V.STAMATIS
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ
ΕΙΔΗ ΣΠΙΤΙΟΥ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΑΝΑΠΤΥΞΙΚΑΗ ΔΥΝΑΜΗ

Σελίδες

Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015

Επίσκεψη του Κέντρου Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης Europe Direct Ναυπλίου στο Δημοτικό Σχολείο Ασκληπιείου

 Το Κέντρο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης Europe Direct Περιφέρειας Πελοποννήσου-Ναύπλιο επισκέφθηκε το Δημοτικό σχολείο Ασκληπιείου στο Λυγουριό, την Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015, για να συναντήσει τους μαθητές της ΣΤ’ τάξης στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος “Teachers4Europe”.
Οι μαθητές παρουσίασαν την εργασία τους «ΟΣΑ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΜΑΣ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ» για τον αρχαιολογικό χώρο του Ασκληπιείου και το αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου σε εκπροσώπους του Κέντρου Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης Europe Direct και του Κέντρου Ελληνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ στην Ελλάδα καθώς και στους δύο υπότροφους του προγράμματος θερινών πρακτικών ασκήσεων του ΚΕΣ Harvard που κάνουν την πρακτική τους στο Europe Direct Ναυπλίου. 
Η εργασία των μαθητών προβλήθηκε σε βίντεο που δημιούργησαν με τη βοήθεια της καθηγήτριάς τους γαλλικών κας Μαρίας Σαμπρή και περιείχε επιστολή με πρόταση των παιδιών να συμπεριληφθεί o αρχαιολογικός χώρος στην πρωτοβουλία ανάδειξης της πολιτιστικής κληρονομιάς “European Heritage Label”. Tο πρόγραμμα “Teachers4Europe”, στο πλαίσιο του οποίου εργάστηκαν οι μαθητές μέσω της συμμετοχής της καθηγήτριάς τους, είναι μια επιμορφωτική δράση για εκπαιδευτικούς από την Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα και επικεντρώνεται στην ανάδειξη της ευρωπαϊκής διάστασης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. 

Αμέσως μετά οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν για τα ανθρώπινα δικαιώματα με βιωματικό τρόπο παίζοντας «το bingo των δικαιωμάτων» και απαντώντας σε ερωτήσεις για τα ανθρώπινα δικαιώματα και τα δικαιώματα των παιδιών. Εν συνεχεία, οι ασκούμενοι διένειμαν πλούσιο εκπαιδευτικό έντυπο υλικό από την Υπηρεσία Εκδόσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΝΕΥΡΟΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ
ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
Κέντρο Βιολογικής Γεωργίας
ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑ