Πρόκειται για μια ξεχωριστή εκδήλωση με εκλεκτούς καλεσμένους από όλη την Ελλάδα που θα μας ταξιδέψουν στην ιστορία των σχολείων τους.
Δύσκολο ακόμη και να απαριθμήσεις τους τόπους:
Βυτίνα, Πέλλα, Κέρκυρα, Πρέβεζα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Κερατσίνι, Λήμνος, Κάρπαθος, Χαλάνδρι, Ίλιον, Μαρούσι, Κιλελέρ, Τήνος, Ξάνθη, Ρόδος, Λαμία, Φλώρινα, Αλεξανδρούπολη. Νέα Χαλκηδόνα, Βόλος, Ηράκλειο, Αμφίκλεια, Κορυδαλλός, Κατερίνη, Άρτα, Τήνος, Πάτρα, Ιωάννινα, Γλυφάδα, Κιάτο, Κιλκίς, Αθήνα, Καβάλα, Δερβένι, Καλαμάτα, Κηφισιά, Αίγιο, Κύθηρα, Χορτιάτης, Καλλιθέα, Νέα Σμύρνη, Τρίπολη, Καρδίτσα, Άργος κι άλλα, κι άλλα ...
Από κάθε γωνιά της Ελλάδας τα παιδιά μαθαίνουν, θυμούνται και δημιουργούν.
Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια, Δημόσια και Ιδιωτικά....
Παράλληλα θα γίνει ένα μικρό αφιέρωμα στα σχολεία της Κωνσταντινούπολης.
Μέσα από αυτή τη διαδικασία όπου συμμετείχαν εκατοντάδες σχολεία, τα παιδιά γνώρισαν την ιστορία του σχολείου τους, αναδεικνύοντας παράλληλα την τοπική ιστορία.
Όλοι αυτοί οι στόχοι επιτεύχθηκαν με το παραπάνω, προσφέροντας μας έναν απίστευτο πλούτο που θα μπορέσει να αξιοποιηθεί και από όσους ασχολούνται με την ιστορία της εκπαίδευσης στη χώρα μας.
Τα Νηπιαγωγεία συμμετείχαν με εικαστικές συνθέσεις, ενώ τα Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια με ταινίες μικρού μήκους και πολυμεσικές παρουσιάσεις (power point) .
Τα έργα κρίθηκαν από ειδική Επιτροπή εκπαιδευτικών, ειδικών επιστημόνων και καλλιτεχνών. Ανάμεσα στα μέλη της Επιτροπής ήταν: ο Ευγένιος Τριβιζάς (συγγραφέας), η Αγγελική Βαρελλά (συγγραφέας), Βασίλης Λουλές (σκηνοθέτης).
Τα βραβευμένα έργα θα αναρτηθούν και στην πλατφόρμα μαθητικής δημιουργίας της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης (www.i-create.gr) και του ΕΚΕΔΙΣΥ (http://www.ekedisy.gr/mousio-proforikis-istorias/), ενώ όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες που έλαβαν μέρος, θα λάβουν αναμνηστικό έπαινο για τη συμμετοχή τους.
Δύσκολο ακόμη και να απαριθμήσεις τους τόπους:
Βυτίνα, Πέλλα, Κέρκυρα, Πρέβεζα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Κερατσίνι, Λήμνος, Κάρπαθος, Χαλάνδρι, Ίλιον, Μαρούσι, Κιλελέρ, Τήνος, Ξάνθη, Ρόδος, Λαμία, Φλώρινα, Αλεξανδρούπολη. Νέα Χαλκηδόνα, Βόλος, Ηράκλειο, Αμφίκλεια, Κορυδαλλός, Κατερίνη, Άρτα, Τήνος, Πάτρα, Ιωάννινα, Γλυφάδα, Κιάτο, Κιλκίς, Αθήνα, Καβάλα, Δερβένι, Καλαμάτα, Κηφισιά, Αίγιο, Κύθηρα, Χορτιάτης, Καλλιθέα, Νέα Σμύρνη, Τρίπολη, Καρδίτσα, Άργος κι άλλα, κι άλλα ...
Από κάθε γωνιά της Ελλάδας τα παιδιά μαθαίνουν, θυμούνται και δημιουργούν.
Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια, Δημόσια και Ιδιωτικά....
Παράλληλα θα γίνει ένα μικρό αφιέρωμα στα σχολεία της Κωνσταντινούπολης.
Μέσα από αυτή τη διαδικασία όπου συμμετείχαν εκατοντάδες σχολεία, τα παιδιά γνώρισαν την ιστορία του σχολείου τους, αναδεικνύοντας παράλληλα την τοπική ιστορία.
Μεταξύ των στόχων του διαγωνισμού ήταν η ενεργή συμμετοχή στη διαδικασία της μάθησης και του project, η αξιοποίηση γραπτών και προφορικών πηγών, η κριτική στάση και η ανάπτυξη της δημιουργικότητας.
Όλοι αυτοί οι στόχοι επιτεύχθηκαν με το παραπάνω, προσφέροντας μας έναν απίστευτο πλούτο που θα μπορέσει να αξιοποιηθεί και από όσους ασχολούνται με την ιστορία της εκπαίδευσης στη χώρα μας.
Τα Νηπιαγωγεία συμμετείχαν με εικαστικές συνθέσεις, ενώ τα Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια με ταινίες μικρού μήκους και πολυμεσικές παρουσιάσεις (power point) .
Τα έργα κρίθηκαν από ειδική Επιτροπή εκπαιδευτικών, ειδικών επιστημόνων και καλλιτεχνών. Ανάμεσα στα μέλη της Επιτροπής ήταν: ο Ευγένιος Τριβιζάς (συγγραφέας), η Αγγελική Βαρελλά (συγγραφέας), Βασίλης Λουλές (σκηνοθέτης).
Τα βραβευμένα έργα θα αναρτηθούν και στην πλατφόρμα μαθητικής δημιουργίας της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης (www.i-create.gr) και του ΕΚΕΔΙΣΥ (http://www.ekedisy.gr/mousio-proforikis-istorias/), ενώ όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες που έλαβαν μέρος, θα λάβουν αναμνηστικό έπαινο για τη συμμετοχή τους.