«Φτάνουν οι θεατρινισμοί του περιφερόμενοι θιάσου της πρόσφατης Υπουργικής Επιθεώρησης στη Μεσσηνία» δήλωσε η Θεματική Αντιπεριφερειάρχης Πελοποννήσου κα Κωνσταντίνα Νικολάκου σχολιάζοντας τις δηλώσεις των εκπροσώπων τους στη Μεσσηνία, σημειώνοντας ταυτόχρονα την υποχρέωση της Κυβέρνησης να έχει αποδώσει τα έργα αυτά εδώ και καιρό στους μοναδικούς δικαιούχους, που είναι οι πολίτες της Μεσσηνίας και της Πελοποννήσου.
«Τον τελευταίο καιρό είμαστε μάρτυρες της αναβίωσης μιας κατεξοχήν παλαιοκομματικής πρακτικής: να πανηγυρίζουν Υπουργικά στελέχη του Σύριζα για την ολοκλήρωση έργων, τα οποία με σφοδρότητα κατά το παρελθόν αντιμάχονταν» σημείωσε η κα Νικολάκου, σχολιάζοντας τις τέως απόψεις του κ. Σπίρτζη και των «συντρόφων του» για τις συμβάσεις παραχώρησης.
Η «παράδοση» της περιμετρικής της Καλαμάτας έπρεπε να είχε γίνει στο σύνολό της εδώ και πολύ καιρό, συνέχισε η Θεματική Αντιπεριφερειάρχης και τόνισε τη στάση του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου, «ο οποίος ήταν ο μόνος που έθεσε ως κόκκινη γραμμή την ολοκλήρωση της περιμετρικής της Καλαμάτας για την ολοκλήρωση του οδικού άξονα, τη στιγμή που όλες οι υπόλοιπες πλευρές είχαν αποδεχθεί την ολοκλήρωση του άξονα μέχρι το Πράκτικερ. Η στάση της Περιφερειακής αρχής ήταν η εγγύηση για την ολοκλήρωση του άξονα αυτού, όπως στην περίπτωση της γέφυρα της Τσακώνας που η Περιφέρεια δέσμευσε τα 50 εκατομμύρια από το πρόγραμμά της για να ολοκληρωθεί».
Σε ότι αφορά τις ανακοινώσεις του Υπουργικού κλιμακίου για τον άξονα Καλαμάτα – Ριζόμυλος, η κα Νικολάκου επανέλαβε την αδιαπραγμάτευτη θέση της περιφερειακής αρχής ότι απαιτείται σύγχρονος δρόμος που θα ενώσει την ενδοχώρα της Πυλίας με την Καλαμάτα και υπενθύμισε στους κυρίους Υπουργούς ότι η ευθύνη τους δεν εξαντλείται στο να «χύνουν κροκοδείλια δάκρυα γιατί το έργο δεν γίνεται!».
«Στέλνει το έργο στις καλένδες με την πρόφαση της μελετητικής ωριμότητας» δήλωσε ακόμα η Θεματική Αντιπεριφερειάρχης για την άρνηση του Υπουργού Υποδομών να δημοπρατήσει το τμήμα Καλό Νερό – Τσακώνα, τη στιγμή που υπάρχουν μελέτες ώριμες, που το μόνο που χρειάζονται είναι επικαιροποίηση, και μάλιστα είχαν οριστεί και τιμές απαλλοτριώσεων.
«Το έργο έχει χαρακτηριστεί διευρωπαϊκό δίκτυο και πρέπει απαραιτήτως να ολοκληρωθεί στο σύνολό του, διαφορετικά δεν θα χρηματοδοτηθεί ποτέ από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή» τόνισε η κα Νικολάκου και πρόσθεσε ότι «η δήθεν δωρεά μελετών από το Μορέα, οι οποίες αποτελούν συμβατικές ανταποδοτικές υποχρεώσεις του παραχωρησιούχου, καταδεικνύει την βούληση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου το έργο να μη γίνει ποτέ».
Σε ότι αφορά τέλος τις αναφορές του κ. Σπίρτζη για την τουριστική λειτουργία του τραίνου στην Πελοπόννησο η κα Νικολάκου δήλωσε ότι « χαιρόμαστε ιδιαίτερα γιατί ο κ. Υπουργός υιοθέτησε το σχέδιο της Περιφέρειας Πελοποννήσου για την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου με τουριστικό χαρακτήρα. Περιμένουμε από δω και στο εξής την έμπρακτη στήριξή του στην υλοποίηση του σχεδίου της Περιφέρειας που θα προσφέρει νέα και δυναμική αναπτυξιακή διάσταση στο τουριστικό προϊόν της Πελοποννήσου».
«Τον τελευταίο καιρό είμαστε μάρτυρες της αναβίωσης μιας κατεξοχήν παλαιοκομματικής πρακτικής: να πανηγυρίζουν Υπουργικά στελέχη του Σύριζα για την ολοκλήρωση έργων, τα οποία με σφοδρότητα κατά το παρελθόν αντιμάχονταν» σημείωσε η κα Νικολάκου, σχολιάζοντας τις τέως απόψεις του κ. Σπίρτζη και των «συντρόφων του» για τις συμβάσεις παραχώρησης.
Η «παράδοση» της περιμετρικής της Καλαμάτας έπρεπε να είχε γίνει στο σύνολό της εδώ και πολύ καιρό, συνέχισε η Θεματική Αντιπεριφερειάρχης και τόνισε τη στάση του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου, «ο οποίος ήταν ο μόνος που έθεσε ως κόκκινη γραμμή την ολοκλήρωση της περιμετρικής της Καλαμάτας για την ολοκλήρωση του οδικού άξονα, τη στιγμή που όλες οι υπόλοιπες πλευρές είχαν αποδεχθεί την ολοκλήρωση του άξονα μέχρι το Πράκτικερ. Η στάση της Περιφερειακής αρχής ήταν η εγγύηση για την ολοκλήρωση του άξονα αυτού, όπως στην περίπτωση της γέφυρα της Τσακώνας που η Περιφέρεια δέσμευσε τα 50 εκατομμύρια από το πρόγραμμά της για να ολοκληρωθεί».
Σε ότι αφορά τις ανακοινώσεις του Υπουργικού κλιμακίου για τον άξονα Καλαμάτα – Ριζόμυλος, η κα Νικολάκου επανέλαβε την αδιαπραγμάτευτη θέση της περιφερειακής αρχής ότι απαιτείται σύγχρονος δρόμος που θα ενώσει την ενδοχώρα της Πυλίας με την Καλαμάτα και υπενθύμισε στους κυρίους Υπουργούς ότι η ευθύνη τους δεν εξαντλείται στο να «χύνουν κροκοδείλια δάκρυα γιατί το έργο δεν γίνεται!».
«Στέλνει το έργο στις καλένδες με την πρόφαση της μελετητικής ωριμότητας» δήλωσε ακόμα η Θεματική Αντιπεριφερειάρχης για την άρνηση του Υπουργού Υποδομών να δημοπρατήσει το τμήμα Καλό Νερό – Τσακώνα, τη στιγμή που υπάρχουν μελέτες ώριμες, που το μόνο που χρειάζονται είναι επικαιροποίηση, και μάλιστα είχαν οριστεί και τιμές απαλλοτριώσεων.
«Το έργο έχει χαρακτηριστεί διευρωπαϊκό δίκτυο και πρέπει απαραιτήτως να ολοκληρωθεί στο σύνολό του, διαφορετικά δεν θα χρηματοδοτηθεί ποτέ από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή» τόνισε η κα Νικολάκου και πρόσθεσε ότι «η δήθεν δωρεά μελετών από το Μορέα, οι οποίες αποτελούν συμβατικές ανταποδοτικές υποχρεώσεις του παραχωρησιούχου, καταδεικνύει την βούληση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου το έργο να μη γίνει ποτέ».
Σε ότι αφορά τέλος τις αναφορές του κ. Σπίρτζη για την τουριστική λειτουργία του τραίνου στην Πελοπόννησο η κα Νικολάκου δήλωσε ότι « χαιρόμαστε ιδιαίτερα γιατί ο κ. Υπουργός υιοθέτησε το σχέδιο της Περιφέρειας Πελοποννήσου για την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου με τουριστικό χαρακτήρα. Περιμένουμε από δω και στο εξής την έμπρακτη στήριξή του στην υλοποίηση του σχεδίου της Περιφέρειας που θα προσφέρει νέα και δυναμική αναπτυξιακή διάσταση στο τουριστικό προϊόν της Πελοποννήσου».