ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2015

Η μεγαλύτερη πτώση ξενοδοχειακών τιμών στο Ναυπλιο για τον Σεπτέμβριο κατά 11%

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 1:56:00 μ.μ. | | |
 Μεικτές τάσεις εμφανίζουν οι online ξενοδοχειακές τιμές σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της χώρας για τον μήνα Σεπτέμβριο, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε η Trivago.

Η μέση online ξενοδοχειακή τιμή ανά διανυκτέρευση σε δίκλινο δωμάτιο στην Αθήνα παρουσιάζει αύξηση κατά 18% σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2014, φθάνοντας σε 127 ευρώ. Παρά την αύξηση, η μέση τιμή στην Αθήνα υπολείπεται της μέσης online τιμής στα ξενοδοχεία της Ευρώπης, η οποία για τον τρέχοντα μήνα βάσει των στοιχείων διαμορφώνεται στα 150 ευρώ. Στις δημοφιλείς τουριστικά πρωτεύουσες και πόλεις της Ευρώπης όπου η Trivago καταγράφει τις ξενοδοχειακές τιμές, η υψηλότερη online τιμή συναντάται στο Μονακό, η οποία φθάνει στα 369 ευρώ και η χαμηλότερη στη Σόφια, στα 66 ευρώ.

Στην Ελλάδα την υψηλότερη αύξηση κατά 22% παρουσιάζει η μέση online ξενοδοχειακή τιμή στην Πάτρα (79 ευρώ). Επίσης, αυξήσεις εμφανίζουν οι online τιμές στη Θεσσαλονίκη, στην Υδρα, στον Πόρο, στην Πάργα, στη Ρόδο, στην Κέρκυρα, στην Κεφαλονιά, στη Λευκάδα, στο Ηράκλειο και στα Χανιά. 

Τη μεγαλύτερη πτώση, κατά 11%, εμφανίζουν οι τιμές σε Ναύπλιο (89 ευρώ) και Σπέτσες (107 ευρώ). Παράλληλα, πτωτικά κινούνται οι τιμές στην Αίγινα, στη Θάσο, στη Σαντορίνη, στη Μύκονο και στη Ζάκυνθο. Η μέση online τιμή στην Τήνο δεν παρουσιάζει μεταβολή σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2014.

Σε απόλυτους αριθμούς τις υψηλότερες online ξενοδοχειακές τιμές διατηρούν τον Σεπτέμβριο η Σαντορίνη και η Μύκονος, με 248 και 226 ευρώ αντίστοιχα ανά διανυκτέρευση σε δίκλινο δωμάτιο. Στον αντίποδα, οι χαμηλότερες τιμές διαμορφώνονται στην Αίγινα και στον Πόρο με 47 και 63 ευρώ αντίστοιχα.

Να σημειωθεί ότι οι online ξενοδοχειακές τιμές είθισται σε πολλές των περιπτώσεων να είναι υψηλότερες από τις τιμές που περιλαμβάνονται σε τουριστικά πακέτα και έχουν «κλειδώσει» έως και ένα χρόνο πριν, βάσει συμβολαίων τα οποία έχουν υπογράψει οι ξενοδόχοι με τους ξένους τουριστικούς οργανισμούς.

Εξάλλου, η δυναμική εκκίνηση του ελληνικού τουρισμού τη φετινή σεζόν αποτυπώνεται και στα στοιχεία του τζίρου των καταλυμάτων, επιχειρήσεων εστίασης και ταξιδιωτικών γραφείων της χώρας, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε, χθες, η Ελληνική Στατιστική Αρχή. Aναλυτικά, ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στον τομέα υπηρεσιών παροχής καταλύματος και εστίασης του δεύτερου τριμήνου παρουσίασε αύξηση κατά 13,4% σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2014. 

Ο ανοδικός κύκλος του τζίρου των εν λόγω επιχειρήσεων διατηρείται εδώ και δύο χρόνια και συγκεκριμένα από το δεύτερο τρίμηνο του 2013. Με τη φετινή αύξηση ο δείκτης του κύκλου εργασιών των καταλυμάτων και των επιχειρήσεων εστίασης για το δεύτερο τρίμηνο αναρριχήθηκε περίπου στα επίπεδα που ήταν το αντίστοιχο διάστημα του 2011. Επιπλέον, αύξηση κατά 3,4% παρουσίασε για το δεύτερο τρίμηνο του έτους ο δείκτης του κύκλου εργασιών στις δραστηριότητες των ταξιδιωτικών πρακτορείων, γραφείων οργανωμένων ταξιδιών και υπηρεσιών κρατήσεων. Οι αυξητικές τάσεις στον δείκτη διατηρούνται από το τρίτο τρίμηνο του 2013.
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ