O σιδηρόδρομος της Πελοποννήσου θα είναι ο 1ος Θεματικός Τουριστικός Σιδηρόδρομος στη χώρα και θα αποτελέσει νέο ανταγωνιστικό οικονομικό δεδομένο της περιφερειακής μας οικονομίας τόνισε ο Περιφερειάρχης αναφερόμενος στη συνάντηση με το Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ κ. Πετράκη και τον πρώην Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ κ. Θεοφανόπουλο.
Το σχέδιο μας, το οποίο από το 2012 είχαμε καταθέσει στις προηγούμενες Κυβερνήσεις και είχε γίνει αποδεκτό χωρίς βέβαια τίποτα να έχει γίνει μέχρι σήμερα, βρίσκεται σήμερα στη πιο ώριμη φάση του, συνέχισε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, αφού σύμφωνα με τη διαβεβαίωση του κ. Πετράκη έχει την υποστήριξη τριών Υπουργών της Κυβέρνησης.
Το μοντέλο το οποίο έχει συμφωνηθεί για την εφαρμογή του σχεδίου είναι η ΣΔΙΤ, όπως ανακοίνωσε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, και ο ρόλος της Περιφέρειας θα είναι πρωτεύων.
Ο κ. Τατούλης ανακοίνωσε επίσης ότι συμφωνήθηκε και ο επιβατικός χαρακτήρας στο ενδομεσσηνιακό δίκτυο και στις διαδρομές Κατάκολο – Ολυμπία, Ολυμπία – Καλαμάτα και Κόρινθος – Άργος – Ναύπλιο και αναφέρθηκε στη συνεργασία με το Πολυτεχνείο της Ζυρίχης, το οποίο θα προσφέρει δωρεάν την τεχνογνωσία του για τα σενάρια επανεκκίνησης και αξιοποίησης του σιδηροδρόμου.
«Σε καμία περίπτωση δεν ευσταθεί η άποψη που πρόσφατα διατυπώθηκε ότι το Πάτρα – Πύργος – Κατάκολο – Ολυμπία θα ενταχθεί στο Ταμείο Γιούνκερ» τόνισε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου και χαρακτήρισε «επικίνδυνο η αριστερή Κυβέρνηση μέσω του Γενικού Γραμματέα να ανακοινώνει ότι θα γίνει συμφωνία παραχώρησης. Τέτοιο μοντέλο δεν έχει ποτέ εφαρμοστεί στην Ευρώπη. Αφενός απαιτούνται πάνω από 1 δις ευρώ και τέτοια χρήματα δεν υπάρχουν, αφετέρου, το μοντέλο αυτό δεν είναι βιώσιμο».
«Νέοι περιφερόμενοι μάγοι χωρίς καμία γνώση προσπαθούν απλά να κερδίζουν χρόνο με τεράστια ψέματα χωρίς να υπολογίζουν τα προβλήματα της χώρας και των πολιτών» δήλωσε τέλος ο Περιφερειάρχης.
Το σχέδιο μας, το οποίο από το 2012 είχαμε καταθέσει στις προηγούμενες Κυβερνήσεις και είχε γίνει αποδεκτό χωρίς βέβαια τίποτα να έχει γίνει μέχρι σήμερα, βρίσκεται σήμερα στη πιο ώριμη φάση του, συνέχισε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, αφού σύμφωνα με τη διαβεβαίωση του κ. Πετράκη έχει την υποστήριξη τριών Υπουργών της Κυβέρνησης.
Το μοντέλο το οποίο έχει συμφωνηθεί για την εφαρμογή του σχεδίου είναι η ΣΔΙΤ, όπως ανακοίνωσε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, και ο ρόλος της Περιφέρειας θα είναι πρωτεύων.
Ο κ. Τατούλης ανακοίνωσε επίσης ότι συμφωνήθηκε και ο επιβατικός χαρακτήρας στο ενδομεσσηνιακό δίκτυο και στις διαδρομές Κατάκολο – Ολυμπία, Ολυμπία – Καλαμάτα και Κόρινθος – Άργος – Ναύπλιο και αναφέρθηκε στη συνεργασία με το Πολυτεχνείο της Ζυρίχης, το οποίο θα προσφέρει δωρεάν την τεχνογνωσία του για τα σενάρια επανεκκίνησης και αξιοποίησης του σιδηροδρόμου.
«Σε καμία περίπτωση δεν ευσταθεί η άποψη που πρόσφατα διατυπώθηκε ότι το Πάτρα – Πύργος – Κατάκολο – Ολυμπία θα ενταχθεί στο Ταμείο Γιούνκερ» τόνισε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου και χαρακτήρισε «επικίνδυνο η αριστερή Κυβέρνηση μέσω του Γενικού Γραμματέα να ανακοινώνει ότι θα γίνει συμφωνία παραχώρησης. Τέτοιο μοντέλο δεν έχει ποτέ εφαρμοστεί στην Ευρώπη. Αφενός απαιτούνται πάνω από 1 δις ευρώ και τέτοια χρήματα δεν υπάρχουν, αφετέρου, το μοντέλο αυτό δεν είναι βιώσιμο».
«Νέοι περιφερόμενοι μάγοι χωρίς καμία γνώση προσπαθούν απλά να κερδίζουν χρόνο με τεράστια ψέματα χωρίς να υπολογίζουν τα προβλήματα της χώρας και των πολιτών» δήλωσε τέλος ο Περιφερειάρχης.