Στο Ναύπλιο ελλιμενίστηκε το πρωί και για λίγες ώρες το ιστιοφόρο «Sea Cloud», το οποίο δεν αποτελεί ένα απλό σκάφος και αυτό όχι γιατί είναι ιστιοφόρο, αλλά επειδή κάποτε υπήρξε γιοτ, χώρος για μυστικές διπλωματικές συζητήσεις, σχολή ωκεανολογίας αλλά και πολεμικό σκάφος. H ιστορία του μεγαλοπρεπούς ιστιοφόρου με τα 30 πανιά, είναι πιο συναρπαστική κι από την πλοκή πολλών μυθιστορημάτων.
Στο κατάστρωμά του έχουν περπατήσει μεγιστάνες, μονάρχες, καλλιτέχνες και διάσημοι πολιτικοί. Έχει διατελέσει Προεδρικό γιοτ, διπλωματικό... παλάτι, σχολείο ωκεανολογίας, αλλά και πολεμικό σκάφος: λίγοι προσέχουν ίσως τα πέντε ορειχάλκινα διακριτικά στην περιοχή της τιμονιέρας, που θυμίζουν τις λεγόμενες "σαρδέλες" στο μανίκι των αξιωματικών του στρατού, αλλά ο συμβολισμός τους είναι δυνατός: καθένα από αυτά αντιστοιχεί σε μισό χρόνο ενεργής στρατιωτικής υπηρεσίας στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.
Στο κατάστρωμά του έχουν περπατήσει μεγιστάνες, μονάρχες, καλλιτέχνες και διάσημοι πολιτικοί. Έχει διατελέσει Προεδρικό γιοτ, διπλωματικό... παλάτι, σχολείο ωκεανολογίας, αλλά και πολεμικό σκάφος: λίγοι προσέχουν ίσως τα πέντε ορειχάλκινα διακριτικά στην περιοχή της τιμονιέρας, που θυμίζουν τις λεγόμενες "σαρδέλες" στο μανίκι των αξιωματικών του στρατού, αλλά ο συμβολισμός τους είναι δυνατός: καθένα από αυτά αντιστοιχεί σε μισό χρόνο ενεργής στρατιωτικής υπηρεσίας στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.
Μάλιστα, το συγκεκριμένο ιστιοφόρο, που φέρει το όνομα "Sea Cloud" (σύννεφο της θάλασσας) ήταν το πρώτο -μετά τον Αμερικανικό Εμφύλιο- πολεμικό πλοίο των ΗΠΑ που λειτούργησε με μικτό φυλετικά πλήρωμα.
Το θρυλικό σκάφος έχει μήκος 109 μέτρα, πλάτος 15, ενώ το ύψος του κεντρικού καταρτιού του φτάνει τα 54 μέτρα και διαθέτει 32 πολυτελείς καμπίνες
Ο ιστορικός Πρόεδρος των ΗΠΑ, Ρούζβελτ, είχε απορρίψει αρχικά την ιδέα της χρήσης του ως πολεμικού πλοίου κατά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο εξαιτίας της αίγλης του, ωστόσο οι αυξημένες ανάγκες του Πολεμικού Ναυτικού τον έκαναν να αλλάξει γνώμη.
Το 1942 την ευθύνη του πλοίου ανέλαβε η αμερικανική ακτοφυλακή, που «κούρεψε» το σκάφος αφαιρώντας τα κατάρτια του, ενώ το έβαψε γκρι ώστε να μπει σε πλήρη πολεμική δράση.
Το πανέμορφο σκαρί, που είχε ναυπηγηθεί στο Κίελο, το 1931 για χάρη του Αμερικανού χρηματιστή της Wall Street, Εντ Χάτον και της συζύγου του Μάρτζορι Μεριγοθέδερ, αρχικά είχε το όνομα «Hussar» και παρέμεινε σχεδόν αλώβητο και σε καλή κατάσταση μετά τον πόλεμο.
Με το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, η ακτοφυλακή αποκατέστησε το λευκό και χρυσό χρώμα του πλοίου και επανέφερε τον αετό που ήταν αρχικά τοποθετημένος στην πλώρη του και είχε αφαιρεθεί.
Το 1949 η χήρα του Χάτον, μαζί με τον σύζυγό της, δικηγόρο, Τζόζεφ Ντέιβις, πλήρωσαν ένα αμύθητο ποσό για να κατασκευάσουν νέα κατάρτια για το πλοίο που αποτελούσε πλέον κομμάτι της αμερικανικής ιστορίας.
Την δεκαετία του '50 η ιδιοκτήτρια του σκάφους Μάρτζορι Μεριγοθέδερ, που εν τω μεταξύ έχει παντρευτεί για τρίτη φορά, δεν έχει χρήματα να το συντηρήσει και το πουλά στον Δομινικανό δικτάτορα, Ραφαέλ Τρουχίγιο Μολίνο, το 1955, ο οποίος του δίνει το όνομα «Angelita».
Μετά τη δολοφονία του Τρουχίγιο στις 30 Μαΐου 1961 μέσα στο αυτοκίνητό του, το πολυτελές σκάφος πωλείται ξανά αυτή τη φορά με το όνομα «Patria» με αποτέλεσμα να το αποκτήσει η Operation Sea Cruises Inc. και να επιστρέψει ξανά στις ΗΠΑ.
Σήμερα, το θρυλικό αυτό καράβι,οργώνει τις θάλασσες ως κρουαζιερόπλοιο. Το «Sea Cloud» αναχωρήσε, σήμερα το μεσημερι, με προορισμό τον Πειραιά.