Από ανακατατάξεις της τελευταίας στιγμής σημαδεύτηκε η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου που αποτέλεσε τον τέταρτο γύρο του πανελληνίου πρωταθλήματος. Οι μεγάλης διάρκειας καθυστερήσεις πέρασαν σε δεύτερη μοίρα, με το θέαμα και τις όμορφες μάχες να κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών που παρά τις υψηλές θερμοκρασίες και τα λιγοστά δέντρα που διαθέτει η περιοχή, γέμισαν τα διάφορα Κ της ανάβασης. Χαρακτηριστικό του αγώνα είναι πως αρκετοί οδηγοί αντιμετώπισαν μηχανικά προβλήματα, φεύγοντας “με άδεια χέρια” από την περιοχή.
Στην Ομάδα Ν, η έκπληξη έγινε από τον τοπικό Θοδωρή Μούγιο (Mitsubishi Lancer Evo IX), ο οποίος στην επιστροφή του στις αναβάσεις δεν άφησε κανένα περιθώριο αντίδρασης στους αντιπάλους του. Μπορεί να μην ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, ωστόσο ως επιτυχία μπορεί να θεωρηθεί η δεύτερη θέση του Γιώργου Αργυρίου (Mitsubishi Lancer Evo IX) που είδε τη διαφορά από τους διώκτες του στη βαθμολογία του πρωταθλήματος να αυξάνεται. Ο κύριος αντίπαλος του, Κωνσταντίνος Κάκος (Mitsubishi Lancer Evo IX) προσπάθησε αλλά δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την τρίτη θέση.
Στα δίλιτρα της Ν, τελικός νικητής αναδείχθηκε ο ταχύτερος και της Ν/2, Νίκος Κόμνος (Peugeot 106 S16) πραγματοποιώντας εκπληκτικό δεύτερο πέρασμα, αφήνοντας πίσω του τους Σάκη Γιαννούλη (Peugeot 106 S16) και Κωνσταντίνο Τασούλα (Peugeot 106 S16). Χαρακτηριστικό της έντονης μάχης στα μικρά της Ν είναι το γεγονός πως η διαφορά μεταξύ πρώτου και τρίτου είναι μικρότερη του ενός δευτερολέπτου! Αξίζει να σημειωθεί πως ταχύτερος στο πρώτο σκέλος ήταν ο Δήμος Παναγουλόπουλος (Citroen Saxo VTS), ωστόσο η κακή του επίδοση στο δεύτερο ανέβασμα τον περιόρισε στην τέταρτη θεση. Άτυχος ήταν ο Μάριος Ξανθάκος (Honda Civic Type R) που δεν ολοκλήρωσε την προσπάθεια του και τέθηκε εκτός αγώνα στο πρώτο σκέλος.
Τα πάνω κάτω ήρθαν στην Ομάδα Α με τον Παναγιώτη Λιώρη (Ford Escort WRC) να επαναλαμβάνει την περσινή του επιτυχία και να φεύγει απο τον Αχλαδόκαμπο με τους 25 βαθμούς της νίκης. Ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC) ηταν ταχύτερος μέχρι τα μέσα του αγώνα, ωστόσο τελικά υπέκυψε στην ανωτερότητα του Λιώρη. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106 S16) που δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στην Α έως 2 Λίτρα. Δεύτερος στη δίλιτρη Α ολοκλήρωσε ο Γιαννιώτης Βαγγέλης Τσιούρης (Peugeot 106 S16) που έκανε δύο δυνατά ανεβάσματα, με τον Αλεξανδρο Τσιόγκα να τερματίζει τρίτος με το πανέμορφο Peugeot 106 Maxi. Ο Τσιόγκας επικράτησε στην Α7, τερματίζοντας εμπρός από τους Νίκο Τσέρτο (Honda Civic Type R) και Σταύρο Χατούπη (Opel Corsa Kit Car). Πίσω από τους Βοργιά και Τσιούρη στην Α/6, τερμάτισαν οι Γιώργος Γιαννόπουλος (Citroen Saxo VTS), Βασίλης Μπάτζανος (Citroen Saxo VTS) και Αλέξης Μητσάκος (Peugeot 106 S16). Στην Α/5 πρώτευσε ο Νίκος Φιφλής με Toyota Yaris.
Επιβεβαιώθηκαν τα προγνωστικά που ήθελαν τον Γιώργο Κεχαγιά (Ford Sierra RS500) να επικρατεί στην Ομάδα Ε. Ο νεαρός οδηγός συνεχίζει το νικηφόρο σερί του και με τη σημερινή του επιτυχία έκανε βήμα τίτλου. Πίσω του τερμάτισε, τόσο σε Ε όσο και στην κλάση Ε12 ο Βασίλης Ντέρμας (BMW M3 E30) που δεν μπόρεσε σε καμία περίπτωση να απειλήσει το νικητή, ωστόσο κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον ορεξάτο φέτος, Σάκη Τροβά με BMW M3 που ολοκλήρωσε στην τρίτη θέση.
Επέστρεψε στις επιτυχίες στα δίλιτρα της Ε ο Θανάσης Κουρνιάτης με το Ford Escort MKII, ο οποίος από το πρώτο σκέλος εμφανίστηκε αρκετά ανταγωνιστικός, όντας ο πιο γρήγορος και στην Ε/11. Βέβαια, το έργο του έγινε πιο εύκολο, καθώς ο πρωτοπόρος μέχρι τα μισά του αγώνα, Παντελής Βασιλειάδης, ήταν άτυχος εγκαταλείποντας στις αρχές του δεύτερου σκέλοης. Ο Γιώργος Παπαθανασόπουλος ακολούθησε τον Κουρνιάτη με το μικρό, αλλά θαυματουργό Suzuki Swift, πραγματοποιώντας εκπληκτική εμφάνιση, ενώ τρίτος βρέθηκε ο Σπύρος Ντόντης (Opel Astra GSi) που τερμάτισε δεύτερος στην Ε/11, χωρίς να μπορέσει να απειλήσει τους πρωτοπόρους. Το βάθρο της Ε/11 συμπλήρωσε ο Αντώνης Κανέλλης με Opel Ascona. Στην Ε/10 νικητής αναδείχθηκε ο Βασίλης Καρπερός (Toyota Starlet), τερματίζοντας εμπρός από τον Γιώργο Ντέκα (Peugeot 205 GTi).
Αλλαγή σκυτάλης στο τέλος είχαμε και στη Formula Saloon με τον πρωτοπόρο στα μισά του αγώνα, Νίκο Περατινό (Ford Escort WRC) να αντιμετωπίζει μηχανικό πρόβλημα και να μένει εκτός αγώνα. Συνεπώς, η νίκη πήγε στα χέρια του Σπύρου Παπαδόπουλου που δικαίως απέσπασε το χειροκρότημα των θεατών με το θηριώδες Ford Escort MK2. Πίσω του βρέθηκαν οι Παναγιώτης Ηλιόπουλος και Ντίνος Ζυγογιάννης με Ferrari 458 και Audi A3 αντίστοιχα. Στα turbo της Saloon, ταχύτερος ήταν ο Πιτ Παρθένης (Mitsubishi Lancer Evo IX) που επικράτησε στις λεπτομέρειες του δεύτερου Κωνσταντίνου Λαζαρίδη (Mitsubishi Lancer Evo VIII). Στα δικίνητα της Formula Saloon, τον Ζυγογιάννη ακολούθησαν οι Αντώνης Σταφυλοπάτης (Opel Astra OPC) και Δημήτρης Μητσιάς με τη δεξιοτίμονη Nissan Silvia S15, ενώ το βάθρο στα ατμοσφαιρικά της Saloon συμπλήρωσε ο Γιώργος Παναγόπουλος (BMW M5 E30) που τερμάτισε πίσω από Παπαδόπουλο και Ηλιόπουλο.
Στα ιστορικά, ο Ηλίας Τσαγγαράς ήδη από τα δοκιμαστικά του Σαββάτου είχε αποδείξει πως δύσκολα θα έχανε. Πράγματι, ο οδηγός της Opel Ascona κέρδισε αφήνοντας πίσω του τους Βαγγέλη Γεωργούλα (Ford Escort RS2000) και Γιώργο Καρρά (BMW 2002 Ti).
Επόμενος γύρος του θεσμού είναι η Ανάβαση Καστανιάς στις 2 και 3 Ιουλίου που θα διεξαχθεί στη Βόρεια Ελλάδα.
Δείτε τα Τελικά Αποτελέσματα
Στην Ομάδα Ν, η έκπληξη έγινε από τον τοπικό Θοδωρή Μούγιο (Mitsubishi Lancer Evo IX), ο οποίος στην επιστροφή του στις αναβάσεις δεν άφησε κανένα περιθώριο αντίδρασης στους αντιπάλους του. Μπορεί να μην ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, ωστόσο ως επιτυχία μπορεί να θεωρηθεί η δεύτερη θέση του Γιώργου Αργυρίου (Mitsubishi Lancer Evo IX) που είδε τη διαφορά από τους διώκτες του στη βαθμολογία του πρωταθλήματος να αυξάνεται. Ο κύριος αντίπαλος του, Κωνσταντίνος Κάκος (Mitsubishi Lancer Evo IX) προσπάθησε αλλά δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την τρίτη θέση.
Στα δίλιτρα της Ν, τελικός νικητής αναδείχθηκε ο ταχύτερος και της Ν/2, Νίκος Κόμνος (Peugeot 106 S16) πραγματοποιώντας εκπληκτικό δεύτερο πέρασμα, αφήνοντας πίσω του τους Σάκη Γιαννούλη (Peugeot 106 S16) και Κωνσταντίνο Τασούλα (Peugeot 106 S16). Χαρακτηριστικό της έντονης μάχης στα μικρά της Ν είναι το γεγονός πως η διαφορά μεταξύ πρώτου και τρίτου είναι μικρότερη του ενός δευτερολέπτου! Αξίζει να σημειωθεί πως ταχύτερος στο πρώτο σκέλος ήταν ο Δήμος Παναγουλόπουλος (Citroen Saxo VTS), ωστόσο η κακή του επίδοση στο δεύτερο ανέβασμα τον περιόρισε στην τέταρτη θεση. Άτυχος ήταν ο Μάριος Ξανθάκος (Honda Civic Type R) που δεν ολοκλήρωσε την προσπάθεια του και τέθηκε εκτός αγώνα στο πρώτο σκέλος.
Τα πάνω κάτω ήρθαν στην Ομάδα Α με τον Παναγιώτη Λιώρη (Ford Escort WRC) να επαναλαμβάνει την περσινή του επιτυχία και να φεύγει απο τον Αχλαδόκαμπο με τους 25 βαθμούς της νίκης. Ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC) ηταν ταχύτερος μέχρι τα μέσα του αγώνα, ωστόσο τελικά υπέκυψε στην ανωτερότητα του Λιώρη. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106 S16) που δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στην Α έως 2 Λίτρα. Δεύτερος στη δίλιτρη Α ολοκλήρωσε ο Γιαννιώτης Βαγγέλης Τσιούρης (Peugeot 106 S16) που έκανε δύο δυνατά ανεβάσματα, με τον Αλεξανδρο Τσιόγκα να τερματίζει τρίτος με το πανέμορφο Peugeot 106 Maxi. Ο Τσιόγκας επικράτησε στην Α7, τερματίζοντας εμπρός από τους Νίκο Τσέρτο (Honda Civic Type R) και Σταύρο Χατούπη (Opel Corsa Kit Car). Πίσω από τους Βοργιά και Τσιούρη στην Α/6, τερμάτισαν οι Γιώργος Γιαννόπουλος (Citroen Saxo VTS), Βασίλης Μπάτζανος (Citroen Saxo VTS) και Αλέξης Μητσάκος (Peugeot 106 S16). Στην Α/5 πρώτευσε ο Νίκος Φιφλής με Toyota Yaris.
Επιβεβαιώθηκαν τα προγνωστικά που ήθελαν τον Γιώργο Κεχαγιά (Ford Sierra RS500) να επικρατεί στην Ομάδα Ε. Ο νεαρός οδηγός συνεχίζει το νικηφόρο σερί του και με τη σημερινή του επιτυχία έκανε βήμα τίτλου. Πίσω του τερμάτισε, τόσο σε Ε όσο και στην κλάση Ε12 ο Βασίλης Ντέρμας (BMW M3 E30) που δεν μπόρεσε σε καμία περίπτωση να απειλήσει το νικητή, ωστόσο κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον ορεξάτο φέτος, Σάκη Τροβά με BMW M3 που ολοκλήρωσε στην τρίτη θέση.
Επέστρεψε στις επιτυχίες στα δίλιτρα της Ε ο Θανάσης Κουρνιάτης με το Ford Escort MKII, ο οποίος από το πρώτο σκέλος εμφανίστηκε αρκετά ανταγωνιστικός, όντας ο πιο γρήγορος και στην Ε/11. Βέβαια, το έργο του έγινε πιο εύκολο, καθώς ο πρωτοπόρος μέχρι τα μισά του αγώνα, Παντελής Βασιλειάδης, ήταν άτυχος εγκαταλείποντας στις αρχές του δεύτερου σκέλοης. Ο Γιώργος Παπαθανασόπουλος ακολούθησε τον Κουρνιάτη με το μικρό, αλλά θαυματουργό Suzuki Swift, πραγματοποιώντας εκπληκτική εμφάνιση, ενώ τρίτος βρέθηκε ο Σπύρος Ντόντης (Opel Astra GSi) που τερμάτισε δεύτερος στην Ε/11, χωρίς να μπορέσει να απειλήσει τους πρωτοπόρους. Το βάθρο της Ε/11 συμπλήρωσε ο Αντώνης Κανέλλης με Opel Ascona. Στην Ε/10 νικητής αναδείχθηκε ο Βασίλης Καρπερός (Toyota Starlet), τερματίζοντας εμπρός από τον Γιώργο Ντέκα (Peugeot 205 GTi).
Αλλαγή σκυτάλης στο τέλος είχαμε και στη Formula Saloon με τον πρωτοπόρο στα μισά του αγώνα, Νίκο Περατινό (Ford Escort WRC) να αντιμετωπίζει μηχανικό πρόβλημα και να μένει εκτός αγώνα. Συνεπώς, η νίκη πήγε στα χέρια του Σπύρου Παπαδόπουλου που δικαίως απέσπασε το χειροκρότημα των θεατών με το θηριώδες Ford Escort MK2. Πίσω του βρέθηκαν οι Παναγιώτης Ηλιόπουλος και Ντίνος Ζυγογιάννης με Ferrari 458 και Audi A3 αντίστοιχα. Στα turbo της Saloon, ταχύτερος ήταν ο Πιτ Παρθένης (Mitsubishi Lancer Evo IX) που επικράτησε στις λεπτομέρειες του δεύτερου Κωνσταντίνου Λαζαρίδη (Mitsubishi Lancer Evo VIII). Στα δικίνητα της Formula Saloon, τον Ζυγογιάννη ακολούθησαν οι Αντώνης Σταφυλοπάτης (Opel Astra OPC) και Δημήτρης Μητσιάς με τη δεξιοτίμονη Nissan Silvia S15, ενώ το βάθρο στα ατμοσφαιρικά της Saloon συμπλήρωσε ο Γιώργος Παναγόπουλος (BMW M5 E30) που τερμάτισε πίσω από Παπαδόπουλο και Ηλιόπουλο.
Στα ιστορικά, ο Ηλίας Τσαγγαράς ήδη από τα δοκιμαστικά του Σαββάτου είχε αποδείξει πως δύσκολα θα έχανε. Πράγματι, ο οδηγός της Opel Ascona κέρδισε αφήνοντας πίσω του τους Βαγγέλη Γεωργούλα (Ford Escort RS2000) και Γιώργο Καρρά (BMW 2002 Ti).
Επόμενος γύρος του θεσμού είναι η Ανάβαση Καστανιάς στις 2 και 3 Ιουλίου που θα διεξαχθεί στη Βόρεια Ελλάδα.
Δείτε τα Τελικά Αποτελέσματα