Το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη. Αυτά λέει η ιστορική αυτή ρήση για τους ανθρώπους που στη θλίψη και την απογοήτευσή τους ξεχνούν ή κάνουν πως ξεχνούν την αλήθεια . Ανακοίνωση λοιπόν εξέδωσε η μείζων αντιπολίτευση στο δήμο Άργους Μυκηνών σχετικά με την… ταχύτητα που προωθεί η δημοτική αρχή το θέμα του Σχεδίου Νοτίου Τμήματος της Δ.Κ. Άργους.
Για την ΑΛΗΘΕΙΑ των πραγμάτων τα γεγονότα έχουν ως εξής: Στις 14 Ιανουαρίου 2015, στο Φ.Ε.Κ 2/ΑΑΠ δημοσιεύτηκε και ολοκληρώθηκε η επέκταση του σχεδίου πόλης Άργους, προς το νότιο τμήμα.
Με την ολοκλήρωση της επέκτασης και την αντίστοιχη δημοσίευση στο Φ.Ε.Κ, έκλεισε ο κύκλος μιας τεράστιας προσπάθειας από μέρους της δημοτικής αρχής, η οποία ήταν προεκλογική δέσμευση προς όλους τους συνδημότες μας και αφορά το μέλλον όλου του Δήμου.
Στις 22-1-2015 και με αρ. πρωτ. 1752 κατατέθηκε στο Δήμο Άργους Μυκηνών ερώτημα της Σύμπραξης «Ι. ΚΟΝΙΔΑΣ – Ε.ΚΟΡΔΟΝΟΥΡΗΣ Ε.Ε. – ΖΩΗ ΓΕΩΡΓΙΑ», η οποία έχει αναλάβει την σύνταξη της μελέτης «Κτηματογράφηση - Αναθεώρηση – σύνταξη πράξεως εφαρμογής στις πολεοδομικές ενότητες «Γεφύρια» και «Θεάτρου» του εγκεκριμένου σχεδίου πόλεως του Δ/Δ Άργους του Δήμου Άργους». Επειδή όμως στις 24-12-2014 τέθηκε σε ισχύ ο ν. 4315/2014, με τον οποίο τροποποιούνται διατάξεις που επηρεάζουν συνολικά τη σύνταξη του Γ’ Κεφαλαίου της Πράξης Εφαρμογής, η Σύμπραξη ζητεί να ενημερωθεί, εάν ο Δήμος προτίθεται να υπαχθεί στην μεταβατική ρύθμιση του άρθρου 6 παρ. 4 του ανωτέρω ν. 4315/2014, ώστε η σύνταξη του Γ’ Κεφαλαίου της Πράξης Εφαρμογής να γίνει με τις προϊσχύσασες διατάξεις περί εισφοράς γης.
Ο κ. Νικητόπουλος και όλες οι δημοτικές παρατάξεις είχαν ενημερωθεί τουλάχιστον ένα μήνα πριν στα πλαίσια των δημοτικών συμβουλίων για τις εξελίξεις αυτές και βέβαια ο μελετητής κατά τη διάρκεια του δημοτικού συμβουλίου ήταν αναλυτικότατος και μίλησε περίπου σαράντα λεπτά και όχι δέκα όπως ισχυρίζεται ο κ. Νικητόπουλος. Επίσης για το θέμα είχε συνεδριάσει και η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής όπου μετέχουν και μέλη της παράταξης του κ. Νικητόπουλου. Έχουν πάψει να επικοινωνούν; Άλλωστε η απόφαση ήταν ομόφωνη και ψήφισε και ο ίδιος θετικά την εισήγηση! Άρα προς τι οι ανακοινώσεις; Για προσπάθεια συγκάλυψης της ανικανότητας για αντιπολίτευση;
Το Σχέδιο Πόλης Νοτίου Τμήματος Άργους αποτελεί πλέον ένα ισχυρό αναπτυξιακό εργαλείο, το οποίο θα καθορίσει την πορεία της πόλης του Άργους. Η παρούσα δημοτική αρχή, ολοκλήρωσε κάτι, το οποίο καμία δημοτική αρχή ΔΕΝ είχε καταφέρει για πάνω από τριάντα χρόνια. Να υπογραμμίσουμε, ότι ξεπεράστηκαν σημαντικά εμπόδια όπως, εγκρίσεις αρχαιολογίας, εγκρίσεις ΣΥ.ΠΟ.Θ.Α (Συμβούλιο Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων),Σ.Τ.Ε, υπογραφές συναρμόδιων υπουργών, γενικών γραμματέων καθώς και η υπογραφή του Προέδρου της Δημοκρατίας.
Όπως χαρακτηριστικά είπε ο μελετητής, μόνο στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας πήγε τρεις φορές για έλεγχο και υπογραφή λόγω… ανασχηματισμών της κυβέρνησης. Άρα δεν υπάρχει πεδίο σοβαρής αντιπολίτευσης. Παρά μόνο να δοθούν συγχαρητήρια για την ταχύτητα δράσης στο Δήμαρχο Δημήτρη Καμπόσο και τη δημοτική αρχή που όπως είπε και ο μελετητής όταν το 2011 πήγαν για πρώτη φορά στο Υπουργείο βρήκαν το φάκελο του σχεδίου Άργους στο κάτω κάτω ράφι σκονισμένο.
Το Κοινωνικό Παντοπωλείο
Θα περιμέναμε για ένα τόσο ευαίσθητο θέμα ο κ. Νικητόπουλος να μην χρησιμοποιεί χονδροειδή ψέματα. Λυπούμαστε ειλικρινά για το γεγονός ότι ένα θέμα που αγγίζει την κοινωνική πολιτική του δήμου και την κοινωνική ευαισθησία των πολιτών, να χρησιμοποιείται από την αντιπολίτευση για μικροπολιτικούς και αντιπολιτευτικούς ωφελιμιστικούς σκοπούς. Πολύ κρίμα για την κοινωνία μας που ένα θέμα που η δημοτική αρχή δεν αναφέρεται συχνά, μη θέλοντας να αξιοποιήσει την ανέχεια συμπολιτών μας, η αντιπολίτευση να το κάνει σημαία στις ανακοινώσεις της.Εν τάχει λοιπόν να πούμε ότι η αντιπολίτευση ψεύδεται. Το Δημοτικό Κοινωνικό Παντοπωλείο ξεκίνησε το 2011 και ήταν από τις πρώτες ενέργειες της παρούσας δημοτικής αρχής προκειμένου να αντιμετωπίσει την επισιτιστική κρίση της κοινωνίας μας και την μεγάλη απουσία του κράτους. Ξεκίνησε δε βασιζόμενη στον εθελοντισμό και την προσφορά των συμπολιτών μας στα σούπερ μάρκετ αλλά και σε δωρεές.
Το 2012 το κράτος ήρθε δεύτερο και προσπάθησε με τη ψήφιση του άρθρου 2 του Νόμου 4071/2012 να καλύψει τη δική του ανεπάρκεια και να δώσει την δυνατότητα στους δήμους να ιδρύσουν Κοινωνικά Παντοπωλεία επίσημα. Πράγματι ο δήμος Άργους Μυκηνών με την 453/2013 απόφασή του αποφάσισε Ομόφωνα την «Ίδρυση και λειτουργία Κοινωνικού Παντοπωλείου στο Δήμο Άργους Μυκηνών». Περιεχόμενό της η απόφαση για ίδρυση, η συγκρότηση διαπαραταξιακής επιτροπής, και ο Κανονισμός Λειτουργίας ο οποίος εμπεριέχει στα άρθρα του την περιγραφή για το τι είναι Κοινωνικό Παντοπωλείο, στο άρθρο 2 τους Σκοπούς, στο άρθρο 3 την Οργάνωση και Λειτουργία, στο άρθρο 4 τους Δικαιούχους, στο άρθρο 5 τις Παροχές, στο άρθρο 6 τα Κοινωνικά Κριτήρια επιλογής των δικαιούχων, στο άρθρο 7 τα Δικαιολογητικά των Δικαιούχων, στο άρθρο 8 του Πόρους, στο άρθρο 9 την Επιτροπή Διαχείρισης.Ο κ. Νικητόπουλος λοιπόν ψεύδεται για το τυπικό σκέλος λειτουργίας του Κοινωνικού Παντοπωλείου και δεν φτάνει μόνο αυτό, χωρίς στοιχεία και ντροπή κατηγορεί για «δραστηριότητα παραγωγής, ρύθμισης και διανομής προνομίων, αποκλειστικά της παράταξης του Δημάρχου.» Αιδώς κ. Νικητόπουλε.
Διακόσιες οικογένειες τρέφονται με τη λειτουργία του Δημοτικού Κοινωνικού Παντοπωλείου. ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΕΛΕΓΧΟΣ για τη λειτουργία του ανά πάσα στιγμή μπορεί να γίνει από την αντιπολίτευση. Όμως λίγη αξιοπρέπεια δε βλάπτει.
Για την ΑΛΗΘΕΙΑ των πραγμάτων τα γεγονότα έχουν ως εξής: Στις 14 Ιανουαρίου 2015, στο Φ.Ε.Κ 2/ΑΑΠ δημοσιεύτηκε και ολοκληρώθηκε η επέκταση του σχεδίου πόλης Άργους, προς το νότιο τμήμα.
Με την ολοκλήρωση της επέκτασης και την αντίστοιχη δημοσίευση στο Φ.Ε.Κ, έκλεισε ο κύκλος μιας τεράστιας προσπάθειας από μέρους της δημοτικής αρχής, η οποία ήταν προεκλογική δέσμευση προς όλους τους συνδημότες μας και αφορά το μέλλον όλου του Δήμου.
Στις 22-1-2015 και με αρ. πρωτ. 1752 κατατέθηκε στο Δήμο Άργους Μυκηνών ερώτημα της Σύμπραξης «Ι. ΚΟΝΙΔΑΣ – Ε.ΚΟΡΔΟΝΟΥΡΗΣ Ε.Ε. – ΖΩΗ ΓΕΩΡΓΙΑ», η οποία έχει αναλάβει την σύνταξη της μελέτης «Κτηματογράφηση - Αναθεώρηση – σύνταξη πράξεως εφαρμογής στις πολεοδομικές ενότητες «Γεφύρια» και «Θεάτρου» του εγκεκριμένου σχεδίου πόλεως του Δ/Δ Άργους του Δήμου Άργους». Επειδή όμως στις 24-12-2014 τέθηκε σε ισχύ ο ν. 4315/2014, με τον οποίο τροποποιούνται διατάξεις που επηρεάζουν συνολικά τη σύνταξη του Γ’ Κεφαλαίου της Πράξης Εφαρμογής, η Σύμπραξη ζητεί να ενημερωθεί, εάν ο Δήμος προτίθεται να υπαχθεί στην μεταβατική ρύθμιση του άρθρου 6 παρ. 4 του ανωτέρω ν. 4315/2014, ώστε η σύνταξη του Γ’ Κεφαλαίου της Πράξης Εφαρμογής να γίνει με τις προϊσχύσασες διατάξεις περί εισφοράς γης.
Ο κ. Νικητόπουλος και όλες οι δημοτικές παρατάξεις είχαν ενημερωθεί τουλάχιστον ένα μήνα πριν στα πλαίσια των δημοτικών συμβουλίων για τις εξελίξεις αυτές και βέβαια ο μελετητής κατά τη διάρκεια του δημοτικού συμβουλίου ήταν αναλυτικότατος και μίλησε περίπου σαράντα λεπτά και όχι δέκα όπως ισχυρίζεται ο κ. Νικητόπουλος. Επίσης για το θέμα είχε συνεδριάσει και η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής όπου μετέχουν και μέλη της παράταξης του κ. Νικητόπουλου. Έχουν πάψει να επικοινωνούν; Άλλωστε η απόφαση ήταν ομόφωνη και ψήφισε και ο ίδιος θετικά την εισήγηση! Άρα προς τι οι ανακοινώσεις; Για προσπάθεια συγκάλυψης της ανικανότητας για αντιπολίτευση;
Το Σχέδιο Πόλης Νοτίου Τμήματος Άργους αποτελεί πλέον ένα ισχυρό αναπτυξιακό εργαλείο, το οποίο θα καθορίσει την πορεία της πόλης του Άργους. Η παρούσα δημοτική αρχή, ολοκλήρωσε κάτι, το οποίο καμία δημοτική αρχή ΔΕΝ είχε καταφέρει για πάνω από τριάντα χρόνια. Να υπογραμμίσουμε, ότι ξεπεράστηκαν σημαντικά εμπόδια όπως, εγκρίσεις αρχαιολογίας, εγκρίσεις ΣΥ.ΠΟ.Θ.Α (Συμβούλιο Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων),Σ.Τ.Ε, υπογραφές συναρμόδιων υπουργών, γενικών γραμματέων καθώς και η υπογραφή του Προέδρου της Δημοκρατίας.
Όπως χαρακτηριστικά είπε ο μελετητής, μόνο στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας πήγε τρεις φορές για έλεγχο και υπογραφή λόγω… ανασχηματισμών της κυβέρνησης. Άρα δεν υπάρχει πεδίο σοβαρής αντιπολίτευσης. Παρά μόνο να δοθούν συγχαρητήρια για την ταχύτητα δράσης στο Δήμαρχο Δημήτρη Καμπόσο και τη δημοτική αρχή που όπως είπε και ο μελετητής όταν το 2011 πήγαν για πρώτη φορά στο Υπουργείο βρήκαν το φάκελο του σχεδίου Άργους στο κάτω κάτω ράφι σκονισμένο.
Το Κοινωνικό Παντοπωλείο
Θα περιμέναμε για ένα τόσο ευαίσθητο θέμα ο κ. Νικητόπουλος να μην χρησιμοποιεί χονδροειδή ψέματα. Λυπούμαστε ειλικρινά για το γεγονός ότι ένα θέμα που αγγίζει την κοινωνική πολιτική του δήμου και την κοινωνική ευαισθησία των πολιτών, να χρησιμοποιείται από την αντιπολίτευση για μικροπολιτικούς και αντιπολιτευτικούς ωφελιμιστικούς σκοπούς. Πολύ κρίμα για την κοινωνία μας που ένα θέμα που η δημοτική αρχή δεν αναφέρεται συχνά, μη θέλοντας να αξιοποιήσει την ανέχεια συμπολιτών μας, η αντιπολίτευση να το κάνει σημαία στις ανακοινώσεις της.Εν τάχει λοιπόν να πούμε ότι η αντιπολίτευση ψεύδεται. Το Δημοτικό Κοινωνικό Παντοπωλείο ξεκίνησε το 2011 και ήταν από τις πρώτες ενέργειες της παρούσας δημοτικής αρχής προκειμένου να αντιμετωπίσει την επισιτιστική κρίση της κοινωνίας μας και την μεγάλη απουσία του κράτους. Ξεκίνησε δε βασιζόμενη στον εθελοντισμό και την προσφορά των συμπολιτών μας στα σούπερ μάρκετ αλλά και σε δωρεές.
Το 2012 το κράτος ήρθε δεύτερο και προσπάθησε με τη ψήφιση του άρθρου 2 του Νόμου 4071/2012 να καλύψει τη δική του ανεπάρκεια και να δώσει την δυνατότητα στους δήμους να ιδρύσουν Κοινωνικά Παντοπωλεία επίσημα. Πράγματι ο δήμος Άργους Μυκηνών με την 453/2013 απόφασή του αποφάσισε Ομόφωνα την «Ίδρυση και λειτουργία Κοινωνικού Παντοπωλείου στο Δήμο Άργους Μυκηνών». Περιεχόμενό της η απόφαση για ίδρυση, η συγκρότηση διαπαραταξιακής επιτροπής, και ο Κανονισμός Λειτουργίας ο οποίος εμπεριέχει στα άρθρα του την περιγραφή για το τι είναι Κοινωνικό Παντοπωλείο, στο άρθρο 2 τους Σκοπούς, στο άρθρο 3 την Οργάνωση και Λειτουργία, στο άρθρο 4 τους Δικαιούχους, στο άρθρο 5 τις Παροχές, στο άρθρο 6 τα Κοινωνικά Κριτήρια επιλογής των δικαιούχων, στο άρθρο 7 τα Δικαιολογητικά των Δικαιούχων, στο άρθρο 8 του Πόρους, στο άρθρο 9 την Επιτροπή Διαχείρισης.Ο κ. Νικητόπουλος λοιπόν ψεύδεται για το τυπικό σκέλος λειτουργίας του Κοινωνικού Παντοπωλείου και δεν φτάνει μόνο αυτό, χωρίς στοιχεία και ντροπή κατηγορεί για «δραστηριότητα παραγωγής, ρύθμισης και διανομής προνομίων, αποκλειστικά της παράταξης του Δημάρχου.» Αιδώς κ. Νικητόπουλε.
Διακόσιες οικογένειες τρέφονται με τη λειτουργία του Δημοτικού Κοινωνικού Παντοπωλείου. ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΕΛΕΓΧΟΣ για τη λειτουργία του ανά πάσα στιγμή μπορεί να γίνει από την αντιπολίτευση. Όμως λίγη αξιοπρέπεια δε βλάπτει.