ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ

Ευχές Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς

ΕΥΧΕΣ

Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2016

Τα Louxάκια "κερδίζουν έδαφος" στην ελληνική αγορά

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 3:00:00 μ.μ. | |
Τα Louxάκια "κερδίζουν έδαφος" στην ελληνική αγορά
  Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι ο κλάδος των αναψυκτικών είναι ένας από τους λίγους κλάδους της ελληνικής αγοράς καταναλωτικών προιόντων που η κατηγορία των προιόντων ιδιωτικής ετικέτας συρρικνώνεται στα χρόνια της κρίσης. Η εξέλιξη αυτή οφείλεται κυρίως στην επιθετική εμπορική πολιτική όλων των εταιρειών του κλάδου. 

Αν και η Coca Cola Τρία Έψιλον συνεχίζει να κατέχει την μερίδα του λέοντος στα αναψυκτικά οι εγχώριες εταιρείες κάνουν αισθητή την παρουσία τους στην αγορά διεκδικώντας μεγαλύτερα μερίδια και ενισχύοντας παράλληλα την εξωστρέφειά τους, ενώ προσφάτως η Pepsico ΗΒΗ διέκοψε την παραγωγή αναψυκτικών στην Ελλάδα, διατηρώντας όμως την εμπορική της δραστηριότητα. Τις απώλειες που συνεχίζουν να καταγράφουν οι δύο μεγάλοι παίκτες της αγοράς αναψυκτικών της χώρας, καρπώνονται οι ελληνικές επιχειρήσεις οι οποίες ενισχύουν τα μερίδια αγοράς στο σύνολο της ελληνικής επικράτειας.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πηγές της αγοράς, τον Σεπτέμβριο του 2016, στο σύνολο της ελληνικής αγοράς, τις τρεις πρώτες θέσεις διατηρούν οι εταιρείες Coca-Cola Τρία Έψιλον με μερίδιο αγοράς σε όγκο 67,3% έναντι 67,7% τον Σεπτέμβριο του 2015, μειωμένο κατά 0,4%.

Ακολουθούν η εταιρεία Loux με μερίδιο αγοράς σε όγκο 8,9% από 8,1% τον Σεπτέμβριο του 2015 (ενισχυμένο κατά 0,9%) και η Pepsico με μερίδιο 7,8% από 7,4% (αυξημένο κατά 0,4%). Τον ίδιο μήνα η ΕΠΑΠ (Green Cola) είχε μερίδιο αγοράς σε όγκο 3,6% από 3% τον Σεπτέμβριο του 2015 (αυξημένο κατά 0,7%), η ΕΨΑ είχε μερίδιο 1,8% από 2% τον Σεπτέμβριο του 2015 (μειωμένο κατά 0,2%), η ΒΙΚΟΣ μερίδιο 1,3% από 0,8% (αυξημένο κατά 0,5%) και η εταιρεία ΓΕΡΑΝΙ 0,6% στα ίδια επίπεδα με τον Σεπτέμβριο του 2015.

Την ίδια στιγμή το μερίδιο αγοράς σε όγκο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (PL) σημειώνει πτώση 2,3% και διαμορφώνεται σε 3,3% από 5,5% τον Σεπτέμβριο του 2015.

Στην γεωγραφική περιοχή της Πελοποννήσου την πρώτη θέση σε μερίδιο αγοράς σε όγκο διατηρεί η Coca Cola Τρία Έψιλον με ποσοστό 64,8% τον Σεπτέμβριο του 2016 ενώ στην αμέσως επόμενη θέση βρίσκεται η Loux με μερίδιο 21,3%, αυξημένο κατά 4,1% σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2015. Στην τρίτη θέση βρίσκεται η Pepsico με μερίδιο 4,8% μειωμένο κατά 2,7%. Το μερίδιο αγοράς των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας ανέρχεται στο 1,7% από 4%, μειωμένο κατά 2,3%.

Αντίστοιχα, στην Αττική η Coca Cola Τρία Έψιλον διατηρεί την πρώτη θέση με μερίδιο αγοράς σε όγκο 69% τον Σεπτέμβριο του 2016, μειωμένο κατά 1,1% σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2015, ενώ ακολουθούν με μερίδιο 9,1% οι εταιρείες Pepsico και Loux. Στην αμέσως επόμενη θέση βρίσκεται η ΕΠΑΠ (Green Cola) με μερίδιο 3,6%, αυξημένο κατά 0,6%. Το μερίδιο αγοράς των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας ανήλθε στο 2,1% από 4,2%, μειωμένο κατά 2,1%

Στην κεντρική Ελλάδα, στην πρώτη θέση βρίσκεται η Coca Cola Τρία Έψιλον με μερίδιο 64%, αυξημένο κατά 0,4%. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Loux με μερίδιο 8,7%, αυξημένο κατά 1,1%, ενώ ακολουθούν οι εταιρείες Pepsico με μερίδιο 8,1%, ΕΨΑ με μερίδιο 4,3% και ΕΠΑΠ με μερίδιο 2,8%. Στην Θεσσαλονίκη η Coca Cola Τρία Έψιλον διατηρεί την πρώτη θέση με μερίδιο 64,3% τον Σεπτέμβριο του 2016, μειωμένο κατά 1,2%. Ακολουθεί η Pepsico με μερίδιο αγοράς 7,4%, αυξημένο κατά 0,7%, η ΕΠΑΠ (Green Cola) με μερίδιο 6,4%, αυξημένο κατά 0,9% και η Loux με μερίδιο 3,5%, αυξημένο κατά 0,8%.

Αξιόλογο μερίδιο αγοράς έχουν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, ανερχόμενο στο 8,1%. Τέλος στην Κρήτη η Coca Cola Τρία Έψιλον βρίσκεται στην πρώτη θέση με μερίδιο 67%, μειωμένο κατά 0,4%. Ακολουθεί η Pepsico με μερίδιο 7,5%, ενισχυμένο κατά 1%, η εταιρεία ΓΕΡΑΝΙ με μερίδιο 7% και η ΕΠΑΠ (Green Cola) με μερίδιο αγοράς 3,6%.
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ