ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

Η Πελοπόννησος ως ενιαίος τουριστικός προορισμός

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 8:34:00 π.μ. |
 Τη σπουδαιότητα της αντιμετώπισης της Πελοποννήσου ως ενιαίου τουριστικού προορισμού και την ανάπτυξη συνεργειών προς αυτήν την κατεύθυνση, τόνισαν οι εκπρόσωποι του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου (Τ.Ο.Π) στις συναντήσεις που είχαν την Παρασκευή 6 Μαρτίου 2015, τόσο με τον Αντιπεριφερειάρχη Δυτικής Ελλάδος, κ. Γεώργιο Γεωργιόπουλο όσο και με το Δήμαρχο Αρχαίας Ολυμπίας, κ. Ευθύμιο Κοτζά.
Οι εν λόγω συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν στo πλαίσιο της προώθησης των δράσεων και των σκοπών του Τ.Ο.Π., όπου δόθηκε η ευκαιρία να επιβεβαιωθεί για ακόμα μια φορά η θετική στάση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος και του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας, στις προσπάθειες που κάνει ο Οργανισμός για την προώθηση της Πελοποννήσου ως ενιαίου τουριστικού προορισμού.

Ο Αντιπεριφερειάρχης της Π.Ε. Ηλείας, κ. Γεώργιος Γεωργιόπουλος, αναγνωρίζοντας τη γενικότερη σπουδαιότητα του τουρισμού ως μέσον για την περαιτέρω ανάπτυξης της Πελοποννησιακής οικονομίας, επεσήμανε την αναγκαιότητα δημιουργίας μίας ενιαίας τουριστικής ταυτότητας για την Πελοπόννησο. Επιπροσθέτως, δόθηκε η ευκαιρία και στις δύο πλευρές να επιβεβαιώσουν τη θετική τους πρόθεση για ανάπτυξη συνεργειών μεταξύ των δύο Περιφερειών και του Τ.Ο.Π., ως του βασικότερου εκπροσώπου εκ μέρους του ιδιωτικού τουριστικού τομέα σε επίπεδο Πελοποννήσου. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε για τη σπουδαιότητα εκτέλεσης κοινών διαπεριφερειακών έργων υποδομής, τη συνένωση δυνάμεων όλων των εμπλεκόμενων με την τουριστική ανάπτυξη φορέων για την ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Πελοποννήσου, με απόλυτα στοχευμένες ενέργειες και προγραμματισμό και με απώτερο στόχο την αύξηση της τουριστικής ζήτησης αλλά και τη διάχυση των επισκεπτών σε όλες τις περιοχές της γεωγραφικής ενότητας.

Στη συνάντηση με τον Δήμαρχο Αρχαίας Ολυμπίας, κ. Ευθύμιο Κοτζά, τονίστηκε η αναγκαιότητα παραγωγής ενός γενικότερου στρατηγικού τουριστικού σχεδιασμού για την Πελοπόννησο αλλά και για τις κατά τόπους Περιφερειακές Ενότητες, καθώς επίσης και η ανάπτυξη ενός ευρύτερου σχεδίου μάρκετινγκ το οποίο θα λαμβάνει υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε τόπου, καταγράφοντας επιμελώς τους τουριστικούς τους πόρους και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς τους. Επιπλέον, έγινε αναφορά σχετικά με την αναγκαιότητα οριζόντιας οργάνωσης των πολιτιστικών στοιχείων των περιοχών, υπό τη μορφή πολιτιστικών διαδρομών και κάθετης οργάνωσης με ένταξη τους σε διάφορες αλυσίδες προϊόντων και υπηρεσιών. Παράλληλα τονίστηκε η αναγκαιότητα ανάπτυξης πολιτικών εκπαίδευσης, εργαζομένων και επιχειρηματιών του ξενοδοχειακού τομέα και διευρυμένων πολιτικών απασχόλησης στον τουρισμό, με προσανατολισμό την διατήρηση θέσεων εργασίας, την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Ο Πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου, κ. Κων/νος Μαρινάκος, επισήμανε ότι ο ρόλος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης είναι καθοριστικός σε θέματα που άπτονται της βέλτιστης αξιοποίησης αρμοδιοτήτων και πόρων, της παροχής σημαντικών υπηρεσιών προς τους πολίτες και κατ’ επέκταση προς τους επισκέπτες, της βέλτιστης χρήσης των περιορισμένων εθνικών και ευρωπαϊκών προγραμμάτων και της διαρκούς ενίσχυσης των αναπτυξιακών έργων κοινωνικών υποδομών.

Ο Δήμαρχος ταυτίστηκε με τις παραπάνω απόψεις, επιβεβαίωσε την άριστη συνεργασία που έχει με την τοπική Ένωση Ξενοδόχων Αρχαίας Ολυμπίας και Περιχώρων και γνωστοποίησε ότι βρίσκεται στην κατεύθυνση νέων καινοτόμων ενεργειών για την καλύτερη τουριστική αξιοποίηση της περιοχής.

Με γνώμονα την παραγωγική συνεργασία όλων αλλά και την πεποίθηση ότι η Πελοπόννησος αποτελεί έναν ενιαίο τουριστικό προορισμό, με κοινά ενδιαφέροντα, στόχους και συμφέροντα, η δημιουργία μια ενιαίας προωθητικής πολιτικής θα αποτελέσει τη βάση της τουριστικής ανάπτυξης της Πελοποννήσου.
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ