V.STAMATIS
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ
ΕΙΔΗ ΣΠΙΤΙΟΥ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΑΝΑΠΤΥΞΙΚΑΗ ΔΥΝΑΜΗ

Σελίδες

Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

Σύσκεψη για το παρόν και το μέλλον του Μουσικού Σχολείου Αργολίδας

Σύσκεψη πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 25/02/2015 στο Μουσικό Σχολείο Αργολίδας στην Προσύμνη με στόχο να βρεθούν λύσεις στα εδώ και μήνες άλυτα προβλήματά του.
Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο αντιπεριφερειάρχης Αργολίδας Τάσσος Χειβιδόπουλος, ο αντιδήμαρχος Άργους-Μυκηνών Χρήστος Πετσέλης ,ο γραμματέας του Δήμου Άργους Μυκηνών κ. Χρήστος Νέστορας ,ο Πρόεδρος των Σχολίκων Επιτροπών Δήμου Άργους Μυκηνών Π.Σκούφης, ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αργολίδας Γιάννης Γαληνός,ο Σχολικός Σύμβουλος Μουσικής Περιφέρειας Πελοποννήσου (Π16) κ.Θεμιστοκλής Μακαντάσης ,ο Γραμματέας της Πανελλήνιας Ένωσης Γονέων Μουσικών Καλλιτεχνικών Σχολείων κ. Παναγιώτης Κουφαλάκος , η Διεύθυνση του σχολείου , ο Σύλλογος Διδασκόντων ,το Δεκαπενταμελές συμβούλιο του σχολείου , γονείς και το Επίτιμο μέλος του Συλλόγου Γονέων κ. Κωνσταντίνος Τσιριγώτης.
 Σύσκεψη για το Παρόν και το Μέλλον του Μουσικού Σχολείου Αργολίδας

• Προκαλέσαμε αυτή τη συνάντηση γιατί θεωρούμε ότι το Μουσικό σχολείο Αργολίδας βρίσκεται στην πιο κρίσιμη στιγμή από την ίδρυση του.

• Το σχολείο μας μεγαλώνει αλλά μαζί με αυτό και τα προβλήματα του.

• Σήμερα λοιπόν αποφασίσαμε να κάνουμε αυτή την συνάντηση σε μια από τις αίθουσες αυτού του σχολείου .

• Επιλέξαμε αυτή την κρύα και σκοτεινή αίθουσα για να μπούμε όλοι εμείς, έστω και για λίγο, στη θέση αυτών των μαθητών που είναι αναγκασμένοι να περνούν εννέα ώρες καθημερινά, σ΄αυτόν τον αφιλόξενο χώρο.

• Οι προσπάθειες που έχει κάνει ο σύλλογος για την αναβάθμιση του υπάρχοντος κτιρίου και την προσθήκη ενός δεύτερου, ώστε να στεγαστεί το λύκειο, είναι μεγάλες αλλά δυστυχώς χωρίς τα αναμενόμενα αποτέλεσμα.

• Ό,τι εξοπλισμό, ό,τι υλικό μπόρεσε να αποκτήσει το σχολείο δεν το κατόρθωσε με χρήματα του δημοσίου, ως έπρεπε, αλλά με τα χρήματα ανθρώπων που κατάγονται από την Προσύμνη, στους οποίους και οφείλουμε πολλά ευχαριστώ.

• Κύριοι, δεν είμαστε ούτε ειδήμονες, ούτε υπεύθυνοι για αυτά τα θέματα. Είμαστε όμως γονείς και καταβάλλουμε προσπάθειες ώστε τα παιδιά μας να έχουν ανθρώπινες συνθήκες διαβίωσης.

• Αν οι καθηγητές μας, με πρωτοπόρους την Διευθύντρια κα. Χατζηνικολάου και τον Υποδιευθυντή κ. Κατσαρό δεν έκαναν τόσο καλή δουλειά, το σχολείο μας θα είχε πάρει πολύ πιο πριν φθίνουσα πορεία.

• Δεν επαρκεί όμως η διάθεση των καθηγητών αφ΄ης στιγμής σε ένα μουσικό σχολείο δεν υπάρχουν:

• Επαρκείς αίθουσες διδασκαλίας.

• Κατάλληλες και επαρκείς αίθουσες μουσικών οργάνων

• Εργαστήριο φυσικών επιστημών

• Αίθουσα υπολογιστών ικανοί να καλύψει τις ανάγκες ενός τμήματος.

• Αίθουσα εκδηλώσεων

• Αίθουσα σίτησης

• Χώροι υγιεινής ικανοί να καλύψουν τις ανάγκες 202μαθητών

• Ασφαλές προαύλιο

• Χαρήκαμε όλοι όταν μάθαμε ότι το σχολείο μας εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ το Δεκέμβριο του 2013,και δουλέψαμε πολύ για να φέρουμε νέους μαθητές στο σχολείο την επόμενη σχολική χρονιά.

• Είχαμε την πεποίθηση ότι δεν απείχαμε πολύ από την επέκταση του σχολείου και ότι μέσα στο 2014 θα είχαμε την δημοπράτηση του έργου. Ώσπου μιαν ωραία πρωία μάθαμε ότι το σχολείο δεν θα γίνει τουλάχιστον με αυτό το συγκεκριμένο ΕΣΠΑ.

• Οι δικαιολογίες ποικίλες. Δεν μπορέσαμε να καταλάβουμε που είναι η αλήθεια. Έγγραφη απάντηση δεν πήραμε ποτέ και από κανέναν καίτοι είχαμε κάνει γραπτό ερώτημα τόσο στην περιφέρεια όσο και στον δήμο. Και όπως λέει και ο λαός μας ¨Θες απ΄το γιατρό, θες απ΄τη μαμή χάθηκε το παιδί΄. Εμείς όμως θα θέλαμε να μάθουμε. Θα το θεωρήσουμε πολύ έντιμο εκ μέρους σας, εδώ σ΄αυτήν την αίθουσα να μας πείτε τι πραγματικά συνέβη και χάσαμε το σχολείο

• Εκτός από το νέο κτίριο ζητήσαμε προκατασκευασμένες αίθουσες. Κανείς δεν μας αρνήθηκε. Όλοι προθυμότατοι να διευθετήσουν το θέμα. Στα λόγια όμως και πάλι.

• Στην πραγματικότητα ακόμα περιμένουμε από τις 11/09/2014 που μας είχαν υποσχεθεί ότι ήταν θέμα λίγων ημερών.

• Μαθητές μας αναγκάσθηκαν και φέτος να κάνουν μάθημα σε αυτές τις σκοτεινές και παγωμένες αίθουσες.

• Καθηγητές και μαθητές στην Ελλάδα του σήμερα προσπαθούσαν να κάνουν μάθημα σε τουλάχιστον απαράδεκτες συνθήκες. Ήρωες οι καθηγητές και με Ιώβεια υπομονή τα παιδιά, πίστευαν ότι πολύ σύντομα θα είχαν στη διάθεση τους τις προκατασκευασμένες αίθουσες.

• Ευτυχώς που η βοήθεια από το εξωτερικό ήρθε και πάλι. Με χρήματα ενός αγαπημένου ανθρώπου για το σχολείο μας και με προσωπική δουλειά των γονέων κάναμε υποφερτή την σε εισαγωγικά ΄αίθουσα διδασκαλίας΄.

• Κύριοι το μουσικό σχολείο ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς.

• Μέσα σε 6 χρόνια ο αριθμός των μαθητών από 19 έφτασε τους 202.

• Το Μουσικό άρχισε να ακούγεται και να φαίνεται ως κόσμημα του νομού μας.

• Και είναι γεγονός ότι ένα μουσικό σχολείο πρέπει να θεωρείται πολιτιστικό κόσμημα και για κανέναν λόγο φόρτωμα στις πλάτες αυτών οι οποίοι, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, είναι υποχρεωμένοι να συμβάλλουν στην εύρυθμη λειτουργία του.

• Θέλουμε όμως να σας εκφράσουμε τους φόβους μας. Το σχολείο μας κινδυνεύει.

• Η έλλειψη αιθουσών και η μη συντήρηση του υπάρχοντος κτιρίου, σας υπενθυμίζουμε ότι είναι ένα κτίριο 50 περίπου χρόνων, είναι τα βασικότερα προβλήματα.

• Μέσα στο τρέχον σχολικά έτος αποχώρησαν παιδιά και αρκετά είναι έτοιμα να φύγουν. Απογοητεύτηκαν, κουράστηκαν να περιμένουν βλέποντας ότι τίποτα από αυτά που τους υποσχέθηκαν δεν γίνονται.



• Σας καλέσαμε εδώ για να ακούσουμε τις δικές σας εφικτές και όχι φερέλπιδες προτάσεις.

• Μας αρέσει η Προσύμνη,ο χώρος που είναι το σχολείο μας. Εκτιμούμε και ποτέ δεν ξεχνάμε τη βοήθεια όχι μόνο των ανθρώπων που ζουν και εργάζονται στο εξωτερικό αλλά και του προέδρου κ. Μπινιάρη και των υπολοίπων χωριανών.

• Θέλουμε :

• Άμεσα να έρθουν οι προκατασκευασμένες αίθουσες ,τουαλέτες .

• Θέρμανση σε όλες τις αίθουσες του σχολείου .

• Να γίνει μελέτη για αναβάθμιση του ήδη υπάρχοντος κτιρίου και το έργο να έχει πραγματοποιηθεί πριν την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

• Βελτίωση του προαύλιου χώρου του σχολείου .

• Ένταξη ,όταν ανοίξει το νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα της υπάρχουσας μελέτης του Δήμου Άργους Μυκηνών για κατασκευή του νέου κτιρίου.

• Διαγράμμισης και σήμανση τις επαρχιακής οδού .

• Στατική μελέτη των γεφυριών για την ασφαλή διέλευση των λεωφορείων.

• Σε περίπτωση που αυτά δεν πραγματοποιηθούν θα πρέπει να σκεφτούμε και την πιθανή μεταφορά του σχολείου μας. Δύσκολο θα πείτε κάποιοι από εσάς, ίσως ανέφικτο. Μα όλες οι άλλες λύσεις, θα σας απαντήσουμε, απέβησαν ατελέσφορες.

• Ένας επιπρόσθετος λόγος που σκεφτήκαμε την μεταφορά του σχολείου είναι και το θέμα της μετακίνησης………..

• Τελειώνοντας πρέπει να σας κάνουμε ξεκάθαρο ότι στόχος μας είναι ένας και μοναδικός. Η άμεση και οριστική λύση του κτιριακού για το σχολείο μας.
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΝΕΥΡΟΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ
ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
Κέντρο Βιολογικής Γεωργίας
ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑ