ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Σάββατο 26 Μαρτίου 2016

Το νέο πρόσωπο της Axel, η Ιταλίδα παρουσιάστρια Alessia Reato στο Ναύπλιο (βίντεο)

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 1:14:00 μ.μ. |
 Η Axel με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει ότι η Axel Woman για τη σεζόν SS16 είναι η Ιταλίδα παρουσιάστρια Alessia Reato, μία φρέσκια και δυναμική παρουσία, η οποία με την ενεργητικότητα και τη λάμψη της ενσαρκώνει ιδανικά το μότο «Find yourself in Axel».

Γνωρίζοντας σημαντική ανάπτυξη στον Ευρωπαϊκό Νότο, αλλά και σε όλη την Ευρώπη, η Axel διευρύνει τους ορίζοντές της, αναζητώντας ένα πρόσωπο, με το οποίο να μπορούν να ταυτιστούν διαφορετικοί τύποι γυναικών. «Γήινη, όμορφη, φρέσκια και γεμάτη θετική ενέργεια, η Alessia Reato είναι ιδανική για να ενσαρκώσει το πνεύμα της νέας συλλογής, που εμπνέεται από διαφορετικές γωνιές του κόσμου και ποικίλους πολιτισμούς» εξηγεί η CEO managing Director της Axel κ. Ιφιγένεια Κουτσουβέλη.
Πηγή έμπνευσης για τη νέα συλλογή της Axel ήταν, μεταξύ άλλων, και το υπέροχο Μεσογειακό τοπίο. Γι’ αυτό και για τη φωτογράφιση της καμπάνιας «Mediterraneo» με πρωταγωνίστρια την Alessia Reato επιλέχθηκε μία από τις ομορφότερες πόλεις της Ελλάδας, το Ναύπλιο. Η νέα Axel woman φωτογραφήθηκε στα γραφικά στενά, σε πλατείες και στην παραλία του Ναυπλίου με ρούχα, τσάντες και αξεσουάρ από τη νέα συλλογή της Axel, τα οποία αποπνέουν την ανεμελιά του καλοκαιριού, συνδυάζοντας την ίδια στιγμή τη διαχρονική κομψότητα του λευκού. 
Στα γυρίσματα του campaign video, η Alessia Reato προτρέπει με το δικό της μοναδικό τρόπο όλες τις γυναίκες –ανεξάρτητα από εθνικότητα και ηλικία- να βρουν τον εαυτό τους στην Axel, όπως έκανε και η ίδια, επιλέγοντας από τη νέα συλλογή τα κομμάτια εκείνα που αναδεικνύουν με τον καλύτερο τρόπο την εξωστρεφή, μεσογειακή της φύση.
Η Alessia Reato, λάτρης η ίδια της ελληνικής ομορφιάς, δήλωσε ενθουσιασμένη τόσο με την εμπειρία που έζησε δίπλα στην Axel, όσο και με τη γνωριμία της με το Ναύπλιο και υποσχέθηκε να επιστρέψει σύντομα στην Ελλάδα τόσο για τις ανάγκες της καμπάνιας, όσο και για να γευθεί την ομορφιά του ελληνικού καλοκαιριού.
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ