητες του αντιδημάρχου εκτελούνται σύμφωνα με τις διοικητικές διαδικασίες, που ισχύουν κάθε φορά στο πλαίσιο λειτουργίας των συστημάτων του Δήμου.

Οι ανωτέρω αρμοδιότητες ασκούνται κατ’ αποκλειστικότητα από τον αντιδήμαρχο και μόνο σε περίπτωση κωλύματος ή απουσίας του, αυτές θα ασκούνται από τον Δήμαρχο.

Στον αντιδήμαρχο Μπαρού Ραφαήλ του Μενελάου μεταβιβάσθηκαν (με αντιμισθία) η εποπτεία, η ευθύνη και η διαχείριση των θεμάτων που έχουν σχέση με την Κοινωνική Πολιτική του Δήμου και ειδικότερα, οι αρμοδιότητες σχεδιασμού, συντονισμού, και παρακολούθησης των κοινωνικών πολιτικών και πολιτικών ισότητας των δύο φύλων, εφαρμογής προγραμμάτων κοινωνικής προστασίας και προστασίας και προαγωγής της Δημόσιας Υγείας,η εποπτεία, η ευθύνη και η διαχείριση των θεμάτων Πολιτικής Προστασίας.

Ο αντιδήμαρχος υπογράφει όλα τα υπηρεσιακά έγγραφα αρμοδιότητάς του. Οι αρμοδιότητες του αντιδημάρχου εκτελούνται σύμφωνα με τις διοικητικές διαδικασίες, που ισχύουν κάθε φορά στο πλαίσιο λειτουργίας των συστημάτων του Δήμου.

Οι ανωτέρω αρμοδιότητες ασκούνται κατ’ αποκλειστικότητα από τον Αντιδήμαρχο και μόνο σε περίπτωση κωλύματος ή απουσίας του, αυτές θα ασκούνται από τον Δήμαρχο.

Στον αντιδήμαρχο Γεώργιο Μπουζαλά του Ευαγγέλου μεταβιβάσθηκαν (με αντιμισθία) η εποπτεία, η ευθύνη και ηδιαχείριση των θεμάτων της Διεύθυνσης Καθαριότητας Περιβάλλοντος και Πρασίνου και ειδικότερα, Τμήμα Αποκομιδής Απορριμμάτων και Ανακύκλωσης Υλικών, Τμήμα Καθαρισμού Κοινόχρηστων χώρων και Ειδικών Συνεργείων, Τμήμα Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων, Τμήμα Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας (εκτός των θεμάτων του Γραφείου της πολιτικής προστασίας).

Ο αντιδήμαρχος υπογράφει όλα τα υπηρεσιακά έγγραφα αρμοδιότητάς του. Οι αρμοδιότητες του αντιδημάρχου εκτελούνται σύμφωνα με τις διοικητικές διαδικασίες, που ισχύουν κάθε φορά στο πλαίσιο λειτουργίας των συστημάτων του Δήμου.

Οι ανωτέρω αρμοδιότητες ασκούνται κατ’ αποκλειστικότητα από τον Αντιδήμαρχο και μόνο σε περίπτωση κωλύματος ή απουσίας του, αυτές θα ασκούνται από τον Δήμαρχο.

Στον αντιδήμαρχο Ψυχογιό Ευάγγελο του Δημητρίου μεταβιβάσθηκαν (χωρίς αντιμισθία) η εποπτεία, η ευθύνη και η διαχείριση των θεμάτων της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών [Τμήμα Συγκοινωνιών και Κτιριακών Έργων, Τμήμα Ηλεκτρ/κων Έργων και Σηματοδότησης, (εκτός των θεμάτων του ηλεκτροφωτισμού), Τμήμα Υδραυλικών και Εγγειοβελτιωτικών Έργων, Τμήμα Συγκοινωνιών και Εγκαταστάσεων] καθώς και ηεποπτεία της Διεύθυνσης Πολεοδομίας και Ποιότητας Ζωής (Τμήμα Έκδοσης Οικοδομικών Αδειών, Τμήμα Πολεοδομικών Εφαρμογών, Τμήμα Ελέγχου Κατασκευών).

Ο αντιδήμαρχος υπογράφει όλα τα υπηρεσιακά έγγραφα αρμοδιότητάς του Οι αρμοδιότητες του αντιδημάρχου εκτελούνται σύμφωνα με τις διοικητικές διαδικασίες, που ισχύουν κάθε φορά στο πλαίσιο λειτουργίας των συστημάτων του Δήμου.

Οι ανωτέρω αρμοδιότητες ασκούνται κατ’ αποκλειστικότητα από τον αντιδήμαρχο και μόνο σε περίπτωση κωλύματος ή απουσίας του, αυτές θα ασκούνται από τον Δήμαρχο.

Η αρμοδιότητα της τέλεσης των Πολιτικών Γάμων μεταβιβάσθηκε στους αντιδημάρχους, Καχριμάνη Γεώργιο και Μπακέα Δημήτριο

Οι ανωτέρω αρμοδιότητα ασκείται κατ’ αποκλειστικότητα από τους αντιδημάρχους και μόνο σε περίπτωση κωλύματος ή απουσίας τους, αυτές θα ασκούνται από τον Δήμαρχο.
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ