ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Δευτέρα 16 Μαρτίου 2015

Μήπως τώρα πρέπει να ξαναδούμε το Μουσικό Φεστιβάλ Ναυπλίου;

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 1:01:00 μ.μ. |
 Τώρα που τελείωσε και ο 2ος Μαραθώνιος Ναυπλίου με τόσο μεγάλη επιτυχία, ίσως θα πρέπει να ξανασκεφτούμε την διεξαγωγή του Φεστιβάλ Κλασικής Μουσικής Ναυπλίου. Το Φεστιβάλ Κλασικής Μουσικής που διοργανώνεται για 23 χρόνια (φέτος θα είναι η 24η χρονιά) στο Ναύπλιο, δεν αποδίδει τα αναμενόμενα στην πόλη και ας μην κρυβόμαστε...

Το κόστος του σε σχέση με το όφελος (οικονομικό, τουριστικό, προβολή)  που αποκομίζει η πόλη του Ναυπλίου, είναι δυσανάλογα μεγάλο. Εκτός από μια εξειδικευμένη προσέλευση σε συγκεκριμένες 1 ή 2 παραστάσεις, στις υπόλοιπες είναι οι μουσικοί, τα όργανα και πέντε ή δέκα άτομα.

Πιστεύω πως ο θεσμός του συγκεκριμένου Φεστιβάλ γέρασε, ότι είχε να δώσει το έδωσε και με το παραπάνω.

Θα μου πείτε και τι να κάνουμε,... ακόμα έναν Μαραθώνιο;

Όχι βέβαια, αλλά τα χρήματα που δαπανώνται στην διοργάνωση του Φεστιβάλ (και είναι αρκετά) θα  μπορούσαν να δοθούν σε άλλες μορφές εκδηλώσεων ή και την δημιουργία νέων, μπορεί επίσης να αντικατασταθεί με μια εβδομάδα κλασικής μουσικής όπου να συμμετέχουν ορχήστρες ντόπιες αλλά και από άλλα μέρη τις Ελλάδος, χωρίς τα μεγάλα (ακριβά) ονόματα.

Το Φεστιβάλ είναι πολυδάπανο ακόμα και με την μείωση που έχει γίνει τα τελευταία χρόνια από την Δημοτική αρχή. Χρειάζεται επίσης πολιτικό θάρρος με το ανάλογο πολιτικό κόστος για να σταματήσεις μια εκδήλωση τόσων χρόνων.

Ο Δ. Κωστούρος βρίσκεται αυτή την στιγμή σε μια πολύ καλή φάση (με αέρα μια  πενταετίας) για να μπορέσει να πάρει μια τέτοια απόφαση.

Σκεφτόμουν πως τα χρήματα αυτά μπορούν εξοικονομηθούν, να αξιοποιηθούν καλύτερα και να συγκεντρώσουν και κόσμο, αλλά και πολλαπλά ανταποδοτικά οφέλη, με τη δημιουργία μιας μεγάλης ετήσιας αγροτουριστικής έκθεσης με πάσης φύσεως προϊόντα από την περιοχή και όχι μόνο, με διάρκεια ακόμα και δύο μηνών στο λιμάνι του Ναυπλίου (από το Ακταίο μέχρι ακόμα και τον φάρο) με παράλληλες ποικίλες εκδηλώσεις και με τους εκθέτες να δίνουν ένα χαμηλό αντίτιμο για τα λειτουργικά έξοδα της έκθεσης.

Μια τέτοια πρωτοβουλία είναι σχεδόν ανέξοδη ή με μικρό κόστος, συγκεντρώνει μεγάλο αριθμό επισκεπτών, λειτουργεί και ως ακόμη έναν λόγο για να κάνει κάποιος βόλτα στην παραλία, ενισχύει και διαφημίζει την τοπική παραγωγή.

Θα πρέπει να το δούμε...

Γ.Ρ.
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ