Η ετήσια Πανελλήνια συνάντηση ιδιοκτητών Lancia Delta HF integrale πραγματοποιήθηκε φέτος στο Ναύπλιο στις 26 Απριλίου 2015. Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με επιτυχία και οι επισκέπτες της πόλης του Ναυπλίου είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν τα ιστορικά και για πολλούς ανεκτίμητης άξιας αυτοκίνητα..
Φίλοι, κάτοχοι των αυτοκινήτων Lancia Delta integrale απ όλη την Ελλάδα έδωσαν το παρών παρά τις δύσκολες μέρες που όλοι περνάμε. Ο Σύλλογος Delta HF integrale Hellenic CLUB ευχαριστεί πολύ όλους όσοι συμμετείχαν και φέτος και κλείνει νέο ραντεβού για την επόμενη χρονιά.
Ιστορία της Lancia Delta Integrale
Μάιος 1986
Delta HF 4WD
Η γέννηση της Δέλτα HF4WD, ένα σπορ μοντέλο με τη μόνιμη τετρακίνηση. Κινητήρας των 1995 cc με στροβιλοσυμπιεστή και σύστημα overboost, απόδοσης 165 hp. Το σύστημα μετάδοσης αποτελούταν απο ένα επικυκλυκό κεντρικό διαφορικό της Ferguson με και ένα περιορισμένης ολίσθησης, ιξώδους σύζευξης διαφορικό της Torsen στον πίσω άξονα.
Νοέμβριος 1987
Integrale 8v
Έναρξη της HF Integrale, μια φυσική ανάπτυξη και εξέλιξη της 4WD. Στο νέο πρότυπο δόθηκε ένα επιθετικότερο πρόσωπο για να τονιστεί η σπορ προσωπικότητα. Διατήρησε τον κινητήρα των 1995cc με intercooler και overboost, τοποθετήθηκαν άξονες αντιβάρων, ενσωματώθηκε το ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης ανάφλεξης και καυσίμου καθώς και αισθητήρας προανάφλεξης. Η παραγωγή δύναμης ανήλθε στα 185 ps και χρόνοι επιδόσεων: 0-100 Km/h σε 6,6 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 215 Km/h.
Μάιος 1989
Integrale 16v
Έναρξη μιας ακόμα ισχυρότερης και περίπλοκης έκδοσης:
η HF Integrale 16v με ακόμα καλύτερη απόδοση από τον κινητήρα με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, ιπποδύναμη 200 ps, 0-100 Km/h σε 5,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 220 Km/h. Πολυάριθμες αλλαγές έγιναν επίσης και στα μηχανικά μέρη του κινητήρα, όπως υδραυλικός συμπλέκτης, νέο διαφορικό που κατανέμει το 53% της αποδιδόμενης ροπής στον πίσω άξονα (για πρώτη φορά), ένα ενισχυμένο σύστημα πέδησης με ABS, φαρδύτερο μετατρόχιο, ελαστικά και ζάντες.
Οκτώβριος 1991
Integrale 16v
Έναρξη μιας ακόμα ισχυρότερης και περίπλοκης έκδοσης:
η HF Integrale 16v με ακόμα καλύτερη απόδοση από τον κινητήρα με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, ιπποδύναμη 200 ps, 0-100 Km/h σε 5,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 220 Km/h. Πολυάριθμες αλλαγές έγιναν επίσης και στα μηχανικά μέρη του κινητήρα, όπως υδραυλικός συμπλέκτης, νέο διαφορικό που κατανέμει το 53% της αποδιδόμενης ροπής στον πίσω άξονα (για πρώτη φορά), ένα ενισχυμένο σύστημα πέδησης με ABS, φαρδύτερο μετατρόχιο, ελαστικά και ζάντες.
Οκτώβριος 1991
Evoluzione I
Έναρξη μιας νέας φάσης στη σταδιοδρομία του HF Integrale: Εξέλιξη = EVOLUZIONE. Ευρύτερα φτερά και θόλοι λόγω του αυξημένου μετατροχίου. Νέα μπροστινή ανάρτηση όπου χρησιμοποιεί πλέον μεγαλύτερη ωφέλιμη διαδρομή εμβόλου με νέα ελικοειδή ελατήρια και διάφορες βελτιώσεις στην οπίσθια ανάρτηση. Πιο ισχυρό σύστημα πέδησης με τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo εμπρός και νέο σύστημα διεύθυνσης. Η δύναμη ανήλθε στους 210 bhp και η απόδοση πέτυχε ένα σημαντικό άλμα από την άποψη οδηγησιμότητας και ενεργού ασφάλειας.
Έναρξη μιας νέας φάσης στη σταδιοδρομία του HF Integrale: Εξέλιξη = EVOLUZIONE. Ευρύτερα φτερά και θόλοι λόγω του αυξημένου μετατροχίου. Νέα μπροστινή ανάρτηση όπου χρησιμοποιεί πλέον μεγαλύτερη ωφέλιμη διαδρομή εμβόλου με νέα ελικοειδή ελατήρια και διάφορες βελτιώσεις στην οπίσθια ανάρτηση. Πιο ισχυρό σύστημα πέδησης με τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo εμπρός και νέο σύστημα διεύθυνσης. Η δύναμη ανήλθε στους 210 bhp και η απόδοση πέτυχε ένα σημαντικό άλμα από την άποψη οδηγησιμότητας και ενεργού ασφάλειας.
Ιανουάριος 1992
Martini 5
Για να γιορτάσει τη νίκη της στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών του 1991, η Lancia προώθησε μια ειδική σειρά 400 δέλτα HF Integrale Martini "5". Τα μηχανικά μέρη ήταν αμετάβλητα αλλά τα Martini "5" διακρίθηκαν από το εξατομικευμένο αμάξωμα, τις άσπρες ζάντες, τα χρώματα Martini Racing διακόσμησαν τις πλευρές του αμαξώματος, και οι αεραγωγοί στο εμπρός καπό και πίσω αεροτομή, ήταν βαμμένα σε μαύρο χρώμα. Νέα φαρδύτερα και μεγαλύτερα καθίσματα της Recaro, με μαύρη ταπετσαρία Alcantara με κόκκινη ραφή και κόκκινες ζώνες ασφαλείας. Κάθε αυτοκίνητο σε αυτήν την σειρά αριθμήθηκε σε ένα ασημένιο ταμπελάκι στην κονσόλα του επιλογέα ταχυτήτων.
Νοέμβριος 1992
Martini 6
Έκτος διαδοχικός τίτλος για τη δέλτα HF Integrale. Για να γιορτάσει τη νίκη του 1992 της, η Lancia προώθησε πάλι μια νέα ειδική σειρά 310 αυτοκινήτων. Η Lancia Delta HF Integrale Martini 6 με το χαρακτηριστικό άσπρο αμάξωμα με μια λουρίδα martini racing kατά μήκος κάθε πλευράς λίγο διαφορετική από αυτή του Martini 5. Μέσα, τα καθίσματα ήταν πάλι Recaro αλλά η κόκκινa-ραμμένη ταπετσαρία Alcantara ήταν τυρκουάζ, με το λογότυπο HF να διακοσμεί τα προσκέφαλα. Εδώ επίσης, κάθε αυτοκίνητο είχε έναν αριθμό παραγωγής στην κονσόλα του επιλογέα ταχυτήτων.
Martini 5
Για να γιορτάσει τη νίκη της στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών του 1991, η Lancia προώθησε μια ειδική σειρά 400 δέλτα HF Integrale Martini "5". Τα μηχανικά μέρη ήταν αμετάβλητα αλλά τα Martini "5" διακρίθηκαν από το εξατομικευμένο αμάξωμα, τις άσπρες ζάντες, τα χρώματα Martini Racing διακόσμησαν τις πλευρές του αμαξώματος, και οι αεραγωγοί στο εμπρός καπό και πίσω αεροτομή, ήταν βαμμένα σε μαύρο χρώμα. Νέα φαρδύτερα και μεγαλύτερα καθίσματα της Recaro, με μαύρη ταπετσαρία Alcantara με κόκκινη ραφή και κόκκινες ζώνες ασφαλείας. Κάθε αυτοκίνητο σε αυτήν την σειρά αριθμήθηκε σε ένα ασημένιο ταμπελάκι στην κονσόλα του επιλογέα ταχυτήτων.
Νοέμβριος 1992
Martini 6
Έκτος διαδοχικός τίτλος για τη δέλτα HF Integrale. Για να γιορτάσει τη νίκη του 1992 της, η Lancia προώθησε πάλι μια νέα ειδική σειρά 310 αυτοκινήτων. Η Lancia Delta HF Integrale Martini 6 με το χαρακτηριστικό άσπρο αμάξωμα με μια λουρίδα martini racing kατά μήκος κάθε πλευράς λίγο διαφορετική από αυτή του Martini 5. Μέσα, τα καθίσματα ήταν πάλι Recaro αλλά η κόκκινa-ραμμένη ταπετσαρία Alcantara ήταν τυρκουάζ, με το λογότυπο HF να διακοσμεί τα προσκέφαλα. Εδώ επίσης, κάθε αυτοκίνητο είχε έναν αριθμό παραγωγής στην κονσόλα του επιλογέα ταχυτήτων.
Ιούνιος 1993
Gialla Ginestra
Έναρξη του καταλυτικού Delta HF Integrale 16v (EVO II) με την δύναμη πλέον να αυξάνεται στους 215 bhp. Αυτό επρόκειτο να είναι και το τελευταίο μοντέλο της σειράς με διάφορα αυτοκίνητα ειδικών εκδόσεων για να γιορτάσει την επιτυχία του οχήματος. Gialla, Blue Lagos, Βianco Perlato, Dealers Collection και Final Edtion για την Ιαπωνική αγορά.
Η παραγωγή έπαψε τον Νοέμβριο του 1994 και η σειρά έγινε έτσι περιορισμένη.
Έναρξη του καταλυτικού Delta HF Integrale 16v (EVO II) με την δύναμη πλέον να αυξάνεται στους 215 bhp. Αυτό επρόκειτο να είναι και το τελευταίο μοντέλο της σειράς με διάφορα αυτοκίνητα ειδικών εκδόσεων για να γιορτάσει την επιτυχία του οχήματος. Gialla, Blue Lagos, Βianco Perlato, Dealers Collection και Final Edtion για την Ιαπωνική αγορά.
Η παραγωγή έπαψε τον Νοέμβριο του 1994 και η σειρά έγινε έτσι περιορισμένη.
hfintegrale.gr