Μεγάλη άνοδος των θυμάτων τροχαίων σημειώθηκε τον Αύγουστο σε όλη την Πελοπόννησο. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου, μολονότι ο αριθμός των συγκρούσεων αυξήθηκε οριακά, οι νεκροί πολλαπλασιάστηκαν.
Συγκεκριμένα, ενώ τα ατυχήματα στους νομούς Κορινθίας, Αργολίδας, Αρκαδίας, Μεσσηνίας, Λακωνίας από 81 τον Αύγουστο του 2014 έγιναν μόλις 82, ο αριθμός των θανατηφόρων συγκρούσεων αυξήθηκε κατά 140% και ο αριθμός των νεκρών κατά... 160%. Ετσι, φέτος θρηνήσαμε δεκατρία άτομα, που έχασαν τη ζωή τους στην άσφαλτο, από πέντε το περασμένο καλοκαίρι. Ειδικοί εκτιμούν ότι αυτό σχετίζεται εν μέρει με τη σφοδρότητα των ατυχημάτων. Αντίστοιχα, οι σοβαρά τραυματίες από 12 έγιναν 13 και οι ελαφρότερα τραυματισμένοι 101 από 94.
Ο Σύλλογος SOS Τροχαία Εγκλήματα επισημαίνει τον ρόλο που παίζει τόσο η διάλυση του σιδηροδρομικού δικτύου όσο και η κατάσταση του οδικού δικτύου. Ο Σύλλογος υπενθυμίζει τις υψηλές προσδοκίες με τις οποίες κατασκευάστηκε ο νέος αυτοκινητόδρομος Αθήνας - Καλαμάτας, μεταξύ των οποίων ήταν και η εγγύηση της ασφαλούς μετακίνησης.
Συγκεκριμένα, ενώ τα ατυχήματα στους νομούς Κορινθίας, Αργολίδας, Αρκαδίας, Μεσσηνίας, Λακωνίας από 81 τον Αύγουστο του 2014 έγιναν μόλις 82, ο αριθμός των θανατηφόρων συγκρούσεων αυξήθηκε κατά 140% και ο αριθμός των νεκρών κατά... 160%. Ετσι, φέτος θρηνήσαμε δεκατρία άτομα, που έχασαν τη ζωή τους στην άσφαλτο, από πέντε το περασμένο καλοκαίρι. Ειδικοί εκτιμούν ότι αυτό σχετίζεται εν μέρει με τη σφοδρότητα των ατυχημάτων. Αντίστοιχα, οι σοβαρά τραυματίες από 12 έγιναν 13 και οι ελαφρότερα τραυματισμένοι 101 από 94.
Ο Σύλλογος SOS Τροχαία Εγκλήματα επισημαίνει τον ρόλο που παίζει τόσο η διάλυση του σιδηροδρομικού δικτύου όσο και η κατάσταση του οδικού δικτύου. Ο Σύλλογος υπενθυμίζει τις υψηλές προσδοκίες με τις οποίες κατασκευάστηκε ο νέος αυτοκινητόδρομος Αθήνας - Καλαμάτας, μεταξύ των οποίων ήταν και η εγγύηση της ασφαλούς μετακίνησης.