Κατατέθηκε στη Βουλή το σχέδιο νόμου «Ρυθμίσεις για την έρευνα και άλλες διατάξεις», με το οποίο ρυθμίζονται μεταξύ άλλων (άρθρα 32 έως και 44) θέματα της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Στο άρθρο 35 του σχεδίου αναφέρεται: "Τα νηπιαγωγεία, ανάλογα με τον αριθμό των οργανικών θέσεων των νηπιαγωγών, είναι μονοθέσια ή πολυθέσια. Η οργανικότητα των νηπιαγωγείων προσδιορίζεται με βάση την αντιστοιχία νηπιαγωγού προς αριθμό νηπίων και η οποία δεν μπορεί να υπερβαίνει τον ένα (1) νηπιαγωγό για κάθε είκοσι πέντε (25) νήπια και όχι λιγότερο από δέκα τέσσερα (14) νήπια"!!
Στην αιτιολογική μάλιστα έκθεση για το σχέδιο νόμου τονίζεται: "Η ρύθμιση αυτή αφενός μεν κρίνεται κοινωνικά και παιδαγωγικά επιβεβλημένη, αφετέρου συμβάλλει τα μέγιστα σε ορθολογική κατανομή του εκπαιδευτικού προσωπικού και εξοικονόμηση δαπανών".
Γίνεται πλέον ξεκάθαρο και στον πιο καλοπροαίρετο πως η Κυβέρνηση έχει επιλέξει την ουσιαστική διάλυση του δημόσιου Νηπιαγωγείου αφού όλοι καταλαβαίνουν πως ο ελάχιστος αριθμών μαθητών, αν γίνει 14 από 7 που είναι τώρα, ουσιαστικά οδηγεί σε κλείσιμο, τεράστιο αριθμό νηπιαγωγείων σε κωμοπόλεις και χωριά στην ηπειρωτική και τη νησιώτικη Ελλάδα, οδηγώντας την ύπαιθρο σε περαιτέρω μαρασμό και τις ελληνικές οικογένειες σε απόλυτη απόγνωση.
Ταυτόχρονα φαίνεται πως η Κυβέρνηση επιδιώκει, μάλλον να φέρει την πολυπόθητη "αριστερή" ανάπτυξη μέσα από την ιδιωτικοποίηση της προσχολικής εκπαίδευσης!
Είναι τραγικό στην πιο δύσκολη συγκυρία και με χιλιάδες προβλήματα φορτωμένα δυσανάλογα στις πλάτες του λαού, η Κυβέρνηση να κάνει τέτοιου είδους επιλογές με τόσο μεγάλο κοινωνικό κόστος. Στην ολιγωρία, την άγνοια, την ανικανότητα και τις ολοκληρωτικά λανθασμένες επιλογές στον χώρο της εκπαίδευσης, προστίθεται ένας ακόμη κρίκος ντροπής, αυτός της διάλυσης του δημόσιου Νηπιαγωγείου.
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, οφείλει άμεσα να αποσύρει τις απαράδεκτες ρυθμίσεις που εξευτελίζουν κάθε έννοια λογικής αλλά και όσους ως ατομικές οντότητες με την ψήφο τους τις στηρίξουν και να σταθεί με ευθύνη στο ύψος των περιστάσεων.
Αν δεν είναι σε θέση να περιφρουρήσει ούτε τα στοιχειώδη, υπάρχουν και δρόμοι δύσκολοι μεν αλλά έντιμοι που οφείλει να ακολουθήσει... Σε κάθε άλλη περίπτωση θα "θερίσει" πολύ σύντομα μάλιστα τις "θύελλες" που σπέρνει...
Δημοκρατική Συνεργασία
Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Στο άρθρο 35 του σχεδίου αναφέρεται: "Τα νηπιαγωγεία, ανάλογα με τον αριθμό των οργανικών θέσεων των νηπιαγωγών, είναι μονοθέσια ή πολυθέσια. Η οργανικότητα των νηπιαγωγείων προσδιορίζεται με βάση την αντιστοιχία νηπιαγωγού προς αριθμό νηπίων και η οποία δεν μπορεί να υπερβαίνει τον ένα (1) νηπιαγωγό για κάθε είκοσι πέντε (25) νήπια και όχι λιγότερο από δέκα τέσσερα (14) νήπια"!!
Στην αιτιολογική μάλιστα έκθεση για το σχέδιο νόμου τονίζεται: "Η ρύθμιση αυτή αφενός μεν κρίνεται κοινωνικά και παιδαγωγικά επιβεβλημένη, αφετέρου συμβάλλει τα μέγιστα σε ορθολογική κατανομή του εκπαιδευτικού προσωπικού και εξοικονόμηση δαπανών".
Γίνεται πλέον ξεκάθαρο και στον πιο καλοπροαίρετο πως η Κυβέρνηση έχει επιλέξει την ουσιαστική διάλυση του δημόσιου Νηπιαγωγείου αφού όλοι καταλαβαίνουν πως ο ελάχιστος αριθμών μαθητών, αν γίνει 14 από 7 που είναι τώρα, ουσιαστικά οδηγεί σε κλείσιμο, τεράστιο αριθμό νηπιαγωγείων σε κωμοπόλεις και χωριά στην ηπειρωτική και τη νησιώτικη Ελλάδα, οδηγώντας την ύπαιθρο σε περαιτέρω μαρασμό και τις ελληνικές οικογένειες σε απόλυτη απόγνωση.
Ταυτόχρονα φαίνεται πως η Κυβέρνηση επιδιώκει, μάλλον να φέρει την πολυπόθητη "αριστερή" ανάπτυξη μέσα από την ιδιωτικοποίηση της προσχολικής εκπαίδευσης!
Είναι τραγικό στην πιο δύσκολη συγκυρία και με χιλιάδες προβλήματα φορτωμένα δυσανάλογα στις πλάτες του λαού, η Κυβέρνηση να κάνει τέτοιου είδους επιλογές με τόσο μεγάλο κοινωνικό κόστος. Στην ολιγωρία, την άγνοια, την ανικανότητα και τις ολοκληρωτικά λανθασμένες επιλογές στον χώρο της εκπαίδευσης, προστίθεται ένας ακόμη κρίκος ντροπής, αυτός της διάλυσης του δημόσιου Νηπιαγωγείου.
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, οφείλει άμεσα να αποσύρει τις απαράδεκτες ρυθμίσεις που εξευτελίζουν κάθε έννοια λογικής αλλά και όσους ως ατομικές οντότητες με την ψήφο τους τις στηρίξουν και να σταθεί με ευθύνη στο ύψος των περιστάσεων.
Αν δεν είναι σε θέση να περιφρουρήσει ούτε τα στοιχειώδη, υπάρχουν και δρόμοι δύσκολοι μεν αλλά έντιμοι που οφείλει να ακολουθήσει... Σε κάθε άλλη περίπτωση θα "θερίσει" πολύ σύντομα μάλιστα τις "θύελλες" που σπέρνει...
Δημοκρατική Συνεργασία
Εκπαιδευτικών Π.Ε.