Καμία πρόοδος δεν έχει σημειωθεί τους τελευταίους μήνες της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ στο μεγάλο θέμα της αξιοποίησης του Αεροδρομίου Τρίπολης, ως πολιτικού.
Παρά το γεγονός ότι μέσα στο 2014 με τη συνδρομή των συναρμόδιων Υπουργείων Μεταφορών, Άμυνας, Περιβάλλοντος και τη σημαντική στήριξη της Περιφέρειας Πελοποννήσου, καθώς και όλων των τουριστικών φορέων της Ανατολικής Πελοποννήσου, είχαν δρομολογηθεί διαδικασίες αξιοποίησής του για πτήσεις charter, απαντώντας σε σχετικό ερώτημα του Βουλευτή της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, καθ. Γιάννη Μανιάτη, ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Χρήστος Σπίρτζης, αφήνει το θέμα σε απόλυτη εκκρεμότητα και οχυρώνεται πίσω από την υπηρεσιακή διατύπωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (Υ.Π.Α.): «…Γενικότερα πάντως, σημειώνουμε ότι κρίσιμο μέγεθος για την οριστική αξιολόγηση της εν λόγω πρότασης θα αποτελέσουν τα συμπεράσματα της ανάλυσης κόστους – οφέλους, η οποία θα εκπονηθεί εφ’ όσον επιλυθούν οι ανωτέρω δυσχέρειες, καθώς προτεραιότητα της Πολιτικής Ηγεσίας πρέπει να αποτελεί η διασφάλιση της οικονομικής βιωσιμότητας και της αποτελεσματικότητας των παρεμβάσεων της Πολιτείας».