Θα προβληθούν σχετικές διαφάνειες και θα ακολουθήσει συζήτηση.
Φοίτησε στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Αθηνών και συνέχισε τις μεταπτυχιακές σπουδές του στην Ειδική Αγωγή, στο Πανεπιστήμιο του Manchester της Αγγλίας.
Το 2010 ολοκλήρωσε με «Άριστα» τη διδακτορική του διατριβή με θέμα: «Εκπαίδευση παιδιών με αυτισμό στην αυτοδιαχείριση: Μια συμπεριφορική - αναλυτική παρέμβαση για την ένταξή τους στο σχολείο» στο Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, για την οποία έλαβε το βραβείο «Μαρία Νασιάκου», ως καλύτερης διδακτορικής διατριβής από την Ελληνική Ψυχολογική Εταιρεία.
Για δώδεκα έτη εργάστηκε ως δάσκαλος ειδικής αγωγής στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο του Άργους.
Από το 2010 έως σήμερα εργάζεται στο ΚΕ.Δ.Δ.Υ. της Δ’ Αθήνας, ως μέλος της διεπιστημονικής ομάδας για την αξιολόγηση και διάγνωση μαθητών με ειδικές ανάγκες, ενώ ταυτόχρονα είναι μέλος της ομάδας επιμόρφωσης και υποστήριξης εκπαιδευτικών, που παρέχουν παράλληλη στήριξη σε μαθητές με αυτισμό, ενταγμένους στο γενικό σχολείο.
Είναι επιστημονικός συνεργάτης του Πανεπιστημίου Αθηνών και διδάσκει στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας με κατεύθυνση την Ειδική Αγωγή.
Μετέχει σε επιμορφωτικά προγράμματα και εκπαιδεύει θεραπευτές στον αυτισμό σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Συστημικής Ανάλυσης της Συμπεριφοράς. Έχει συνεπή παρουσία σε διεθνή συνέδρια με εισηγήσεις και έχει δημοσιεύσει τις μελέτες του σε ελληνικά και διεθνή επιστημονικά περιοδικά.
Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στη Συμπεριφορική – Αναλυτική προσέγγιση στον αυτισμό, στην αυτοδιαχείριση, καθώς και στην ένταξη παιδιών με ειδικές ανάγκες στο γενικό σχολείο.