Πως μπορεί ένας πεζόδρομος στο Ναύπλιο να λειτουργήσει πραγματικά ως πεζόδρομος και όχι ως ανεξέλεγκτο πάρκινγκ αυτοκινήτων; Βάζοντας κολωνάκια αποτρέποντας τους οδηγούς να μπαίνουν; Και πόσα κολωνάκια μπορούν να μπουν σε μια πόλη που έχει γεμίσει από αυτά και που οι ασυνείδητοι οδηγοί τα καταστρέφουν;
Με αυτά τα ερωτήματα αλλά και με την διαπίστωση, πως η αστυνομία θα πρέπει να κάνει την δουλειά της, απασχολήθηκε στην χθεσινή συνεδρίαση 7 Απριλίου το Δημοτικό Συμβούλιο στο Ναύπλιο.
Το θέμα επί της ουσίας ηταν, πώς θα αποτραπούν οι παραβάτες να παρκάρουν στον πεζόδρομο της Β. Κωνσταντίνου χωρίς να τοποθετηθούν και πάλι τα γνωστά κολωνάκια στις κάθετες οδούς με τα οποία έχει γεμίσει η πόλη και που τα μισά εχουν σχεδόν καταστραφεί από τους ασυνείδητους οδηγούς.
Εκείνο που πραγματικά είναι περίεργο και που σαν διαπίστωση ελέχθη από πολλούς στο Δ.Σ. είναι γιατί η αστυνομία σε ανάλογες περιπτώσεις δεν κάνει την δουλειά της κόβοντας κλήσεις και αφαιρώντας πινακίδες των οχημάτων, καθώς με την απλή τοποθέτηση σήμανσης θα μπορούσε να δοθεί λύση.
Ο χαρακτηρισμός ως πεζόδρομος στο Ναύπλιο φαίνεται πως δεν ειναι αρκετός για κάποιους που συστηματικά παραβιάζουν παρκάροντας τα οχήματα τους ακόμα και σε πλατείες αλλά και πεζοδρόμια.
Δείτε το βίντεο παρακάτω από την συνεδρίαση του Δ.Σ. και την συζήτηση του θέματος: