Το συγκλονιστικό κείμενο του Θωμά Ψύρρα σε θεατρική διασκευή και σκηνοθεσία του Δήμου Αβδελιώδη. To “Μαράν Αθά”, χαρακτηρίστηκε από την κριτική ως πνευματικό γεγονός και σταθμός στα θεατρικά μας πράγματα και παίχτηκε για τρεις συνεχόμενες χρονιές στην Αθήνα με τεράστια επιτυχία.
Λόγω μεγάλης επιτυχίας επαναλαμβάνεται για μία ακόμη παράσταση την Κυριακή 5 Απριλίου στο ‘Αργος, στο ‘’Θέατρο της οδού Ατρέως ‘’ στις 8:00’ μμ. Διοργάνωση: Πολιτιστική Αργολική Πρόταση.
Το ''Μαράν Αθά'' θεωρήθηκε από τους κριτικούς ως ένα από τα σημαντικότερα κείμενα της νεοελληνικής λογοτεχνίας. Είναι γραμμένο σε μια ιδιότυπη γλώσσα, δομημένη από στοιχεία της ντοπιολαλιάς της Θεσσαλίας και της εκκλησιαστικής καθαρεύουσας με ένα ρυθμικό «γλυκύ» και «εύηχο» λόγο.
Η Γιασεμί Κηλαηδόνη σ’ έναν υποκριτικό άθλο δυόμιση ωρών δίνει υπόσταση σε όλα τα πρόσωπα – πρωταγωνιστές που αναδύονται στη μνήμη ενός 90χρονου μοναχού, όταν ύστερα από 65 χρόνια ηθελημένης σιωπής εξομολογείται, λίγο προτού πεθάνει, τα πεπραγμένα της ζωής του. Τη φρικτή τιμωρία και τον ευνουχισμό του από τον προστάτη δεσπότη που τον ανέθρεψε και τον προόριζε για τη διαδοχή του. Σταλμένος απ’ αυτόν σ’ ένα απόμακρο χωριό της Θεσσαλίας να παρακολουθεί τις μυστικές τελετουργικές συναντήσεις εννέα γυναικών, των Ταρσών και μυείται άθελά του στην γυναικεία απόκρυφη γνώση. Ετσι του αποκαλύπτεται ένα άγνωστο γοητευτικό σύμπαν που τον οδηγεί στον αληθινό έρωτα και την αγάπη του για μια Ταρσή.
Λόγω μεγάλης επιτυχίας επαναλαμβάνεται για μία ακόμη παράσταση την Κυριακή 5 Απριλίου στο ‘Αργος, στο ‘’Θέατρο της οδού Ατρέως ‘’ στις 8:00’ μμ. Διοργάνωση: Πολιτιστική Αργολική Πρόταση.
Το ''Μαράν Αθά'' θεωρήθηκε από τους κριτικούς ως ένα από τα σημαντικότερα κείμενα της νεοελληνικής λογοτεχνίας. Είναι γραμμένο σε μια ιδιότυπη γλώσσα, δομημένη από στοιχεία της ντοπιολαλιάς της Θεσσαλίας και της εκκλησιαστικής καθαρεύουσας με ένα ρυθμικό «γλυκύ» και «εύηχο» λόγο.
Η Γιασεμί Κηλαηδόνη σ’ έναν υποκριτικό άθλο δυόμιση ωρών δίνει υπόσταση σε όλα τα πρόσωπα – πρωταγωνιστές που αναδύονται στη μνήμη ενός 90χρονου μοναχού, όταν ύστερα από 65 χρόνια ηθελημένης σιωπής εξομολογείται, λίγο προτού πεθάνει, τα πεπραγμένα της ζωής του. Τη φρικτή τιμωρία και τον ευνουχισμό του από τον προστάτη δεσπότη που τον ανέθρεψε και τον προόριζε για τη διαδοχή του. Σταλμένος απ’ αυτόν σ’ ένα απόμακρο χωριό της Θεσσαλίας να παρακολουθεί τις μυστικές τελετουργικές συναντήσεις εννέα γυναικών, των Ταρσών και μυείται άθελά του στην γυναικεία απόκρυφη γνώση. Ετσι του αποκαλύπτεται ένα άγνωστο γοητευτικό σύμπαν που τον οδηγεί στον αληθινό έρωτα και την αγάπη του για μια Ταρσή.
Η αναγνώριση του εαυτού μας, μέσα από την αναγνώριση του άλλου και τα όρια της προσωπικής μας βούλησης και ευθύνης είναι τα εσώτερα μοτίβα της παράστασης.
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Θεατρική διασκευή – σκηνοθεσία : Δήμος Αβδελιώδης
Ερμηνεύει η Γιασεμί Κηλαηδόνη
Μουσική : Βαγγέλης Γιαννάκης
Σκηνικά – κοστούμια: Μαρία Πασσαλή
«Θέατρο της Οδού Ατρέως» Γεφύρια - Άργος
ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΣΟΔΟΣ: 10 ΕΥΡΩ.
Για κρατήσεις στα τηλέφωνα : 27510 20419, 6944 553080
Προπώληση εισιτηρίων: Βιβλιοπωλείο ΕΚ ΠΡΟΟΙΜΙΟΥ Νικηταρά 15, Άργος
*Ακολουθούν αποσπάσματα από κριτικές που έχουν γραφτεί για την παράσταση.
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
“ΜΑΡΑΝ ΑΘΑ”
“ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΡΙΚΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΜΑΣ ΑΓΟΡΑ ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΔEIKΝYΟΥΝ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΚΑΤ' ΟΝΟΜΑ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ, ΑΛΛΑ ΣΥΝΑΜΑ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΘΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΙΔΕΛΟΓΙΚΑ, ΗΘΙΚΑ Η ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.
ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΛΟ ΑΚΡΟΑΜΑ, ΘΕΑΜΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΥΜΕΝΟ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ “ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ'' ΜΕ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΜΑΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΒΔΕΛΙΩΔΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΣΣΟΥΣΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΣΕΜΙ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ.
Ο ΑΒΔΕΛΙΩΔΗΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΕΞΟΧΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ, ΤΑ ΛΙΤΑ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΚΗΝΙΚΑ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΠΑΣΣΑΛΗ, ΔΙΔΑΞΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΘΗΡΟ ΛΟΓΟ, ΗΘΟΣ, ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΥΣΕΙΣ ΘΕΣΠΕΣΙΑΣ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ.
Η ΓΙΑΣΕΜΙ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ ΔΕΝ ΑΠΟΔΥΚΝΕΙΕΤΑΙ ΑΠΛΩΣ ΕΝΑ ΣΠΑΝΙΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ. ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΘΗΡΙΩΔΗ ΤΕΧΝΙΚΗ, ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΦΩΝΗΣ. ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΛΙΤΗ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ, ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΜΗΣΗ ΠΡΑΞΕΩΣ, ΣΚΑΠΤΟΝΤΑΣ ΕΝΔΟΝ, ΕΞΟΡΥΞΕ ΣΠΑΝΙΑ ΜΕΤΑΛΛΕΥΜΑΤΑ ΗΘΟΥΣ, ΔΥΝΑΜΗΣ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ.
ΠΟΥ ΒΡΗΚΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΑΘΙΑ ΡΙΖΩΜΑΤΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΕΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΚΑΙ ΚΑΤΟΡΘΩΣΕ ΜΕ ΕΜΠΕΔΟΚΛΕΙΑ ΦΙΛΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΕΙΚΟΣ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΕΙ ΤΗ ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ ΤΡΑΓΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ, ΝΑ ΤΡΥΓΗΣΕΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΟΥΣ ΒΑΘΥΣ ΚΥΑΜΩΝΕΣ ΕΝΟΣ ΚΟΡΙΤΣΙΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΤΥΡΑΝΝΙΚΗ ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΡΟΧΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟΥ ΚΑΡΠΟΥ.
ΤΟ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΓΙΑ ΣΠΑΝΙΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ: ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΕΙ, ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΩΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ, Η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΑ ΑΝΑΚΑΜΨΗ.
ΕΑΝ ΤΟ ΑΛΑΣ ΜΩΡΑΝΘΕΙ.....”
Κώστας Γεωργουσόπουλος, “ΤΑ ΝΕΑ”
“ΕΙΔΑ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ( ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ) ΤΟΥ Δ. ΑΒΛΕΛΙΩΔΗ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΄΄ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ΄΄.
Σ' ΕΝΑ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟ ΑΘΛΟ ΔΥΟΜΙΣΙ ΩΡΩΝ ΜΙΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΗΘΟΠΟΙΟΣ , Η ΓΙΑΣΕΜΙ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ, ΑΦΗΓΕΙΤΑΙ Σ' ΕΝΑ ΜΟΝΟΛΟΓΟ ΟΣΑ ΑΝΑΔΥΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΕΝΟΣ 90ΧΡΟΝΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΕΙ ΜΕ ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΧΑΣΕΙ.
ΚΑΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙ Ο ΑΒΔΕΛΙΩΔΗΣ ΔΟΥΛΕΥΕ, ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΣΤΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑΣΕΜΙ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ ΕΠΤΑ ΜΗΝΕΣ ΕΠΑΝΩ Σ΄ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΟΛΟΓΟ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΨΕΜΑΤΑ, Η ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΛΟΚΑΘΑΡΑ Σ’ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ.
ΓΙΑ ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΟΥΣ ΘΕΑΤΡΟΦΙΛΟΥΣ.”
Σπύρος Παγιατάκης, “ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ”
’’ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ- ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ: Η ΓΙΑΣΕΜΙ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΣΙΣΜΕΝΟ ΣΤΟ ΟΜΩΝΥΜΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΤΟΥ ΘΩΜΑ ΨΥΡΡΑ ΜΟΝΟΛΟΓΟ ’’ ΜΑΡΑΝ ΑΘΑ’’, ΔΙΔΑΓΜΕΝΗ- ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΞΑΝΤΛΗΤΙΚΑ- ΑΠ’ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΒΔΕΛΙΩΔΗ ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΣΚΕΥΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ, ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΒΑΣΗ. ΚΑΘΗΛΩΤΙΚΗ! Σ’ ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΕΥΚΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΑΣΑΡΙΚΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΙΡΙΣΤΕΙ- ΕΝΑΣ 90ΧΡΟΝΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟΛΟΓΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΙΔΙΩΜΑΤΙΚΗ, ΔΥΣΚΟΛΗ ΓΛΩΣΣΑ. ΕΝΑΣ ΑΘΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑΡΗ ΗΘΟΠΟΙΟ ΠΟΥ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΡΙΤΗ ΣΕΖΟΝ ΣΤΟ ’’ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ’’-ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ. ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ! ’’
Γιώργος Δ.Κ Σαρηγιάννης, ’’ ΤΑ ΝΕΑ’’
“ΣΠΑΝΙΑ ΕΝΑ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΤΟΣΟ ΒΑΘΕΙΑ ΣΤΑ ΥΠΟΓΕΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΚΕΙ ΛΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΦΟΡΑ. ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ “ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟΥ”, ΤΟ ΕΞΟΧΑ ΔΙΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΒΔΕΛΙΩΔΗ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΨΥΡΡΑ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΧΑΜΕΝΟΥ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΟΥ, ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΟΥ Η ΧΑΡΗ ΤΗΣ ΔΟΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΑΦΗΓΗΣΗΣ.
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΟΥΜΕ ΕΥΤΥΧΕΣΤΕΡΗ ΣΥΝΕΡΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΚΑΙ ΤΕΡΑΤΩΔΟΥΣ ΣΤΟ “ΜΑΡΑΝ ΑΘΑ”. ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΔΗΜΟΣ ΑΒΔΕΛΙΩΔΗΣ, ΠΟΥ ΖΗΤΑ ΝΑ ΕΝΩΣΕΙ ΤΟΝ ΗΧΟ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΜΕ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ. ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ, Η ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΓΙΑΣΕΜΙ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ, ΜΕ ΕΝΑ ΝΟΥ ΙΚΑΝΟ ΝΑ ΣΥΓΚΡΑΤΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΠΛΗΜΜΥΡΑ, ΜΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙ ΣΚΗΝΗΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ. ΑΝ ΚΑΤΙ ΣΥΓΚΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ, ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΣΜΑ ΤΟΥ ΗΘΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΟΣ. Ο ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ, ΔΕΝ ΕΝΣΑΡΚΩΝΕΙ ΡΟΛΟΥΣ – ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΕΛΕΤΑΡΧΗΣ ΜΙΑΣ ΜΥΗΣΗΣ ΠΟΥ ΚΟΙΜΙΖΕΙ ΤΟ ΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΞΥΠΝΑΕΙ “ΤΟΝ ΟΝΕΙΡΟ”. ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ, ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΦΗΓΗΣΗ ΤΩΝ ΘΡΥΛΩΝ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΟΚΛΕΙΝΕΙ Η ΠΟΡΤΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΒΥΣΣΟ ΚΑΙ Η ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΔΕΚΑΤΗ ΣΤΗ ΜΥΣΤΙΚΗ ΣΥΝΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΤΑΡΣΕΣ...ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΑΝ ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ ΤΗΣ ΧΑΜΕΝΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ.” Γρηγόρης Ιωαννίδης, “ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ”
“ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ ΜΗ ΦΟΒΗΘΕΙΤΕ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΟΛΟΓΟΥ ΜΑΡΑΝ ΑΘΑ, ΠΟΥ ΕΚΤΙΣΕ ΜΕ ΠΟΛΥΜΗΝΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, ΣΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΤΟΥ ΔΟΣΙΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΣΠΟΥΔΗ, Ο ΔΙΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ, ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΔΗΜΟΣ ΑΒΔΕΛΙΩΔΗΣ.
ΣΤΗΡΙΧΤΗΚΕ ΣΤΟ ΟΜΩΝΥΜΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΤΟΥ ΘΩΜΑ ΨΥΡΡΑ ΚΑ ΣΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΤΗΣ ΓΙΑΣΕΜΗΣ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ!
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΩΣ ΠΕΡΑΣΑΝ ΔΥΟΜΙΣΗ ΩΡΕΣ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΛΑΣΜΑ ΝΑ ΦΛΕΓΕΤΑΙ, ΝΑ ΒΥΘΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΡΟΥΣΗ, ΝΑ ΥΨΩΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΟΥΡΑΝΙΑ, ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΦΥΛΟ , ΗΛΙΚΙΑ, ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΧΩΡΟ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΦΟΡΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΜΑΥΡΟ ΡΑΣΟ! “
Άννυ Κολτσιδοπούλου, ''ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ”
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Θεατρική διασκευή – σκηνοθεσία : Δήμος Αβδελιώδης
Ερμηνεύει η Γιασεμί Κηλαηδόνη
Μουσική : Βαγγέλης Γιαννάκης
Σκηνικά – κοστούμια: Μαρία Πασσαλή
«Θέατρο της Οδού Ατρέως» Γεφύρια - Άργος
ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΣΟΔΟΣ: 10 ΕΥΡΩ.
Για κρατήσεις στα τηλέφωνα : 27510 20419, 6944 553080
Προπώληση εισιτηρίων: Βιβλιοπωλείο ΕΚ ΠΡΟΟΙΜΙΟΥ Νικηταρά 15, Άργος
*Ακολουθούν αποσπάσματα από κριτικές που έχουν γραφτεί για την παράσταση.
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
“ΜΑΡΑΝ ΑΘΑ”
“ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΡΙΚΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΜΑΣ ΑΓΟΡΑ ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΔEIKΝYΟΥΝ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΚΑΤ' ΟΝΟΜΑ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ, ΑΛΛΑ ΣΥΝΑΜΑ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΘΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΙΔΕΛΟΓΙΚΑ, ΗΘΙΚΑ Η ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.
ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΛΟ ΑΚΡΟΑΜΑ, ΘΕΑΜΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΥΜΕΝΟ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ “ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ'' ΜΕ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΜΑΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΒΔΕΛΙΩΔΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΣΣΟΥΣΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΣΕΜΙ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ.
Ο ΑΒΔΕΛΙΩΔΗΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΕΞΟΧΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ, ΤΑ ΛΙΤΑ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΚΗΝΙΚΑ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΠΑΣΣΑΛΗ, ΔΙΔΑΞΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΘΗΡΟ ΛΟΓΟ, ΗΘΟΣ, ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΥΣΕΙΣ ΘΕΣΠΕΣΙΑΣ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ.
Η ΓΙΑΣΕΜΙ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ ΔΕΝ ΑΠΟΔΥΚΝΕΙΕΤΑΙ ΑΠΛΩΣ ΕΝΑ ΣΠΑΝΙΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ. ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΘΗΡΙΩΔΗ ΤΕΧΝΙΚΗ, ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΦΩΝΗΣ. ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΛΙΤΗ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ, ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΜΗΣΗ ΠΡΑΞΕΩΣ, ΣΚΑΠΤΟΝΤΑΣ ΕΝΔΟΝ, ΕΞΟΡΥΞΕ ΣΠΑΝΙΑ ΜΕΤΑΛΛΕΥΜΑΤΑ ΗΘΟΥΣ, ΔΥΝΑΜΗΣ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ.
ΠΟΥ ΒΡΗΚΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΑΘΙΑ ΡΙΖΩΜΑΤΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΕΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΚΑΙ ΚΑΤΟΡΘΩΣΕ ΜΕ ΕΜΠΕΔΟΚΛΕΙΑ ΦΙΛΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΕΙΚΟΣ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΕΙ ΤΗ ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ ΤΡΑΓΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ, ΝΑ ΤΡΥΓΗΣΕΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΟΥΣ ΒΑΘΥΣ ΚΥΑΜΩΝΕΣ ΕΝΟΣ ΚΟΡΙΤΣΙΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΤΥΡΑΝΝΙΚΗ ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΡΟΧΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟΥ ΚΑΡΠΟΥ.
ΤΟ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΓΙΑ ΣΠΑΝΙΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ: ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΕΙ, ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΩΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ, Η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΑ ΑΝΑΚΑΜΨΗ.
ΕΑΝ ΤΟ ΑΛΑΣ ΜΩΡΑΝΘΕΙ.....”
Κώστας Γεωργουσόπουλος, “ΤΑ ΝΕΑ”
“ΕΙΔΑ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ( ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ) ΤΟΥ Δ. ΑΒΛΕΛΙΩΔΗ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΄΄ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ΄΄.
Σ' ΕΝΑ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟ ΑΘΛΟ ΔΥΟΜΙΣΙ ΩΡΩΝ ΜΙΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΗΘΟΠΟΙΟΣ , Η ΓΙΑΣΕΜΙ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ, ΑΦΗΓΕΙΤΑΙ Σ' ΕΝΑ ΜΟΝΟΛΟΓΟ ΟΣΑ ΑΝΑΔΥΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΕΝΟΣ 90ΧΡΟΝΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΕΙ ΜΕ ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΧΑΣΕΙ.
ΚΑΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙ Ο ΑΒΔΕΛΙΩΔΗΣ ΔΟΥΛΕΥΕ, ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΣΤΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑΣΕΜΙ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ ΕΠΤΑ ΜΗΝΕΣ ΕΠΑΝΩ Σ΄ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΟΛΟΓΟ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΨΕΜΑΤΑ, Η ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΛΟΚΑΘΑΡΑ Σ’ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ.
ΓΙΑ ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΟΥΣ ΘΕΑΤΡΟΦΙΛΟΥΣ.”
Σπύρος Παγιατάκης, “ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ”
’’ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ- ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ: Η ΓΙΑΣΕΜΙ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΣΙΣΜΕΝΟ ΣΤΟ ΟΜΩΝΥΜΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΤΟΥ ΘΩΜΑ ΨΥΡΡΑ ΜΟΝΟΛΟΓΟ ’’ ΜΑΡΑΝ ΑΘΑ’’, ΔΙΔΑΓΜΕΝΗ- ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΞΑΝΤΛΗΤΙΚΑ- ΑΠ’ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΒΔΕΛΙΩΔΗ ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΣΚΕΥΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ, ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΒΑΣΗ. ΚΑΘΗΛΩΤΙΚΗ! Σ’ ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΕΥΚΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΑΣΑΡΙΚΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΙΡΙΣΤΕΙ- ΕΝΑΣ 90ΧΡΟΝΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟΛΟΓΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΙΔΙΩΜΑΤΙΚΗ, ΔΥΣΚΟΛΗ ΓΛΩΣΣΑ. ΕΝΑΣ ΑΘΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑΡΗ ΗΘΟΠΟΙΟ ΠΟΥ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΡΙΤΗ ΣΕΖΟΝ ΣΤΟ ’’ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ’’-ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ. ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ! ’’
Γιώργος Δ.Κ Σαρηγιάννης, ’’ ΤΑ ΝΕΑ’’
“ΣΠΑΝΙΑ ΕΝΑ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΤΟΣΟ ΒΑΘΕΙΑ ΣΤΑ ΥΠΟΓΕΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΚΕΙ ΛΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΦΟΡΑ. ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ “ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟΥ”, ΤΟ ΕΞΟΧΑ ΔΙΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΒΔΕΛΙΩΔΗ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΨΥΡΡΑ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΧΑΜΕΝΟΥ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΟΥ, ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΟΥ Η ΧΑΡΗ ΤΗΣ ΔΟΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΑΦΗΓΗΣΗΣ.
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΟΥΜΕ ΕΥΤΥΧΕΣΤΕΡΗ ΣΥΝΕΡΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΚΑΙ ΤΕΡΑΤΩΔΟΥΣ ΣΤΟ “ΜΑΡΑΝ ΑΘΑ”. ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΔΗΜΟΣ ΑΒΔΕΛΙΩΔΗΣ, ΠΟΥ ΖΗΤΑ ΝΑ ΕΝΩΣΕΙ ΤΟΝ ΗΧΟ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΜΕ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ. ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ, Η ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΓΙΑΣΕΜΙ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ, ΜΕ ΕΝΑ ΝΟΥ ΙΚΑΝΟ ΝΑ ΣΥΓΚΡΑΤΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΠΛΗΜΜΥΡΑ, ΜΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙ ΣΚΗΝΗΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ. ΑΝ ΚΑΤΙ ΣΥΓΚΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ, ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΣΜΑ ΤΟΥ ΗΘΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΟΣ. Ο ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ, ΔΕΝ ΕΝΣΑΡΚΩΝΕΙ ΡΟΛΟΥΣ – ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΕΛΕΤΑΡΧΗΣ ΜΙΑΣ ΜΥΗΣΗΣ ΠΟΥ ΚΟΙΜΙΖΕΙ ΤΟ ΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΞΥΠΝΑΕΙ “ΤΟΝ ΟΝΕΙΡΟ”. ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ, ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΦΗΓΗΣΗ ΤΩΝ ΘΡΥΛΩΝ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΟΚΛΕΙΝΕΙ Η ΠΟΡΤΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΒΥΣΣΟ ΚΑΙ Η ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΔΕΚΑΤΗ ΣΤΗ ΜΥΣΤΙΚΗ ΣΥΝΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΤΑΡΣΕΣ...ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΑΝ ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ ΤΗΣ ΧΑΜΕΝΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ.” Γρηγόρης Ιωαννίδης, “ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ”
“ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ ΜΗ ΦΟΒΗΘΕΙΤΕ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΟΛΟΓΟΥ ΜΑΡΑΝ ΑΘΑ, ΠΟΥ ΕΚΤΙΣΕ ΜΕ ΠΟΛΥΜΗΝΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, ΣΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΤΟΥ ΔΟΣΙΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΣΠΟΥΔΗ, Ο ΔΙΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ, ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΔΗΜΟΣ ΑΒΔΕΛΙΩΔΗΣ.
ΣΤΗΡΙΧΤΗΚΕ ΣΤΟ ΟΜΩΝΥΜΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΤΟΥ ΘΩΜΑ ΨΥΡΡΑ ΚΑ ΣΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΤΗΣ ΓΙΑΣΕΜΗΣ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ!
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΩΣ ΠΕΡΑΣΑΝ ΔΥΟΜΙΣΗ ΩΡΕΣ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΛΑΣΜΑ ΝΑ ΦΛΕΓΕΤΑΙ, ΝΑ ΒΥΘΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΡΟΥΣΗ, ΝΑ ΥΨΩΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΟΥΡΑΝΙΑ, ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΦΥΛΟ , ΗΛΙΚΙΑ, ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΧΩΡΟ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΦΟΡΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΜΑΥΡΟ ΡΑΣΟ! “
Άννυ Κολτσιδοπούλου, ''ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ”