H Celestyal Cruises συνεργάζεται με περισσότερα βρετανικά πρακτορεία από ποτέ, ενώ όπως έγινε γνωστό στην έκθεση WTM του Λονδίνου, η ελληνική εταιρία, πρώην Louis Cruises, πλέον διαθέτει το μισό πρόγραμμα κρουαζιέρας μέσω του εμπορίου. Τα προηγούμενα έτη, μόνο το 40% των κρατήσεων πραγματοποιούνταν μέσω πρακτορείου.
Ο αριθμός των επιβατών από το Ην. Βασίλειο δεν έχει αυξηθεί, επισήμανε η εκπρόσωπος της εταιρείας κ. Φρόσω Ζαρουλέα, όμως, όπως είπε, οι πωλήσεις μέσω πρακτορείων είναι περισσότερες και αυτό είναι σημαντικό. Με την εντονότερη συνεργασία της εταιρίας με τους πράκτορες, είπε, η εταιρία φιλοδοξεί να αναπτύξει περαιτέρω την πελατειακή της βάση το ερχόμενο έτος.
Επί του παρόντος, η βόρεια Αμερική είναι η μεγαλύτερη αγορά για την εταιρία, αντιπροσωπεύοντας το 30% των κρατήσεων, και ακολουθούν η Λατινική Αμερική, με μερίδιο 22%, η Ελλάδα και η Τουρκία, με μερίδιο 21%. Η υπόλοιπη Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης της αγοράς της Βρετανίας, αντιπροσωπεύει το 19% των κρατήσεων.
H εταιρία εισήγαγε ένα νέο πρόγραμμα με προσεγγίσεις σε νέα λιμάνια, όπως του Ναυπλίου και των Χανίων, της Μυτιλήνης και της Αθήνας. Οι κρουαζιέρες με το νεότερο πλοίο, Celestyal Nefeli, θα αναχωρούν από το Σμύρνη σε συγκεκριμένες ημερομηνίες μέσα στο Μάιο του 2016.
Μιλώντας στην WTM, η κ. Ζαρουλέα ανακοίνωσε επίσης το πρώτο χειμερινό δρομολόγιο στην Ευρώπη της εταιρίας. Πρόκειται για την κρουαζιέρα "3 Ήπειροι" η οποία περιλαμβάνει 7 διανυκτερεύσεις και προσεγγίσεις σε λιμάνια της Τουρκίας, του Ισραήλ και της Αιγύπτου. Η πρώτη θα αναχωρήσει με το Celestyal Olympia τον Νοέμβριο του 2017.
Προκειμένου να προσελκύσει περισσότερες κρατήσεις απο τη Βρετανία, η εταιρία προσφέρει ακόμα all inclusive πακέτα που περιλαμβάνουν ποτά και εκδρομές στην ξηρά, σε όλες τις κρουαζιέρες σε Ελλάδα και Τουρκία το 2016.
Ο αριθμός των επιβατών από το Ην. Βασίλειο δεν έχει αυξηθεί, επισήμανε η εκπρόσωπος της εταιρείας κ. Φρόσω Ζαρουλέα, όμως, όπως είπε, οι πωλήσεις μέσω πρακτορείων είναι περισσότερες και αυτό είναι σημαντικό. Με την εντονότερη συνεργασία της εταιρίας με τους πράκτορες, είπε, η εταιρία φιλοδοξεί να αναπτύξει περαιτέρω την πελατειακή της βάση το ερχόμενο έτος.
Επί του παρόντος, η βόρεια Αμερική είναι η μεγαλύτερη αγορά για την εταιρία, αντιπροσωπεύοντας το 30% των κρατήσεων, και ακολουθούν η Λατινική Αμερική, με μερίδιο 22%, η Ελλάδα και η Τουρκία, με μερίδιο 21%. Η υπόλοιπη Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης της αγοράς της Βρετανίας, αντιπροσωπεύει το 19% των κρατήσεων.
H εταιρία εισήγαγε ένα νέο πρόγραμμα με προσεγγίσεις σε νέα λιμάνια, όπως του Ναυπλίου και των Χανίων, της Μυτιλήνης και της Αθήνας. Οι κρουαζιέρες με το νεότερο πλοίο, Celestyal Nefeli, θα αναχωρούν από το Σμύρνη σε συγκεκριμένες ημερομηνίες μέσα στο Μάιο του 2016.
Μιλώντας στην WTM, η κ. Ζαρουλέα ανακοίνωσε επίσης το πρώτο χειμερινό δρομολόγιο στην Ευρώπη της εταιρίας. Πρόκειται για την κρουαζιέρα "3 Ήπειροι" η οποία περιλαμβάνει 7 διανυκτερεύσεις και προσεγγίσεις σε λιμάνια της Τουρκίας, του Ισραήλ και της Αιγύπτου. Η πρώτη θα αναχωρήσει με το Celestyal Olympia τον Νοέμβριο του 2017.
Προκειμένου να προσελκύσει περισσότερες κρατήσεις απο τη Βρετανία, η εταιρία προσφέρει ακόμα all inclusive πακέτα που περιλαμβάνουν ποτά και εκδρομές στην ξηρά, σε όλες τις κρουαζιέρες σε Ελλάδα και Τουρκία το 2016.