ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ

Ευχές Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς

ΕΥΧΕΣ

Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2016

Καταγγελία για παραβατικό τρόπο λειτουργίας της Ελληνικής Ομοσπονδίας Τοξοβολίας

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 5:33:00 μ.μ. |
Καταγγελία για παραβατικό τρόπο λειτουργίας της Ελληνικής Ομοσπονδίας Τοξοβολίας
ΑΞΙΟΤΙΜΕ κ. Πρωθυπουργέ, αναγκάζομαι να απευθυνθώ σε Εσάς, καθώς “ολοκληρώνω” (θα ήθελα να πιστέψω και να ευχηθώ) τις (πλήρως αιτιολογημένες, αποδεδειγμένες, ορισμένες και βάσιμες) καταγγελίες μου, αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές της Ελληνικής Ομοσπονδίας Τοξοβολίας (Ε.Ο.Τ.), αναφερόμενος και καταγγέλλοντας αυτές τις παραβατικές συμπεριφορές πρώτα στην Ε.Ο.Τ, στη συνέχεια στην ΕΦΙΠ, στην ΕΟΕ, στη ΓΓΑ, στον κ. Υφυπουργό Αθλητισμού, στον κ. Υπουργό Πολιτισμού, στον κ. Εισαγγελέα Αθλητισμού, κ.λ.π.

Δεν θα αναφερθώ στις προηγούμενες καταγγελίες μου, διότι, εκτιμώ ότι αυτό πρέπει να το κάνουν απολογητικά όσοι ΔΕΝ έπραξαν ο,τιδήποτε προκειμένου να διερευνηθούν αυτές (παραμένοντας, φυσικά στη διάθεσή σας για ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ενημέρωση επ’ αυτών) ούτε θα “ζητήσω τον λόγο” για το «γιατί δεν έχουν κάνει ο,τιδήποτε» (αν κι έπρεπε να κάνουν, αφού αυτή είναι η δουλειά τους και η νόμιμη – ηθική υποχρέωσή τους), πιθανολογώντας ότι δεν πρόκειται να βγάλω άκρη, καθώς φαίνεται, αφού (συγχωρέστε μου την έκφραση) “γραμμένο” έχουν τον Πολίτη αυτής της χώρας. Εξι ολόκληρους μήνες τώρα “γύρισαν αλλού το κεφάλι τους” (η μόνη διαδικασία που έχει κινηθεί ως έπρεπε κι ελπίζω να συνεχίσει να κινείται, είναι η προκαταρκτική εξέταση του κ. Εισαγγελέα Αθλητισμού σε σχετική μήνυσή μου).
Τελευταίο επίτευγμα μιας απόλυτα παραβατικής ή/και παράνομης, ως φρονώ, συμπεριφοράς εκ μέρους των Μελών του ΔΣ της Ελληνικής Ομοσπονδίας Τοξοβολίας, είναι η ΠΛΗΡΗΣ καταστρατήγηση κάθε έννοιας ηθικής και νομιμότητας, ως εξής και πιο συγκεκριμένα:
1. Σωματεία Τοξοβολίας, τα οποία ΔΕΝ “καλύπτονται” από τον (αθλητικό) Νόμο 2725/1999, διότι ΔΕΝ έχουν Ειδική Αθλητική Αναγνώριση για το Τμήμα Τοξοβολίας τους, δεδομένου του ότι είναι Σωματεία που δεν έχουν ούτε υποχρεώσεις μα ούτε και δικαιώματα σύμφωνα με το αρθρ. 8, παρ. 5 αυτού (βλέπετε σχετική διάταξη“όπου εφεξής στον παρόντα νόμο αναφέρεται αθλητικό σωματείο νοείται το σωματείο που έχει την κατά το παρόν ειδική αθλητική αναγνώριση”), ως εκ τούτου, ΔΕΝ έχουν “λόγο”- υποχρεώσεις και δικαιώματα στην Ελληνική Ομοσπονδία Τοξοβολίας. Αναφέρομαι σε όσα Σωματεία είναι περισσότερο από τρία (3) χρόνια εγγεγραμμένα στην δύναμη των Σωματείων της Ομοσπονδίας Τοξοβολίας), ΕΠΟΜΕΝΩΣ, ΔΕΝ μπορούν να εκπροσωπούνται – ούτε να
ψηφίσουν – ούτε να ψηφίζονται -ούτε να έχουν οποιαδήποτε δικαιώματα (π.χ. μοριοδοτήσεις) οι αθλητές τους,
2. είναι ακόμα και “σήμερα” (αν και δεν έχουν το δικαίωμα να είναι) εντός της δύναμης των Σωματείων της Ελληνικής Ομοσπονδίας Τοξοβολίας, διατηρώντας παράνομα, όλα τα δικαιώματα που ο Νόμος δίνει ΜΟΝΟ στα Σωματεία που έχουν Ειδική Αθλητική Αναγνώριση,
3. εκπροσωπούνται “σήμερα” με αντιπροσώπους τους οι οποίοι είναι Μέλη στο Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας, παρόλο που τα Σωματεία τους θα έπρεπε να MHN είναι Μέλη της Ομοσπονδίας.
Επιπρόσθετα, μάλιστα, σύμφωνα και με το Καταστατικό της ΕΟΤ -αρθρ. 7, παρ. 2 -, το οποίο και αυτό είναι προβληματικό αφού παραβιάζει το ν. 2725 / 1999 αρθ. 8. παρ. 5 αλλά - εν πάσει περιπτώσει - και αυτό με τη σειρά του παραβιάζεται από τα Μέλη του Δ.Σ., τα οποία εκπροσωπούν “ανύπαρκτα” νομικά δικαιώματα Σωματείων, τών οποίων (Σωματείων αυτών) δεν υφίσταται Ειδική Αθλητική Αναγνώριση. Σημειωτέο είναι και το ότι και οι εκπρόσωποι - υποψήφιοι αυτών των Σωματείων βρίσκονται (ΜΗ νόμιμα) να είναι Μέλη του Δ.Σ. της ΕΟΤ. Θα έπρεπε από τον Ιούνιο του 2015 να έχουν τεθεί “προς διαγραφή” σε Γενική Συνέλευση της ΕΟΤ, τα Μέλη αυτά. Επομένως και οι νυν αντιπρόσωποί τους - Μέλη του Δ.Σ. της ΕΟΤ, δεν έπρεπε να υφίστανται κάν στο παρόν Δ.Σ. της Ομοσπονδίας (του οποίου η συγκρότηση είναι ΜΗ νόμιμη και οι ληφθείσες - ληφθησόμενες Αποφάσεις του ήταν – θα είναι είτε ακυρώσιμες είτε άκυρες).
4. οι οποίοι αυτοί εκπρόσωποι των “ανύπαρκτων” νομικά Σωματείων (και νυν παρανόμως υφιστάμενα Μέλη του ΔΣ της Ομοσπονδίας), που όμως συνεχίζουν να λειτουργούν και να “υπάρχουν” και να ηγεμονεύουν στο άθλημα της Τοξοβολίας (ως Μέλη του Δ.Σ. “σήμερα”), παραβιάζοντας ευθέως κι εν γνώσει τους τη Νομοθεσία (ν. 2725 / 1999, αρθρ. 8, παρ. 5), «νομιμοποίησαν» εαυτούς και το δικαίωμα ψήφου των άνω “εκτός νόμου” Σωματείων τους, ώστε να προσέλθουν στην έκτακτη Γενική Συνέλευση της 14/9/2016 και ως εκ νέου υποψήφιοι για το Δ.Σ. της Ομοσπονδίας και να εκλεγούν με την «εκλογική βοήθεια» (και) των Σωματείων (των οποίων νομιμοποίησαν το ανύπαρκτο δικαίωμά τους για ψήφο), στο νέο Δ.Σ. της Ομοσπονδίας που θα προέλθει εκ των εκλογών της 14/9/2016. Προς επιτονισμό της προσπάθειας να εκλεγούν εκ νέου τα πρόσωπα αυτά, θυμίζω ακόμα και την “χορηγία” του τελευταίου μηνός της ΕΟΤ και τη διαφήμισή της στην ιστοσελίδα της Ομοσπονδίας, με ένα πακέτο τοξοβολικού εξοπλισμού για κάθε Σωματείο, πράξη που είχα προφητεύσει ως σχετική με αλίευση ψήφων και προτιθέμενη να πραχθεί από την ΕΟΤ, από τον Μάρτη κιόλας του 2015, φυσικά αγορασμένα μέσω των ίδιων εμπόρων (πάντα) όπως είχε γίνει και στις εκλογές του 2004 (πράγμα το οποίο και αυτό αναφέρονταν στην καταγγελία μου, για την οποία επίσης οι αρμόδιοι Πολιτειακοί Φορείς απλά “γύρισαν το κεφάλι τους αλλού”).
5. Σημειώνεται ότι τα Μέλη αυτά του Δ.Σ. της ΕΟΤ, τα οποία έχουν ψηφισθεί ως εκπρόσωποι Σωματείων (τα οποία κατά το ν. 2725/1999 αρθρ. 8, παρ. 5. ΔΕΝ έχουν τα δικαιώματα ενός αθλητικού Σωματείου), σύμφωνα με το Καταστατικό της Ομοσπονδίας (αρθρ. 7, παρ. 2), ΕΠΡΕΠΕ να έχουν θέσει/εισηγηθεί τα Σωματεία τα οποία οι ίδιοι εκπροσωπούν στην Ομοσπονδία (και όλα όσα Σωματεία δεν έχουν ειδική αθλητική αναγνώριση για το Τμήμα Τοξοβολίας τους) υπό “διαγραφή” σε Γενική Συνέλευση της Ομοσπονδίας, τουλάχιστο, από τον Ιούνιο του 2015, οπότε και δημοσιεύθηκε το νέο τροποποιημένο Καταστατικό της Ελληνικής Ομοσπονδίας Τοξοβολίας, προκειμένου, κατ’ ανάγκην, να συμμορφωθεί με τον Αθλητικό Νόμο (ν. 2725/1999) και το οποίο προέβλεπε ακριβώς αυτό να γίνει. Πράξη στην οποία, επίσης, παράνομα, ΔΕΝ έχουν προβεί τα Μέλη του νυν Δ.Σ. της ΕΟΤ, προκειμένου, καταφανώς, να εξυπηρετήσουν οφέλη δικά τους
ή/και των Σωματείων που εκπροσωπούν (τουλάχιστο, όσα Μέλη τιυ Δ.Σ. με την υπογραφή τους νομιμοποίησαν το ανύπαρκτο δικαίωμα ψήφου των Σωματείων αυτών).
6. Επιπλέον, οι υποψήφιοι για το Δ.Σ., την Εξελεγκτική Επιτροπή και την ΕΟΕ, οι οποίοι εκπροσωπούν τέτοια «Σωματεία» (τα οποία ΔΕΝ έχουν Ειδική Αθλητική Αναγνώριση, επαναλαμβάνω), έχουν ΨΕΥΔΩΣ και τελώντας σε πλήρη γνώση, μάλιστα, δηλώσει και μάλιστα υπευθύνως, κατά το νόμο 1599 / 1986, αρθρ. 8, ότι ΔΗΘΕΝ “δεν συντρέχουν στο πρόσωπό τους τα κωλύματα που αναφέρονται στην παρ. 6 του αρθρ 18 του Καταστατικού της ΕΟΤ και στις σχετικές διατάξεις του ν. 2725/1999” και τα Σωματεία τους τα οποία εκπροσωπούν, τα οποία επειδή ΔΕΝ έχουν ειδική αθλητική αναγνώριση αν και είναι εγγεγραμμένα πάνω από τρία χρόνια στην Ομοσπονδία Τοξοβολίας, επομένως και ΔΕΝ κέκτηνται των δικαιωμάτων του Ν. 27/25/1999, επομένως δεν μπορούν να εκπροσωπηθούν, ούτε να ψηφίσουν, ούτε να βάλουν υποψηφιότητα, ούτε να ψηφιστούν εκπρόσωποί τους- υποψήφιοι για το Δ.Σ. της ΕΟΤ - την Εξελεγκτική Επιτροπή και την ΕΟΕ, έχουν ΨΕΥΔΩΣ, δηλώσει ότι “οι αντιπρόσωποι - αναπληρωτές τους έχουν το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι”.
Πρέπει να σημειώσω πως σύμφωνα με το νέο αθλητικό νόμο (κ. Κοντονή), διασαφηνίζεται, πλήρως και συγκεκριμενοποιείται ώστε να είναι ξεκάθαρο σε όλους και χωρίς “κομπογιαννιτισμούς” ή αυθαίρετες διερμηνείες της Νομοθεσίας, το πόσο παραβατική είναι μία τέτοια συμπεριφορά (δηλαδή, να νομιμοποιούνται Σωματεία τα οποία δεν είναι νόμιμα κατά το νόμο), καθώς στο άρθρ. 27 παρ.5 προβλέπεται: “Προϋπόθεση για να συμμετάσχει σε Γενική Συνέλευση αθλητικής Ομοσπονδίας ένα Αθλητικό Σωματείο είναι να διαθέτει την ειδική αθλητική αναγνώριση ........” και στο άρθρο 27, παρ.7 το οποίο επιβάλλει την εφαρμογή του άρθρ.16, παρ.3 (“Οι διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 16. εφαρμόζονται και για τις Συνελεύσεις της αθλητικής Ομοσπονδίας”), προβλέπεται και για τα Μέλη του Δ.Σ. Αθλητικής Ομοσπονδίας, ότι: “Τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της αθλητικής Ένωσης που επιτρέπουν τη συμμετοχή με δικαίωμα ψήφου σε Αθλητικό Σωματείο σε Γενική Συνέλευση της Ένωσης κατά παράβαση των οριζομένων στα προηγούμενα εδάφια της παρούσας παραγράφου (συμπεριλαμβανομένου του να μην έχει Ειδική Αθλητική Αναγνώριση το Σωματείο αυτό) εκπίπτουν του αξιώματος τους ...”.
Επιπλέον, στο Καταστατικό της Ομοσπονδίας που τροποποιήθηκε τον Ιούνιο του 2015, εξ ανάγκης συμμόρφωσής του με τον (αθλητικό) Ν.2725/1999, προβλέπεται (στο ΑΡΘΡΟ 7. “Απώλεια της ιδιότητας του Μέλους, παρ. 1.: Η ιδιότητα του Μέλους της Ε.Ο.Τ., χάνεται με έναν από τους ακόλουθους τρόπους: υποπαρ. στ:. Εάν το σωματείο δεν απέκτησε την ειδική αθλητική αναγνώριση εντός τριετίας από την εγγραφή του στην Ομοσπονδία”.
Για όσα κατά συρροή και κατά συνήθεια διαπράχθηκαν από τα Μέλη της Ομοσπονδίας Τοξοβολίας, αναφορικά με την προστασία – συντήρηση – επαύξηση της παραβατικότητας όταν αυτή δεν ελέγχεται και δεν αντιμετωπίζεται από τους Πολιτειακούς Φορείς (κατά παράβαση της Νομοθεσίας), παραθέτω ένα μόνον ενδεικτικό παράδειγμα:
Για την καταγγελλόμενη και φερόμενη πως “χάριζε μπύρες” σε αθλητές με καλή επίδοση σε επίσημο αγώνα της Ομοσπονδίας Τοξοβολίας Γενική Γραμματέα της Ομοσπονδίας (παραβιάζοντας την περί doping νομοθεσία, την αθλητική ηθική και δεοντολογία του αθλήματος της Τοξοβολίας), από τρεις διαφορετικούς επώνυμους αποστολείς - καταγγέλλοντες προς την Ε.Ο.Τ., η οποία επίσης καταγγέλθηκε από Σωματείο Τοξοβολίας ότι παραβίασε την διοικητική του και νομική του αυτονομία, μπήκε παράνομα μέσα στο Ηλεκτρονικό Σύστημα Δήλωσης αθλητών της Ομοσπονδίας, και δήλωσε αθλητή του για να συμμετάσχει σε αγώνα, ΧΩΡΙΣ το Σωματείο του να γνωρίζει τίποτα για αυτό (αντιποίηση Αρχής):
η ΕΟΤ ΔΕΝ απάντησε και δεν ενημέρωσε κανέναν αποστολέα των συγκεκριμένων καταγγελιών,
ΔΕΝ ενημέρωσε τα Σωματεία της χώρας για το τι έκανε προκειμένου να ελέγξει τις καταγγελίες αυτές,
ΔΕΝ επιλήφθηκε για τις καταγγελίες με την Δικαστική Επιτροπή της (αυτόματα ή κατόπιν συνεδρίασης των Μελών του Δ.Σ. της), το θέμα κουκουλώθηκε, και τιμωρήθηκαν καταγγέλλοντες,
το εν λόγω φυσικό πρόσωπο (Γ. Γραμματέας της ΕΟΤ), ήταν αυτό που αρνήθηκε (σε τουλάχιστον μία καταγγελία) την ενημέρωση του καταγγέλλοντος,
νομιμοποίησε με την υπογραφή της (με επιφύλαξη αναφέρω αυτό, καθώς, δεν μπορώ να γνωρίζω ποιά εκ των Μελών του ΔΣ νομιμοποίησαν τα Σωματεία που δεν έχουν Ειδική Αθλητική Αναγνώριση, έπρεπε όμως να είναι τουλάχιστο 6 εκ των 11, δύο γνωρίζω ότι δεν έχουν προβεί στη σχετική μη νόμιμη πράξη – πάντως δεν έχει προς το παρόν αντιδράσει στη μη νόμιμη αυτή νομιμοποίηση), την ανύπαρκτη δυνατότητα των Σωματείων να προσέλθουν στις Εκλογές και το ανύπαρκτο δικαίωμά τους στην ψήφο.
Κατεβαίνει εκ νέου στις εκλογές της 14/9/2016, και ζητά να υποστηριχθεί (και) με την ψήφο των Σωματείων που παράνομα νομιμοποίησε το ΔΣ της ΕΟΤ.
Φυσικά για όλα όσα έχουν συμβεί, είναι προσωπικά ενήμεροι και εγκρίνοντες πάντα με την υπογραφή τους και ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας αλλά και όσα Μέλη έχουν συμπράξει με οποιονδήποτε τρόπο στις παραβατικές αυτές συμπεριφορές.
“ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ”, πως και σε αυτή τη Γενική Συνέλευση (της 14/9/2016) η οποία έχει να κάνει με έγκριση οικονομικού & διοικητικού απολογισμού της ΕΟΤ από τα Σωματεία της χώρας, όπως ακριβώς είχα καταγγείλει προς κ. Υπουργό Πολιτισμού, κ. Υφυπουργό Αθλητισμού, κ. Γ.Γ της ΓΓΑ, και Πρ/νη Τμημάτων Αθλητισμού και αμέσως πριν την αντίστοιχη Γ.Σ. της 6/3/2016 της ΕΟΤ, η ΕΟΤ ΔΕΝ έχει κοινοποιήσει σε κανένα Σωματείο και ΚΑΝΕΝΑ Σωματείο ΔΕΝ γνωρίζει ο,τιδήποτε για τις δαπάνες της ΕΟΤ, το εάν και πότε υπήρξαν σχετικές αναρτήσεις στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ και το εάν η ΕΟΤ συμμορφούται με τις επιταγές του σχετικού Ν. 3861/2010 και τα Σωματεία προσέρχονται σε Γενική Συνέλευση και εκλογική διαδικασία, χωρίς να τους έχει κοινοποιηθεί οποιοσδήποτε οικονομικός απολογισμός (εννοώ λεπτομερής και κατά μεμονωμένη δαπάνη, η οποία θα έχει λάβει έγκριση του Δ.Σ. της, θα έχει αναρτηθεί πριν από την χρήση της στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ και θα έχει δημοσιοποιηθεί το με ποιά διαδικασία προέκυψε- αναλήφθηκε και τελικά εκτελέσθηκε/τελεσιδίκησε ως δαπάνη), προκειμένου να εγκρίνει ή όχι τον οικονομικό απολογισμό της Ομοσπονδίας. ΕΠΙΣΗΣ, κανένα Σωματείο δεν γνωρίζει τις πολλές και σοβαρότατες καταγγελίες που έχουν υποβληθεί εις βάρος ενεργειών-δράσεων-πράξεων Μελών του Δ.Σ. της Ομοσπονδίας, και το τι έχει κάνει η ΕΟΤ για αυτές (προκειμένου να εγκρίνει ή όχι τον διοικητικό απολογισμό της Ομοσπονδίας. ΔΗΛΑΔΗ, πρόκειται ουσιαστικά για σκόπιμη ανεπαρκή επόπτευση του τρόπου με τον οποίο γίνονται οι Γενικές Συνελεύσεις, με την Ομοσπονδία Τοξοβολίας να κρατά στο σκοτάδι εκούσια και με δόλο τα Σωματεία, γνωρίζοντας ΑΠΟΛΥΤΑ και επιβεβαιωμένα πως τα Σωματεία δεν θα μπορούσαν ΠΟΤΈ να είναι σε θέση να της ασκήσουν εποπτεία και έλεγχο όπως αυτό απαιτείται απ ́ τον Α.Κ. (άρθρο 94) αφού στερούνται όλων των ενημερώσεων και δεδομένων που θα τους επέτρεπε να την ελέγξουν αποτελεσματικά και όπως προβλέπει ο Νόμος, κι έτσι, αφού αυτό την βολεύει (δηλαδή το να μην ασκηθεί κανένας έλεγχος στις διοικητικές και οικονομικές της πράξεις), αποδέχεται την διεξαγωγή των Γενικών Συνελεύσεων, πολύ δε περισσότερο των Συνελεύσεων με περιεχόμενο την έγκριση διοιητικού και οικονομικού της απολογισμού. Έτσι, τα ανωτέρω, δεν μπορούν παρά να αποτελούν ως φρονώ, λόγο για ΚΑΘΟΛΙΚΗ άρση της εμπιστοσύνης προς τις ενέργειες των Μελών της
Διοίκησης της ΕΟΤ για “σπουδαίους λόγους και ιδίως για βαριά παράβαση των καθηκόντων τους ή για ανικανότητα να ασκήσουν την τακτική διαχείριση” (μη εξαιρουμένων των Σωματείων από αυτή την ευθύνη) Μου ομοιάζει η όλη κατάσταση ωσάν τις ενέργειες του κλεπταποδόχου: γνωρίζει ότι αυτά που του φέρνουν είναι κλοπιμαία, αλλά κάνει πως δεν καταλαβαίνει, αφού αυτό τον βολεύει και έχει ο ίδιος κέρδος.
κ. Πρωθυπουργέ, ελπίζω “κάτι” να γίνει – “κάτι” να κάνετε, που θα δώσει και πάλι αξία σε μία Ομοσπονδία, η οποία μετά τις εκλογές του 2012, δείχνει να πέφτει όλο και περισσότερο χαμηλά, σε ό,τι έχει να κάνει με νομιμότητα-αξίες-ηθική-δεοντολογία κλπ (προφανώς στα λεγόμενά μου αναγνωρίζετε πλήθος άλλων κοινωνικών συμπεριφορών, που δεν έχουν να κάνουν μόνον με τον αθλητισμό).
Βεβαίως και τα Σωματεία φέρουν μεγάλη ευθύνη, σε ό,τι έχουν επιτρέψει να επισυμβεί, ή να μην πραχθεί εφόσον υπήρχε σχετική υποχρέωση εκ του Νόμου, προς τούτο (π.χ. ΔΕΝ έχουν προβεί ούτε έχουν ζητήσει να κάνουν λεπτομερείς ελέγχους των πράξεων -οικονομικών και διοικητικών- της ΕΟΤ, ειδικότερον όταν υπάρχουν και κοινολογούνται καταγγελίες δημόσια εις βάρος αυτών, τους οποίους υποχρεούνται βάσει του νόμου να εποπτεύουν και να ελέγχουν τη λειτουργία του, δηλαδή την ΕΟΤ).
Παρόλα ταύτα, θεωρώ πως την μέγιστη ευθύνη φέρει η ΕΟΤ, η οποία ως “κεφάλι” του αθλήματος και πρώτιστο παράδειγμα προς όλα τα Σωματεία της χώρας, θα έπρεπε να έχει μεριμνήσει για την εξυγίανση και την εξάλειψη κάθε προβλήματος νομικής υφής από τα Σωματεία της δύναμής της (π.χ. αυτό, με την απόκτηση της Ειδικής Αθλητικής Αναγνώρισης), και όχι να υποθάλπει την παραβατικότητά τους, αφού και η ίδια ωφελείται από αυτό (π.χ. θα είχε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να μάθει κανείς το γιατί-ποιοί είναι οι λόγοι-οι πραγματικές αιτίες για τις οποίες Σωματεία που είναι εγγεγραμμένα για 10-15 χρόνια στην Ομοσπονδία Τοξοβολίας, ΔΕΝ έχουν ακόμα την απαιτούμενη εκ του νόμου Ειδική Αθλητική Αναγνώριση). Η ΕΟΤ θα έπρεπε να έχει ενημερώσει εμπεριστατωμένα για τον σχετικό κίνδυνο και εκτιμώ ότι θα το είχε κάνει, εάν εκ της σκόπιμης αυτής “παράλειψής” της (δηλαδή να ενημερώσει έγκαιρα, προσηκόντως, με έμφαση και συνεχώς - επαναλαμβανόμενα, τα Σωματεία, για τον κίνδυνο να βρεθούν έξω από την Ομοσπονδία), δεν κάλυπτε “εαυτόν” και δεν κάλυπτε ίσως ακόμα και την παντελή αδυναμία Σωματείων (για ποικίλους λόγους) να λάβουν την Ειδική Αθλητική Αναγνώριση.
Σημειώνω πως κυρίως τα Σωματεία αυτά, είναι που επιθυμούν διακαώς να έχουν ηγεμονικό ρόλο στα πράγματα της Τοξοβολίας ή/και να “βολέψουν” πρόσωπα σε καταστάσεις, στις οποίες εν προκειμένω, και με όσα ανωτέρω αναφέρω, ΔΕΝ έχουν το δικαίωμα να βρεθούν ή να κερδίσουν (π.χ. εκ νέου εκλογή τους ως Μέλη στο ΔΣ της ΕΟΤ).
Στα πλαίσια της ίσης μεταχείρισης του Νόμου, των ίσων δικαιωμάτων για όλους, της εφαρμογής και προστασίας του Συντάγματος, και της αξιοπρέπειας των πολιτών της χώρας, θεωρώ ότι το να προσέρχονται σε εκλογική διαδικασία φυσικά πρόσωπα και Σωματεία τα οποία ΔΕΝ έχουν από το νόμο το δικαίωμα να το πράξουν αυτό, έχοντας νομιμοποιήσει οι ίδιοι τους εαυτούς τους και τα Σωματεία τους, προκαλεί το κοινό αίσθημα, νομιμοποιεί την παρανομία, αφαιρεί και εξαφανίζει κάθε δύναμη να αναπτυχθεί ο υγιής αθλητισμός και να μην εξαφανισθούν πρόσωπα που προσφέρουν από το υστέρημά τους, είναι γονυπέτισμα και ραγιαδισμός η αποδοχή τους, είναι εντροπή της νοημοσύνης, είναι αδιαφορία και ανεπαρκής λειτουργία των Φορέων που είναι υπεύθυνοι για τα παιδιά μας και για το μέλλον του τόπου μας, είναι η απόδειξη ότι σε όλα τα επίπεδα και η κοινωνία μας και οι Πολιτειακοί Φορείς, ΝΟΣΟΥΝ.
“Κάνω ό,τι θέλω αφού είμαι εξουσία, πληρώνοντας με τα λεφτά του πολίτη, και όχι με δικά μου, ΑΦΟΥ ΜΠΟΡΩ και το κάνω, και ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ μπορεί να με ελέγξει, κι ο πολίτης ας φάει τα λυσσακά του, κι ας ταλαιπωρείται μια ζωή για να βγάλει άκρη ΕΓΩ θα έχω πετύχει αυτό που θέλω, όταν το θέλω – ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ”.
Αυτό κ. ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΈ, δεν είναι ηγεσία, προστυχιά είναι, κατά την ταπεινή μου γνώμη.
Το παρόν κρίνεται ως ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝ, καθότι έχει προσδιορισθεί η ημερομηνία των Εκλογών της Ελληνικής Ομοσπονδίας Τοξοβολίας για την 14/9/2016.
Ευελπιστώντας στην ευήκοη και άμεση – δέουσα – αποτελεσματική αντίδρασή σας, Στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε παροχή ενημέρωσης,
ΜΕ πραγματική ΕΚΤΙΜΗΣΗ,
Εκπαιδευτής Προπονητών της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Τοξοβολίας (World Archery ▸
Federation -WAF- Coaches Trainer), ▸πρώην Μέλος του ΔΣ της Ελληνικής Ομοσπονδίας Τοξοβολίας (ΕΟΤ), πρώην Πρόεδρος της Δικαστικής Επιτροπής της ΕΟΤ, ▸ πρώην Γενικός Έφορος της ΕΟΤ, ▸ πρώην Μέλος της Τεχνικής Επιτροπής και Επιτροπής Εθνικών Ομάδων της ΕΟΤ ▸ πρώην Μέλος της Επιτροπής Ανάπτυξης της ΕΟΤ, ▸ πρώην Υποψήφιος της Ελλάδας για τις Επιτροπές “JUNIOR DEVELOPMENT ▸
COMMITTEE” και “3D and FIELD ARCHERY COMMITTEE” της Πανευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Τοξοβολίας (WAE), πρώην Σύμβουλος Ανάπτυξης της ΕΟΤ, ▸ Υπότροφος στο 2008 Coaching Course Level II της WAF, από τη Διεθνή Ολυμπιακή ▸
Επιτροπή (IOC) 2ος Πανελληνιονίκης Πρωταθλήματος Τοξοβολίας Ανοικτού Χώρου (2011) ▸ Εφαρμογή πρότυπων πιλοτικών προγραμμάτων εκπαιδευτικών μαθημάτων τοξοβολίας και ▸
αθλητικών τοξοβολικών δρώμενων (Kindergarten Archery, “Τοξοβολία για όλους”, Simultanee Archery Around the World κ.ά.)
Απόφοιτος Τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου ΑΕΙ, ▸ Απόφοιτος ▸ Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού Καποδιστριακού
ΑΕΙ Απόφοιτος Δκσης Τουρ/κών Επιχ/σεων του ΑΤΕΙ Πάτρας ▸ Μετ/κές “Σπουδές στην Εκπαίδευση” στο ΕΑΠ ▸ Ειδικός Αθλητικής Διδακτικής και Αθλητικής Ψυχολογίας του ΑΕΙ Πελοποννήσου ▸
Εκπαιδευτής σε πολλά πεδία γνωστικών αντικειμένων (Τεχνικών Ειδικοτήτων – Ξένων ▸
Γλωσσών – Μουσικής κ.ά.)
Βούρος Κωνσταντίνος
Αξιωματικός Π.Α. ε.α.
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ