ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Παρασκευή 15 Απριλίου 2016

10ο Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Πληροφορικής σε Άργος και Ναύπλιο

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 6:53:00 μ.μ. |
 Ξεκίνησε τις εργασίες του το 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Πληροφορικής με θέμα : "Η Πληροφορική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση-Ρόλος και Εφαρμογές" στην Αίθουσα Τέχνης & Πολιτισμού " Μέγας Αλέξανδρος" στο Άργος.
Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) και το Παράρτημα Π.Ε.ΚΑ.Π. Πελοποννήσου διοργανώνουν σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου (Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών και Τμήμα Κοινωνικής & Εκπαιδευτικής Πολιτικής) και το Τ.Ε.Ι, Πελοποννήσου (Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής) το 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Πληροφορικής με θέμα: «Η Πληροφορική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση – Ρόλος και Εφαρμογές».
Το συνέδριο θα διεξαχθεί από 15 έως 17 Απριλίου 2016 στην πόλη του Άργους και του Ναυπλίου και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.
Ο ψηφιακός γραμματισμός καθιστά το άτομο ικανό να λειτουργεί στην Κοινωνία της Γνώσης. Αποτελεί ένα σημαντικό ζητούμενο στη σύγχρονη εκπαίδευση και ένα απαραίτητο εργαλείο στην υποστήριξη της διδασκαλίας και την ενίσχυση της μάθησης. Από την άλλη, η επιστήμη της Πληροφορικής και οι εφαρμογές της, αδιαμφισβήτητα αποτελούν μοχλό για την οικονομική ανάπτυξη. Στο πλαίσιο αυτό, η εκπαιδευτική κοινότητα καλείται να υποστηρίξει και τα δύο, συμβάλλοντας στον εκσυγχρονισμό της διδακτικής πρακτικής αλλά και στον παιδαγωγικό μετασχηματισμό της ταχύτατα εξελισσόμενης επιστημονικής γνώσης.
Σκοπός του συνεδρίου είναι να προσφέρει ένα δημόσιο βήμα ώστε να αναδειχθούν και συζητηθούν όλα τα θέματα σε σχέση με τη διδασκαλία και τη διδακτική της Πληροφορικής και αφορούν: τις ψηφιακές τεχνολογίες στη διδασκαλία και τη μάθηση τις καινοτόμες παιδαγωγικές πρακτικές που προωθούν νέες αντιλήψεις για την εκπαίδευση γενικότερα και το ψηφιακό γραμματισμό εκπαιδευτικών και μαθητών.

Στόχος του συνεδρίου είναι να ενθαρρύνει και να προωθήσει την επικοινωνία και την ανάπτυξη ουσιαστικού και παραγωγικού διαλόγου μεταξύ εκπαιδευτικών της Πληροφορικής, στελεχών της εκπαίδευσης, επιστημόνων και ερευνητών και γενικότερα όλων όσων ενδιαφέρονται για τα ζητήματα της Πληροφορικής στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Το συνέδριο εστιάζει στις παρακάτω θεματικές ενότητες, χωρίς να αποκλείει και άλλες σχετικές πάντα με τον γενικότερο τίτλο του:

-Ο ρόλος του καθηγητή Πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
-Εκπαιδευτική πολιτική για τη διδασκαλία της Πληροφορικής
-Προγράμματα Σπουδών και εκπαιδευτικό υλικό Πληροφορικής
-Επιμόρφωση Καθηγητών Πληροφορικής
-Το Σχολικό Εργαστήριο Πληροφορικής – πυρήνας της εκπαιδευτικής διαδικασίας της σχολικής μονάδας
-Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις του Προγραμματισμού και της Αλγοριθμικής
-Προγραμματισμός και Περιβάλλοντα
-Σχεδίαση και Υλοποίηση διδακτικών σεναρίων για την διδασκαλία της Πληροφορικής με χρήση Τ.Π.Ε. στο σχολείο
-Εκπαιδευτικό Λογισμικό
-Εκπαιδευτική Ρομποτική
-Πληροφορικός Γραμματισμός
-Ηλεκτρονική Μάθηση
-Θέματα ασφάλειας στο Διαδίκτυο
-Καινοτόμες Πρακτικές στη διδασκαλία και στην εκπαίδευση
-Συνεργασίες και Δικτύωση
-Ψηφιακό Υλικό εκπαιδευτικού – παιδαγωγικού χαρακτήρα
-Υπηρεσίες Παγκόσμιου Ιστού 2.0 στην εκπαίδευση

Προγραμματίζεται να πραγματοποιηθούν 6 κεντρικές ομιλίες, 4 συνεδρίες στρογγυλής τράπεζας και να παρουσιαστούν συνολικά 100 ερευνητικές εργασίες, σύντομες ανακοινώσεις, εργαστηριακές εφαρμογές και εκπαιδευτικά σενάρια.
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ