ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2016

Γ. Μανιάτης: Οι πολίτες πληρώνουν τα σπασμένα 60 εκατ. ευρώ του κ.Σπίρτζη

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 7:49:00 μ.μ. | |
Γ. Μανιάτης: Οι πολίτες πληρώνουν τα σπασμένα 60 εκατ. ευρώ του κ.Σπίρτζη
 Με αφορμή τις προβλέψεις του προϋπολογισμού 2017 για τη ΣΤΑ.ΣΥ. (ΜΕΤΡΟ, ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ, ΤΡΑΜ) ο Υπεύθυνος της Κ.O. της Δημοκρατικής Συμπαράταξης για ενέργεια, περιβάλλον και υποδομές, Γιάννης Μανιάτης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

Άλλα €60 εκατ. στις πλάτες των Ελλήνων πολιτών φορτώνει για το 2017 η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ και ο Υπουργός Μεταφορών κ. Σπίρτζης. Παρέλαβαν το 2015 τη ΣΤΑ.ΣΥ. (Σταθερές Συγκοινωνίες) με λειτουργική κερδοφορία και απαλλαγμένη από την ανάγκη κρατικής χρηματοδότησης.

Παρέλαβαν μία οικονομικά υγιή εταιρία συγκοινωνιών, η οποία παρείχε υπηρεσίες προς το επιβατικό κοινό της Αθήνας με υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης, χωρίς να επιβαρύνει τον φορολογούμενο.

Η ανικανότητα, η ιδεοληψία και οι κομματικές τους σκοπιμότητες οδηγούν τον προϋπολογισμό του 2017 να παρουσιάζει έλλειμμα 61 εκατ. ευρώ, το οποίο θα είναι διπλάσιο σε σχέση με τα αναμενόμενα αποτελέσματα της φετινής χρήσης. Μια ζημιογόνο χρήση, την οποία ο κ. Σπίρτζης προ μηνών και με μεγάλη καθυστέρηση, ενέκρινε.

Τα πειράματα του κ. Σπίρζη θα πληρώσει από την τσέπη του είτε ο Έλληνας φορολογούμενος για να καλύψει την οικονομική «τρύπα» είτε οι ίδιοι επιβάτες των συγκοινωνιών, δηλαδή οι ασθενέστεροι οικονομικά πολίτες, μέσα από την αύξηση των εισιτηρίων.

Η ανεχόμενη από την κυβέρνηση - και σε βαθμό ενθάρρυνσης - εισιτηριοδιαφυγή, οι μη πληρωμές από τα Υπουργεία που ασκούν κοινωνική πολιτική (με την κυβέρνηση να παραβιάζει νόμο που η ίδια ψήφισε το Φθινόπωρο του 2015) και η κυβερνητική αδιαφορία απέναντι στις καταστροφές των μπαχαλάκηδων, με τους πρώτους βανδαλισμούς ακόμα και στο Σύστημα Αυτόματης Συλλογής Κομίστρου, οδηγούν τα Μέσα σταθερής τροχιάς στη χρεοκοπία και την απαξίωση.

Σήμερα η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ αποδίδει τη ΣΤΑΣΥ προβληματική στο Υπερταμείο ιδιωτικοποιήσεων - Αποικιοκρατίας, το οποίο η ίδια θέσπισε και το οποιο δεν ελέγχει, κάνοντας πράξη το μεγάλο όνειρο του κου Σόυμπλε, να ελέγξει όλη τη δημόσια περιουσία της χώρας.

Πριν από δύο χρόνια το ΜΕΤΡΟ, το ΤΡΑΜ και ο Ηλεκτρικός δεν επιβάρυναν τον φορολογούμενο.

Τώρα, μετά από δύο χρόνια ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, ο κ. Σπίρτζης μπορεί να «υπερηφανεύεται» ότι κατέστησε τα μέσα σταθερής τροχιάς το χειρότερο παράδειγμα πολιτικής μίας κυβέρνησης την οποία υπηρετεί, χωρίς πυξίδα, σχέδιο και όραμα.
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ