Ο Βουλευτής Αργολίδας της Νέας Δημοκρατίας κ. Γιάννης Ανδριανός από κοινού με τους άλλους βουλευτές – μέλη του Τομέα Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων του κόμματος κατέθεσε στη Βουλή Ερώτηση προς τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Κ. Γαβρόγλου με θέμα την ανάγκη άμεσης κάλυψης των κενών στην Ειδική Αγωγή και την Παράλληλη Στήριξη.
Το κείμενο της Ερώτησης έχει ως εξής:
“Είναι κοινώς αποδεκτό, ότι η Ειδική Αγωγή αποτελεί το πιο ευαίσθητο τμήμα της εκπαίδευσης, καθιστώντας αναγκαία την έγκαιρη στελέχωσή της με το απαραίτητο εκπαιδευτικό, επιστημονικό και βοηθητικό προσωπικό.
Τέσσερις μήνες όμως, μετά την έναρξη των μαθημάτων, Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης υπολειτουργούν, τμήματα ένταξης δεν λειτουργούν και εκατοντάδες αιτήματα για παράλληλη στήριξη, μένουν ανικανοποίητα.
Σύμφωνα με δημοσιευμένα στοιχεία, περισσότερα από 300 είναι τα κενά εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή και πάνω από 1.800 στην παράλληλη στήριξη.
Βάσει των ανωτέρω, επιτακτική κρίνεται η διασφάλιση των απαραίτητων πιστώσεων πρόσληψης αναπληρωτών για την κάλυψη όλων των κενών, και αναγκαίος ο προγραμματισμός για το σχολικό έτος 2017-2018, ούτως ώστε να πάψει να είναι ζητούμενο η στελέχωση όλων των δομών της Ειδικής Αγωγής.
Η εύρυθμη λειτουργία των Μονάδων Ειδικής Αγωγής δεν χωρά άλλες καθυστερήσεις. Οι μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών αποτελούν την βασική προϋπόθεση για την επίλυση χρόνιων προβλημάτων του χώρου.
ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
1. Πόσα επακριβώς είναι τα κενά στην Ειδική Αγωγή και πόσα στην Παράλληλη Στήριξη;
2. Πώς και πότε προτίθεται το Υπουργείο να καλύψει τα κενά αυτά;
3. Θα υπάρξουν μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών στο ευαίσθητο αυτό κομμάτι της εκπαίδευσης και αν ναι, ποιο το ακριβές χρονοδιάγραμμα των ενεργειών σας;”.
Το κείμενο της Ερώτησης έχει ως εξής:
“Είναι κοινώς αποδεκτό, ότι η Ειδική Αγωγή αποτελεί το πιο ευαίσθητο τμήμα της εκπαίδευσης, καθιστώντας αναγκαία την έγκαιρη στελέχωσή της με το απαραίτητο εκπαιδευτικό, επιστημονικό και βοηθητικό προσωπικό.
Τέσσερις μήνες όμως, μετά την έναρξη των μαθημάτων, Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης υπολειτουργούν, τμήματα ένταξης δεν λειτουργούν και εκατοντάδες αιτήματα για παράλληλη στήριξη, μένουν ανικανοποίητα.
Σύμφωνα με δημοσιευμένα στοιχεία, περισσότερα από 300 είναι τα κενά εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή και πάνω από 1.800 στην παράλληλη στήριξη.
Βάσει των ανωτέρω, επιτακτική κρίνεται η διασφάλιση των απαραίτητων πιστώσεων πρόσληψης αναπληρωτών για την κάλυψη όλων των κενών, και αναγκαίος ο προγραμματισμός για το σχολικό έτος 2017-2018, ούτως ώστε να πάψει να είναι ζητούμενο η στελέχωση όλων των δομών της Ειδικής Αγωγής.
Η εύρυθμη λειτουργία των Μονάδων Ειδικής Αγωγής δεν χωρά άλλες καθυστερήσεις. Οι μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών αποτελούν την βασική προϋπόθεση για την επίλυση χρόνιων προβλημάτων του χώρου.
ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
1. Πόσα επακριβώς είναι τα κενά στην Ειδική Αγωγή και πόσα στην Παράλληλη Στήριξη;
2. Πώς και πότε προτίθεται το Υπουργείο να καλύψει τα κενά αυτά;
3. Θα υπάρξουν μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών στο ευαίσθητο αυτό κομμάτι της εκπαίδευσης και αν ναι, ποιο το ακριβές χρονοδιάγραμμα των ενεργειών σας;”.