Το Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2016 στις εγκαταστάσεις του ΙΕΚ Πελ/σου στο Αργος οι καταρτιζόμενοι-νες του Α έτους Ειδικός Ξενοδοχειακών Υπηρεσιών & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας παρακολούθησαν επιμορφωτική διάλεξη με Θέμα: Revenew Management – Τεχνικές πωλήσεων.
Την ομιλία παρουσίασε η κα Ουρανία Πούτα στέλεχος πωλήσεων του ομίλου GRECOTEL. Η ομιλία επικεντρώθηκε και αναπτύχθηκε στα παρακάτω θεματικά πεδία:
ΤΜΗΜΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
1. ΔΟΜΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
2. ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
3. ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ (PORTFOLIO)
4. ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ (SITE INSPECTION)
5. ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΑΝΑΓΚΩΝ ΠΕΛΑΤΗ
6. ΕΝΤΥΠΑ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ (ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ, ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ, ΤΙΜΕΣ)
7. ΕΝΤΥΠΑ / ΜΕΣΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ
8. SALES MEETINGS
9. ΤΑΞΙΔΙΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
10. SALES ACTION PLAN
11. ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
12. ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ
REVENUE MANAGEMENT
1. ΟΡΙΣΜΟΣ
2. ΣΗΜΑΣΙΑ
3. ΕΡΓΑΛΕΙΑ (ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ, ΚΑΝΑΛΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ)
4. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ (ΣΥΛΛΟΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ, ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ, ΠΡΟΒΛΕΨΗ, ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ, ΕΛΕΓΧΟΣ)
5. ΔΕΙΚΤΕΣ
6. REVENUE MEETINGS
Οι μαθητές –τριες παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον την παρουσίαση και συμμετείχαν με προτάσεις καταθέτοντας και τους δικούς τους προβληματισμούς και σκέψεις.
Η παραπάνω ομιλία ανοιγεί τον 1ο κύκλο τέτοιων δράσεων όπου σύμφωνα με τον Δ/ντή του ΙΕΚ Κων/νο Καχριμάνη θα συνεχιστεί με ανάπτυξη αντίστοιχων θεμάτων με το αντικείμενο σπουδών του ΙΕΚ πελ/σου.
Την ομιλία παρουσίασε η κα Ουρανία Πούτα στέλεχος πωλήσεων του ομίλου GRECOTEL. Η ομιλία επικεντρώθηκε και αναπτύχθηκε στα παρακάτω θεματικά πεδία:
ΤΜΗΜΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
1. ΔΟΜΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
2. ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
3. ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ (PORTFOLIO)
4. ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ (SITE INSPECTION)
5. ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΑΝΑΓΚΩΝ ΠΕΛΑΤΗ
6. ΕΝΤΥΠΑ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ (ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ, ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ, ΤΙΜΕΣ)
7. ΕΝΤΥΠΑ / ΜΕΣΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ
8. SALES MEETINGS
9. ΤΑΞΙΔΙΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
10. SALES ACTION PLAN
11. ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
12. ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ
REVENUE MANAGEMENT
1. ΟΡΙΣΜΟΣ
2. ΣΗΜΑΣΙΑ
3. ΕΡΓΑΛΕΙΑ (ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ, ΚΑΝΑΛΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ)
4. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ (ΣΥΛΛΟΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ, ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ, ΠΡΟΒΛΕΨΗ, ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ, ΕΛΕΓΧΟΣ)
5. ΔΕΙΚΤΕΣ
6. REVENUE MEETINGS
Οι μαθητές –τριες παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον την παρουσίαση και συμμετείχαν με προτάσεις καταθέτοντας και τους δικούς τους προβληματισμούς και σκέψεις.
Η παραπάνω ομιλία ανοιγεί τον 1ο κύκλο τέτοιων δράσεων όπου σύμφωνα με τον Δ/ντή του ΙΕΚ Κων/νο Καχριμάνη θα συνεχιστεί με ανάπτυξη αντίστοιχων θεμάτων με το αντικείμενο σπουδών του ΙΕΚ πελ/σου.