ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Παρασκευή 3 Ιουνίου 2016

Κουντουρά σε Ανδριανό για το ειδικό τέλος διανυκτέρευσης στα τουριστικά καταλύματα: Η εφαρμογή του μετατίθεται από 1-1-2018

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 5:38:00 μ.μ. | |
 Στην 5245/9-5-2016 Ερώτηση που είχε καταθέσει στη Βουλή ο Βουλευτής Αργολίδας της Νέας Δημοκρατίας κ. Γιάννης Ανδριανός με θέμα τα σοβαρά επιπλέον προβλήματα που θα προκαλέσει η επιβολή ειδικού τέλους διανυκτέρευσης στα τουριστικά καταλύματα, απάντησε η αρμόδια αν. Υπουργός Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού κ. Ε. Κουντουρά.

Το κείμενο της Απάντησης της αν. Υπουργού αναφέρει μεταξύ άλλων τα εξής:

“ Σχετικά με το Ειδικό Τέλος Διανυκτέρευσης, το οποίο προβλέπεται από το άρθρο 53 του ν.4387/2016 (ΦΕΚ Α'85), σας ενημερώνουμε πως επιτύχαμε να μεταθέσουμε την εφαρμογή του από 1-1-2018 και ανάλογα με τις οικονομικές συνθήκες που τότε θα επικρατούν.

Αναφορικά με την ενίσχυση του τουριστικού κλάδου, σας ενημερώνουμε ότι η λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων για την ενθάρρυνση της επιχειρηματικότητας και την εισδοχή νέων επιχειρηματιών στον κλάδο του τουρισμού βρίσκεται στις άμεσες προτεραιότητες του Υπουργείου μας. Προς την κατεύθυνση αυτή, το Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού καταβάλλει εντατικές προσπάθειες για τη διαμόρφωση του κατάλληλου θεσμικού πλαισίου, μέσω του οποίου θα διευκολύνεται η προσέλκυση τουριστικών επενδύσεων, τόσο από εγχώριους όσο και από αλλοδαπούς επενδυτές. Προς τούτο, το Υπουργείο πέτυχε την 100% απορρόφηση του ΕΣΠΑ για την περίοδο 2007-2013 και προχώρησε μέσω του ΕΣΠΑ για την περίοδο 2014-2020 στην προκήρυξη του προγράμματος ΕΠΑΝΕΚ με προϋπολογισμό 90 εκατ. Ευρώ και στόχο την ενίσχυση των υφιστάμενων τουριστικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων.


Εκτός των ανωτέρω σας γνωρίζουμε ότι η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του τουριστικού κλάδου αποτελεί βασική προτεραιότητα της Εθνικής Στρατηγικής για τον Τουρισμό, η οποία στηρίζεται σε εξειδικευμένους άξονες με τους κάτωθι στόχους: α. Την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, β. Τη συνεργασία με τις 13 Περιφέρειες για την τουριστική τους ανάπτυξη γ. Την προώθηση-προβολή του ελληνικού τουρισμού και των εναλλακτικών μορφών τουρισμού δ. Την ανάδειξη νέων ελληνικών προορισμών ε. Το άνοιγμα νέων αγορών στ. Την αναβάθμιση της ποιότητας των τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών ζ. Την ανάπτυξη του τουρισμού πολυτελείας για την άμεση αύξηση των εσόδων ανά επισκέπτη η. Την βελτίωση των υποδομών υποδοχής τουριστών, όπως αεροδρόμια, λιμάνια και μαρίνες, σε συνεργασία με τα συναρμόδια Υπουργεία και θ. Την ενίσχυση της διοικητικής οργάνωσης και την παρακολούθηση της τουριστικής πολιτικής”.
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ