ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Τετάρτη 8 Ιουνίου 2016

Δελφοί και Αργολίδα στις προτιμήσεις των τουριστών που φτάνουν στην Αθήνα

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 9:36:00 π.μ. |
Δελφοί και Αργολίδα στις προτιμήσεις των τουριστών που φτάνουν στην Αθήνα
 Μπορεί φέτος να παρατηρείται μια πτώση 17 - 20% στον τουρισμό της Αθήνας - συγκριτικά με πέρσι - ο τουρισμός των πόλεων (ή αλλιώς city break) αποτελεί, όπως φαίνεται, τη νέα τάση στους γνώστες του τι σημαίνει να ταξιδεύεις και εκείνους που δεν μένουν σε μια συνηθισμένη και επιφανειακή σχέση με τους δημοφιλείς αστικούς προορισμούς. Το αποδεικνύουν οι κρατήσεις της τελευταίας στιγμής που, στην περίπτωση της Αθήνας τουλάχιστον, δίνουν την ελπίδα στους ανθρώπους του χώρου του τουρισμού ότι τα παραπάνω νούμερα θα βελτιωθούν.

City break, λοιπόν, και για την Αθήνα, όπου ολοένα και περισσότεροι τουρίστες επιδιώκουν μια ουσιώδη βαθύτερη γνωριμία με τον πολιτισμό, το ρυθμό και τον αληθινό χαρακτήρα μιας πόλης.
Ποια είναι η περίοδος που οι τουρίστες προτιμούν να επισκέπτονται την Αθήνα;

Οι τουρίστες που επιλέγουν την Αθήνα, ταξιδεύουν από μέσα τα Μαΐου μέχρι και τις αρχές Οκτώβρη, ωστόσο η Αθήνα τα τελευταία χρόνια τείνει να γίνει ένας πολύ κλασικός προορισμός για συνέδρια και επαγγελματικές συναντήσεις. Αυτό το γεγονός ενισχύει τον τουρισμό της Αθήνας και τους χειμερινούς μήνες.

Ποιας εθνικότητας τουρίστες έχουν αυξηθεί στην Αθήνα;

Είναι αξιοσημείωτο ότι έχουν αυξηθεί οι Ινδοί τουρίστες που έρχονται στην Ελλάδα, κι αντίστοιχα έχει μειωθεί η κίνηση σε χώρες όπως είναι η Κίνα και η Ιαπωνία.

Η Ελίνα Μυζίθρα, υπεύθυνη κίνησης Athens walking tours, εξηγεί στο ΑΠΕ πως, οι τεταμένες σχέσεις μεταξύ Τουρκίας και Ρωσίας πλήττου, μεταξύ άλλων και την Ελλάδα:

«Εξαιτίας των τεταμένων σχέσεων μεταξύ Τουρκίας και Ρωσίας, οι τουρίστες δυσκολεύονται να εκδώσουν βίζα, οπότε δεν ταξιδεύουν στην Τουρκία, κάτι που δημιουργεί σημαντικό πλήγμα και στον ελληνικό τουρισμό. Ήταν πιο εύκολο δηλαδή για τους τουρίστες όταν ταξίδευαν για Τουρκία, να έρχονται και στην Ελλάδα», λέει στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Ποια μέρη κεντρίζουν το ενδιαφέρον

Μουσεία με έξοχα εκθέματα όπως το νέο Μουσείο της Ακρόπολης και η Εθνική Πινακοθήκη, η Πλάκα με την παραδοσιακή αγορά στο Μοναστηράκι, ο Παρθενώνας στο βράχο της Ακρόπολης, ο Εθνικός κήπος αποτελούν τα πιο δημοφιλή μέρη. Πέραν όμως από τις περιηγήσεις σε δημοφιλείς ιστορικούς χώρους, τον τελευταίο καιρό οι άνθρωποι που δουλεύουν στον τουρισμό διαπιστώνουν ότι υπάρχει μεγάλη άνοδος σε πιο ιδιαίτερα πακέτα, όπως οι τουρίστες να συμμετέχουν σε μια γευσιγνωσία ή να πάνε σε κάποιο οινοποιείο, ενώ προτιμούν και τις ημερήσιες κρουαζιέρες στα νησιά του Αργοσαρωνικού. «Ψάχνουν εναλλακτικές», λέει χαρακτηριστικά η κυρία Μυζίθρα και συμπληρώνει «προτιμούν τις ημερήσιες εκδρομές, αφού το βρίσκουν σαν ευκαιρία να επισκεφθούν μέσα σε 10- 12 ώρες Δελφούς και Αργολίδα (Μυκήνες, Επίδαυρο)».

Πώς βλέπουν οι τουρίστες την αγορά;

Αν και οι περισσότεροι τουρίστες θεωρούν ότι πολλά είδη στην πόλη είναι ακριβά, κάποια τους φαίνονται πολύ φθηνά όπως για παράδειγμα τους κάνει μεγάλη εντύπωση η τιμή του νερού και το ότι παρέχεται δωρεάν νερό σε καφετέριες και εστιατόρια. Ας μην ξεχνάμε ότι σε πολλές πόλεις του εξωτερικού η τιμή για ένα μπουκαλάκι νερό μπορεί να ξεπεράσει και τα πέντε ευρώ. «Το ιστορικό κέντρο εννοείται ότι έχει πιο ακριβές τιμές και το επισημαίνουν πολύ συχνά οι πελάτες, ειδικά όταν βγαίνουν σε άλλες περιοχές και συγκρίνουν. Τα αεροπορικά και ακτοπλοϊκά εισιτήρια βρίσκουν ακριβά και πάντα δυσανασχετούν, καθώς επίσης και με τις εισόδους των μνημείων. Επίσης τους φαίνονται αρκετά ακριβά τα ξενοδοχεία και η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρόνια έχουν ανέβει αρκετά οι τιμές των δωματίων και ειδικά αν μπει και ο νέος φόρος διανυκτέρευσης, πιστεύω ότι θα έχει τεράστιο κόστος για όλους μας», εξηγεί η κ. Μυζίθρα.
Η Ελλάδα κερδίζει τους τουρίστες

Το σημαντικότερο όμως είναι ότι όλοι φεύγουν με τις καλύτερες εντυπώσεις για την χώρα μας. «Σε όλους κάνει εντύπωση, γιατί ενώ έρχονται με μια συγκρατημένη εικόνα για την Ελλάδα, τελικά φεύγουν όλοι χαρούμενοι, ικανοποιημένοι και ήρεμοι . Πολλοί πιστεύουν ότι έρχονται σε μια εμπόλεμη κατάσταση, ότι τα πράγματα είναι πολύ τεταμένα και όταν έρχονται εδώ και διαπιστώνουν την ηρεμία, φεύγουν με τελείως διαφορετική εικόνα. Γιατί ενώ μπορεί κάποια μέρα να πετύχουν μια πορεία ή απεργία, αντιλαμβάνονται ότι η διάρκειά της δεν ξεπερνά τις δύο- τρεις ώρες και ότι όλα μόλις τελειώσουν, επανέρχονται στους φυσιολογικούς ρυθμούς», λέει η ίδια και καταλήγει. «Η νέα γενιά του τουρισμού έχει αρχίσει να βελτιώνεται, έχει γνώσεις, έχει όρεξη και διάθεση και κάνουμε ότι καλύτερο για να προβάλλουμε σωστά τη χώρα μας».
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ