Βασική επιδίωξη της δημοτικής μας κίνησης, αποτελεί ο εκδημοκρατισμός των διαδικασιών σχεδιασμού - λήψης αποφάσεων για τα ζητήματα της πόλης. Πόσο μάλλον για ένα τόσο σημαντικό ζήτημα, όσο το MASTER PLAN του λιμανιού. Επομένως θεωρούμε πως η προσπάθεια διαβούλευσης κινείται σε θετική κατεύθυνση.
Μιλώντας γενικά για τη διαδικασία, υποστηρίζουμε πως σε μια πόλη όπως το Ναύπλιο, η ηλεκτρονική πλατφόρμα διαβούλευσης θα έπρεπε να είναι βοηθητικής φύσεως (πλατφόρμα ενημέρωσης και διάχυσης του συνόλου της προβλεπόμενης πληροφορίας) και όχι το βασικό μοντέλο διαβούλευσης. Υπάρχει η νομοθετική πρόνοια, στο «Καλλικρατικό» πλαίσιο, για ουσιαστικές διαδικασίες έκφρασης και συναπόφασης των πολιτών. Περιμένουμε την ενεργοποίησή τους από τη δημοτική αρχή.
Όμως, θεωρώντας πως κινούμαστε σε πλαίσιο εποικοδομητικής κριτικής, πρέπει να εκφράσουμε κάποιες ενστάσεις - προτάσεις.
Ειδικότερα για το MASTER PLAN :
1. Να διατηρηθούν και να μην καθαιρεθούν τα ήδη υπάρχοντα, αλσύλλιο, δύο διαμορφωμένα parking και ο πολυχώρος - πλατεία με κυβόλιθους, γιατί στο χάρτη δεν σημειώνεται τίποτα γι αυτά.
2. Η σιδηροδρομική γραμμή και ο σταθμός, να παραμείνουν στο χώρο που βρίσκονται.
3. Να προβλεφτεί κτίριο δημοσίων τουαλετών, χαμηλού ύψους (ημι-υπογειοποιημένο).
4. Στους χώρους στάθμευσης να προβλεφτούν περιμετρικοί και ενδιάμεσοι χώροι δενδροφύτευσης.
5. Στο χώρο του λιμανιού, μπροστά από την οδό Μπουμπουλίνας και όχι ακτής Μιαούλη, να προβλεφτεί αριθμός θέσεων στάθμευσης για τους μόνιμους κατοίκους. Στον υπόλοιπο χώρο, βόρεια της οδού Μπουμπουλίνας και στο κομμάτι του «Π», που δεν θα εξυπηρετεί την αναστροφή λεωφορείων, να προβλεφτεί χώρος στάθμευσης για τους επισκέπτες.
Την κρουαζιέρα την θέλουμε, με τον όρο ότι καθίσταται επωφελής για το Δήμο.
Οφείλουμε λοιπόν, θέτοντας δελεαστικά κίνητρα (μειωμένο τέλος ελλιμενισμού, εκπτωτικά κουπόνια από τον εμπορικό σύλλογο κ.α.) να αναγκάσουμε τους επιχειρηματίες της κρουαζιέρας να αφήνουν τους τουρίστες τουλάχιστον για 10 - 12 ώρες στην πόλη, αλλιώς το εγχείρημα της κρουαζιέρας κρίνεται εμπορικά αποτυχημένο για τους δημότες επαγγελματίες.
http://avra-dkn.gr
E-mail: info@avra-dkn.gr
Μιλώντας γενικά για τη διαδικασία, υποστηρίζουμε πως σε μια πόλη όπως το Ναύπλιο, η ηλεκτρονική πλατφόρμα διαβούλευσης θα έπρεπε να είναι βοηθητικής φύσεως (πλατφόρμα ενημέρωσης και διάχυσης του συνόλου της προβλεπόμενης πληροφορίας) και όχι το βασικό μοντέλο διαβούλευσης. Υπάρχει η νομοθετική πρόνοια, στο «Καλλικρατικό» πλαίσιο, για ουσιαστικές διαδικασίες έκφρασης και συναπόφασης των πολιτών. Περιμένουμε την ενεργοποίησή τους από τη δημοτική αρχή.
Όμως, θεωρώντας πως κινούμαστε σε πλαίσιο εποικοδομητικής κριτικής, πρέπει να εκφράσουμε κάποιες ενστάσεις - προτάσεις.
Ειδικότερα για το MASTER PLAN :
1. Να διατηρηθούν και να μην καθαιρεθούν τα ήδη υπάρχοντα, αλσύλλιο, δύο διαμορφωμένα parking και ο πολυχώρος - πλατεία με κυβόλιθους, γιατί στο χάρτη δεν σημειώνεται τίποτα γι αυτά.
2. Η σιδηροδρομική γραμμή και ο σταθμός, να παραμείνουν στο χώρο που βρίσκονται.
3. Να προβλεφτεί κτίριο δημοσίων τουαλετών, χαμηλού ύψους (ημι-υπογειοποιημένο).
4. Στους χώρους στάθμευσης να προβλεφτούν περιμετρικοί και ενδιάμεσοι χώροι δενδροφύτευσης.
5. Στο χώρο του λιμανιού, μπροστά από την οδό Μπουμπουλίνας και όχι ακτής Μιαούλη, να προβλεφτεί αριθμός θέσεων στάθμευσης για τους μόνιμους κατοίκους. Στον υπόλοιπο χώρο, βόρεια της οδού Μπουμπουλίνας και στο κομμάτι του «Π», που δεν θα εξυπηρετεί την αναστροφή λεωφορείων, να προβλεφτεί χώρος στάθμευσης για τους επισκέπτες.
Την κρουαζιέρα την θέλουμε, με τον όρο ότι καθίσταται επωφελής για το Δήμο.
Οφείλουμε λοιπόν, θέτοντας δελεαστικά κίνητρα (μειωμένο τέλος ελλιμενισμού, εκπτωτικά κουπόνια από τον εμπορικό σύλλογο κ.α.) να αναγκάσουμε τους επιχειρηματίες της κρουαζιέρας να αφήνουν τους τουρίστες τουλάχιστον για 10 - 12 ώρες στην πόλη, αλλιώς το εγχείρημα της κρουαζιέρας κρίνεται εμπορικά αποτυχημένο για τους δημότες επαγγελματίες.
http://avra-dkn.gr
E-mail: info@avra-dkn.gr