Η σχέση ποιότητας-κόστους είναι σίγουρα ένα από τα βασικότερα κριτήρια, ειδικά όσον αφορά στα ταξίδια. Ποιοι προορισμοί διαμορφώνουν τους 100 best value για το 2016; Ποια πόλη της Ελλάδας και ποια της Κύπρου βρίσκονται μεταξύ αυτών;
Η www.trivago.gr πραγματοποίησε έρευνα και σας παρουσιάζει την κατάταξη με τις 100 value for money πόλεις παγκοσμίως, καθώς και την αντίστοιχη κατάταξη για τις παγκοσμίως γνωστές πόλεις.
Ιδιαίτερα μεγάλο ενδιαφέρον φαίνεται να έχει η παγκόσμια κατάταξη με τις 100 πόλεις που αξίζει κάποιος να επισκεφθεί μέσα στο 2016, με κριτήρια την ποιότητα και τις τιμές. Πρόκειται για προορισμούς από όλο τον κόσμο που είναι λιγότερο γνωστοί, αλλά πληρούν όλα τα κριτήρια για να σας εξασφαλίσουν ένα value for money ταξίδι. Στην κορυφή της κατάταξης βρίσκεται η κινεζική πόλη Fenghuang με ποσοστό δημοτικότητας 98,01 τοις εκατό, ακολουθούμενη από την πόλη Mostar, στη Βοσνία-Ερζεγοβίνη. Την τρίτη θέση καταλαμβάνει το βουλγαρικό Veliko Tarnovo, ενώ η πρώτη πεντάδα συμπληρώνεται με το σέρβικο Novi Sad και ακόμη μια κινεζική πόλη, την Pingyao, με δημοτικότητα της τάξεως του 96,83 τοις εκατό.
Την εμφάνισή της στην κατάταξη κάνει και μια ελληνική πόλη, το Ναύπλιο, το οποίο ξεχώρισε για την ομορφιά του, με ποσοστό δημοτικότητας 93,56 τοις εκατό, σκαρφαλώνοντας στην 63η θέση. Λίγο πιο κάτω στην κατάταξη, συναντάται και ένας κυπριακός προορισμός, η Λάρνακα, με δημοτικότητα μεγέθους 92,99 τοις εκατό.
Παρακάτω παρουσιάζονται οι 20 πρώτες θέσεις της λίστας με την κατάταξη των 100 bestvalue πόλεων για το 2016:
Αν θέλετε να δείτε ολόκληρη τη λίστα των 100 προορισμών με βάση τη δημοτικότητά τους πατήστεεδώ.
Πώς διαμορφώνεται, όμως, η αντίστοιχη κατάταξη για τους παγκοσμίως δημοφιλείς προορισμούς;
Πραγματοποιώντας αντίστοιχη έρευνα για τις πλέον δημοφιλείς πόλεις παγκοσμίως, την πρώτη θέση καταλαμβάνει η σερβική πρωτεύουσα, με το Βελιγράδι να έχει ποσοστό δημοτικότητας 94,41 τοις εκατό. Τη δεύτερη και τρίτη θέση καταλαμβάνουν ρωσικοί προορισμοί, με την Αγία Πετρούπολη να έχει ποσοστό δημοτικότητας 93,83 τοις εκατό, ακολουθούμενη από τη Μόσχα, με 88,92 τοις εκατό δημοτικότητα. Σαντιάγο και Κωνσταντινούπολη συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα.
Μεταξύ των πρώτων 20 θέσεων εμφανίζεται και η Αθήνα, καταλαμβάνοντας τη 17η θέση με ποσοστό δημοτικότητας 78,36 τοις εκατό, αμέσως μετά το Βερολίνο, τη Βαρκελώνη και τη Βιέννη και μια θέση υψηλότερα από το Τόκιο. Την τελευταία θέση στη λίστα καταλαμβάνει η Νέα Υόρκη, με το ιδιαίτερα χαμηλό ποσοστό δημοτικότητας στην κατάταξη best value, της τάξεως του 17,46 τοις εκατό.
Παρακάτω παρουσιάζονται οι 20 από τους 45 προορισμούς της παγκόσμιας κατάταξης για τις bestvalue δημοφιλείς πόλεις:
Αν θέλετε να δείτε ολόκληρη τη λίστα με την κατάταξη 45 παγκοσμίως γνωστών μεγάλων πόλεων βάσει της δημοτικότητάς τους πατήστεεδώ.
Σχετικά με το Best Value Index
Το www.trivago.gr Best Value Index παρουσιάζει μια λίστα προορισμών που αξίζει να επισκεφτεί ο ταξιδιώτης για δυο βασικούς λόγους. Για τις χαμηλές τους ξενοδοχειακές τους τιμές, που τους καθιστά value for money αλλά και για την εκπάγλου καλλονή τους, που ακόμα δεν έχει ανακαλυφθεί από τη πλειοψηφία των ταξιδιωτών. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Best Value Index είναι ένας συνδυασμός του αλγορίθμου tHPI και του Index trivago Reputation Ranking, δηλαδή ένας συνδυασμός του trivago Hotel Price Index και της γνώμης των ταξιδιωτών για τους προορισμούς αυτούς.
Ιδιαίτερα μεγάλο ενδιαφέρον φαίνεται να έχει η παγκόσμια κατάταξη με τις 100 πόλεις που αξίζει κάποιος να επισκεφθεί μέσα στο 2016, με κριτήρια την ποιότητα και τις τιμές. Πρόκειται για προορισμούς από όλο τον κόσμο που είναι λιγότερο γνωστοί, αλλά πληρούν όλα τα κριτήρια για να σας εξασφαλίσουν ένα value for money ταξίδι. Στην κορυφή της κατάταξης βρίσκεται η κινεζική πόλη Fenghuang με ποσοστό δημοτικότητας 98,01 τοις εκατό, ακολουθούμενη από την πόλη Mostar, στη Βοσνία-Ερζεγοβίνη. Την τρίτη θέση καταλαμβάνει το βουλγαρικό Veliko Tarnovo, ενώ η πρώτη πεντάδα συμπληρώνεται με το σέρβικο Novi Sad και ακόμη μια κινεζική πόλη, την Pingyao, με δημοτικότητα της τάξεως του 96,83 τοις εκατό.
Την εμφάνισή της στην κατάταξη κάνει και μια ελληνική πόλη, το Ναύπλιο, το οποίο ξεχώρισε για την ομορφιά του, με ποσοστό δημοτικότητας 93,56 τοις εκατό, σκαρφαλώνοντας στην 63η θέση. Λίγο πιο κάτω στην κατάταξη, συναντάται και ένας κυπριακός προορισμός, η Λάρνακα, με δημοτικότητα μεγέθους 92,99 τοις εκατό.
Παρακάτω παρουσιάζονται οι 20 πρώτες θέσεις της λίστας με την κατάταξη των 100 bestvalue πόλεων για το 2016:
Αν θέλετε να δείτε ολόκληρη τη λίστα των 100 προορισμών με βάση τη δημοτικότητά τους πατήστεεδώ.
Πώς διαμορφώνεται, όμως, η αντίστοιχη κατάταξη για τους παγκοσμίως δημοφιλείς προορισμούς;
Πραγματοποιώντας αντίστοιχη έρευνα για τις πλέον δημοφιλείς πόλεις παγκοσμίως, την πρώτη θέση καταλαμβάνει η σερβική πρωτεύουσα, με το Βελιγράδι να έχει ποσοστό δημοτικότητας 94,41 τοις εκατό. Τη δεύτερη και τρίτη θέση καταλαμβάνουν ρωσικοί προορισμοί, με την Αγία Πετρούπολη να έχει ποσοστό δημοτικότητας 93,83 τοις εκατό, ακολουθούμενη από τη Μόσχα, με 88,92 τοις εκατό δημοτικότητα. Σαντιάγο και Κωνσταντινούπολη συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα.
Μεταξύ των πρώτων 20 θέσεων εμφανίζεται και η Αθήνα, καταλαμβάνοντας τη 17η θέση με ποσοστό δημοτικότητας 78,36 τοις εκατό, αμέσως μετά το Βερολίνο, τη Βαρκελώνη και τη Βιέννη και μια θέση υψηλότερα από το Τόκιο. Την τελευταία θέση στη λίστα καταλαμβάνει η Νέα Υόρκη, με το ιδιαίτερα χαμηλό ποσοστό δημοτικότητας στην κατάταξη best value, της τάξεως του 17,46 τοις εκατό.
Παρακάτω παρουσιάζονται οι 20 από τους 45 προορισμούς της παγκόσμιας κατάταξης για τις bestvalue δημοφιλείς πόλεις:
Αν θέλετε να δείτε ολόκληρη τη λίστα με την κατάταξη 45 παγκοσμίως γνωστών μεγάλων πόλεων βάσει της δημοτικότητάς τους πατήστεεδώ.
Σχετικά με το Best Value Index
Το www.trivago.gr Best Value Index παρουσιάζει μια λίστα προορισμών που αξίζει να επισκεφτεί ο ταξιδιώτης για δυο βασικούς λόγους. Για τις χαμηλές τους ξενοδοχειακές τους τιμές, που τους καθιστά value for money αλλά και για την εκπάγλου καλλονή τους, που ακόμα δεν έχει ανακαλυφθεί από τη πλειοψηφία των ταξιδιωτών. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Best Value Index είναι ένας συνδυασμός του αλγορίθμου tHPI και του Index trivago Reputation Ranking, δηλαδή ένας συνδυασμός του trivago Hotel Price Index και της γνώμης των ταξιδιωτών για τους προορισμούς αυτούς.