Του Μπάμπη Αντωνιάδη
ΑΛΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ
Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες στερέωσης του παραλιακού δρόμου στην Πλάκα Δρεπάνου. Το έργο, μήκους 200 μέτρων, κόστισε 34.831 ευρώ με Φ.Π.Α. Ένα έργο που έγινε εντός αιγιαλού και παραλίας, χωρίς άδεια από καμία υπηρεσία.
Οι ενστάσεις μας για το έργο είχαν διατυπωθεί από την πρώτη στιγμή. Σε δελτίο τύπου μάλιστα, στις 16 Ιουνίου 2016, επισημαίναμε ότι «Η τοποθέτηση τσιμεντένιων όγκων για σταθεροποίηση του δρόμου μπορεί να προκαλέσει μεγαλύτερη ζημιά με τον κυματισμό στην παραλία και το βυθό της θάλασσας», καταθέτοντας ταυτόχρονα εναλλακτική πρόταση.
Οι ανεξέλεγκτες παρεμβάσεις στην ακτογραμμή κυρίως του πρώην δήμου Ασίνης έχουν δημιουργήσει πολλά προβλήματα . Ένα παράδειγμα είναι η ακτογραμμή του Τολού και πιο πρόσφατα η αλλοίωση της ακτογραμμής στην Κάντια, με την κατασκευή του μόλου. Ας ελπίσουμε, για το καλό της παραλίας της Πλάκας, ότι θα διαψευστούμε.
Και μια ερώτηση: Δεν θα ήταν προτιμότερο τα χρήματα για το συγκεκριμένο έργο να είχαν δοθεί για την «Οριστική μελέτη αντιμετώπισης διάβρωσης ακτών Δ.Ε. Ασίνης», προκειμένου αυτή να ολοκληρωθεί συντομότερα και έπειτα να κάναμε έργα, με βάση τις προτάσεις της οριστικής μελέτης;
ΑΛΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ
Οι ενστάσεις μας για το έργο είχαν διατυπωθεί από την πρώτη στιγμή. Σε δελτίο τύπου μάλιστα, στις 16 Ιουνίου 2016, επισημαίναμε ότι «Η τοποθέτηση τσιμεντένιων όγκων για σταθεροποίηση του δρόμου μπορεί να προκαλέσει μεγαλύτερη ζημιά με τον κυματισμό στην παραλία και το βυθό της θάλασσας», καταθέτοντας ταυτόχρονα εναλλακτική πρόταση.
Οι ανεξέλεγκτες παρεμβάσεις στην ακτογραμμή κυρίως του πρώην δήμου Ασίνης έχουν δημιουργήσει πολλά προβλήματα . Ένα παράδειγμα είναι η ακτογραμμή του Τολού και πιο πρόσφατα η αλλοίωση της ακτογραμμής στην Κάντια, με την κατασκευή του μόλου. Ας ελπίσουμε, για το καλό της παραλίας της Πλάκας, ότι θα διαψευστούμε.
Και μια ερώτηση: Δεν θα ήταν προτιμότερο τα χρήματα για το συγκεκριμένο έργο να είχαν δοθεί για την «Οριστική μελέτη αντιμετώπισης διάβρωσης ακτών Δ.Ε. Ασίνης», προκειμένου αυτή να ολοκληρωθεί συντομότερα και έπειτα να κάναμε έργα, με βάση τις προτάσεις της οριστικής μελέτης;