Ο Βουλευτής Αργολίδας της Νέας Δημοκρατίας κ. Γιάννης Ανδριανός παρευρέθηκε στην εκδήλωση προς τιμήν των μαθητών του 1ου ΕΠΑΛ και του 1ου ΕΚ Άργους που συνέβαλαν στην βραβεύθηκαν για τα ντοκιμαντέρ τους στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας. Μετά την εκδήλωση, ο κ. Ανδριανός τόνισε μεταξύ άλλων τα εξής:
“Θέλω να συγχαρώ τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, την Περιφερειακή Ενότητα Αργολίδας, τους Δήμους Ναυπλιέων και Άργους-Μυκηνών και το Φουγάρο, για την πρωτοβουλία της διοργάνωσης της σημερινής εκδήλωσης.
Και βεβαίως θέλω να συγχαρώ τους συντελεστές των τριών ντοκιμαντέρ που βραβεύθηκαν στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπιάς, ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα του 1ου ΕΠΑΛ και του 1ου ΕΚ Άργους που για μια ακόμη φορά μας γεμίζουν μ' αυτή τη διάκριση με χαρά και περηφάνια, και καταδεικνύουν το σημαντικότατο έργο που επιτελείται στα σχολεία μας.
Η διάκριση αυτή είναι μια ακόμα απόδειξη ότι εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς έχουν δημιουργήσει μια αξιέπαινη παράδοση αριστείας που παράγει χειροπιαστά εκπαιδευτικά και ευρύτερα πολιτιστικά αποτελέσματα.
Και είναι ιδιαίτερα σημαντικό ότι τα επιτεύγματα αυτά έρχονται σε μια πολύ δύσκολη περίοδο, τόσο γενικά για την πατρίδα και την κοινωνία μας, όσο και πιο συγκεκριμένα για την εκπαίδευση, μέσα σε συχνά πολύ δύσκολες συνθήκες, με κενά και με ελλείψεις που καλύπτονται χάρη στην ευσυνειδησία, τον μόχθο και την δέσμευση των ανθρώπων των σχολείων μας.
Υπό το πρίσμα αυτό, διακρίσεις στον πολιτισμό και την δημιουργικότητα όπως αυτές, στέλνουν ένα διπλό, ηχηρό μήνυμα:
Αφενός, ότι για ένα σχολείο το πολυτιμότερο κεφάλαιο απ' όλα είναι οι άνθρωποί του. Και όταν σ' ένα σχολείο, όπως και σε οποιαδήποτε ομάδα, βρεθεί μια χούφτα ανθρώπων με αισιοδοξία και δημιουργικότητα, αλλά και τη βούληση να δώσουν το παράδειγμα και να συσπειρώσουν και τους γύρω τους σε μια προσπάθεια για το καλό, τότε δημιουργείται ένας ενάρετος κύκλος, μια παράδοση αποτελέσματος που μπορεί διαρκώς να παράγει ολοένα και μεγαλύτερες διακρίσεις.
Και αφετέρου, βεβαίως, οι διακρίσεις αυτές στέλνουν το μήνυμα της στήριξης των σχολείων μας ιδιαίτερα σ' αυτή την δύσκολη συγκυρία. Οι επιτυχίες αυτές δεν μπορεί να λειτουργούν ως άλλοθι αδράνειας για την πολιτεία. Το αντίθετο – είναι μια αφορμή να δούμε με ποιους τρόπους να επιβραβεύσουμε αυτή την προσπάθεια, με ποιους τρόπους να διασφαλίσουμε την απρόσκοπτη λειτουργία των σχολειών μας, με ποιους τρόπους να επιλύσουμε τα πολλά και υπαρκτά προβλήματα που καθημερινά λειτουργούν ως εμπόδια που αποσπούν την εκπαιδευτική κοινότητα από το έργο της.
Ιδιαίτερα μάλιστα όταν τέτοιες επιτυχίες έρχονται από την επαγγελματική εκπαίδευση, που αποδεικνύει και μ' αυτό τον τρόπο ότι μπορεί να λειτουργήσει ως πυλώνας τόσο ουσιαστικής μόρφωσης, όσο και επαγγελματικής κατάρτισης.
Το μόνο που χρειάζεται, είναι να δούμε αυτό το εκπαιδευτικό κεφάλαιο του τόπου μας με σεβασμό και σοβαρότητα, να συνδέσουμε ακόμη πιο αποτελεσματικά την εκπαίδευση με τις πραγματικές ανάγκες της οικονομίας και της κοινωνίας μας, να δώσουμε στους αποφοίτους της επαγγελματικής εκπαίδευσης ουσιαστικές δυνατότητες τόσο για την επαγγελματική τους αποκατάσταση, όσο και για την περαιτέρω εξειδίκευσή τους.
Σε κάθε περίπτωση, οι διακρίσεις αυτές, είναι για όλους μας πηγή έμπνευσης ώστε να συνεχίσουμε την προσπάθεια και τη συλλογική διεκδίκηση για να έχει η παιδεία μας όλα αυτά που χρειάζεται για να μπορεί απρόσκοπτα η εκπαιδευτική κοινότητα να δημιουργεί τέτοια αξιόλογα έργα”.
“Θέλω να συγχαρώ τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, την Περιφερειακή Ενότητα Αργολίδας, τους Δήμους Ναυπλιέων και Άργους-Μυκηνών και το Φουγάρο, για την πρωτοβουλία της διοργάνωσης της σημερινής εκδήλωσης.
Και βεβαίως θέλω να συγχαρώ τους συντελεστές των τριών ντοκιμαντέρ που βραβεύθηκαν στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπιάς, ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα του 1ου ΕΠΑΛ και του 1ου ΕΚ Άργους που για μια ακόμη φορά μας γεμίζουν μ' αυτή τη διάκριση με χαρά και περηφάνια, και καταδεικνύουν το σημαντικότατο έργο που επιτελείται στα σχολεία μας.
Η διάκριση αυτή είναι μια ακόμα απόδειξη ότι εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς έχουν δημιουργήσει μια αξιέπαινη παράδοση αριστείας που παράγει χειροπιαστά εκπαιδευτικά και ευρύτερα πολιτιστικά αποτελέσματα.
Και είναι ιδιαίτερα σημαντικό ότι τα επιτεύγματα αυτά έρχονται σε μια πολύ δύσκολη περίοδο, τόσο γενικά για την πατρίδα και την κοινωνία μας, όσο και πιο συγκεκριμένα για την εκπαίδευση, μέσα σε συχνά πολύ δύσκολες συνθήκες, με κενά και με ελλείψεις που καλύπτονται χάρη στην ευσυνειδησία, τον μόχθο και την δέσμευση των ανθρώπων των σχολείων μας.
Υπό το πρίσμα αυτό, διακρίσεις στον πολιτισμό και την δημιουργικότητα όπως αυτές, στέλνουν ένα διπλό, ηχηρό μήνυμα:
Αφενός, ότι για ένα σχολείο το πολυτιμότερο κεφάλαιο απ' όλα είναι οι άνθρωποί του. Και όταν σ' ένα σχολείο, όπως και σε οποιαδήποτε ομάδα, βρεθεί μια χούφτα ανθρώπων με αισιοδοξία και δημιουργικότητα, αλλά και τη βούληση να δώσουν το παράδειγμα και να συσπειρώσουν και τους γύρω τους σε μια προσπάθεια για το καλό, τότε δημιουργείται ένας ενάρετος κύκλος, μια παράδοση αποτελέσματος που μπορεί διαρκώς να παράγει ολοένα και μεγαλύτερες διακρίσεις.
Και αφετέρου, βεβαίως, οι διακρίσεις αυτές στέλνουν το μήνυμα της στήριξης των σχολείων μας ιδιαίτερα σ' αυτή την δύσκολη συγκυρία. Οι επιτυχίες αυτές δεν μπορεί να λειτουργούν ως άλλοθι αδράνειας για την πολιτεία. Το αντίθετο – είναι μια αφορμή να δούμε με ποιους τρόπους να επιβραβεύσουμε αυτή την προσπάθεια, με ποιους τρόπους να διασφαλίσουμε την απρόσκοπτη λειτουργία των σχολειών μας, με ποιους τρόπους να επιλύσουμε τα πολλά και υπαρκτά προβλήματα που καθημερινά λειτουργούν ως εμπόδια που αποσπούν την εκπαιδευτική κοινότητα από το έργο της.
Ιδιαίτερα μάλιστα όταν τέτοιες επιτυχίες έρχονται από την επαγγελματική εκπαίδευση, που αποδεικνύει και μ' αυτό τον τρόπο ότι μπορεί να λειτουργήσει ως πυλώνας τόσο ουσιαστικής μόρφωσης, όσο και επαγγελματικής κατάρτισης.
Το μόνο που χρειάζεται, είναι να δούμε αυτό το εκπαιδευτικό κεφάλαιο του τόπου μας με σεβασμό και σοβαρότητα, να συνδέσουμε ακόμη πιο αποτελεσματικά την εκπαίδευση με τις πραγματικές ανάγκες της οικονομίας και της κοινωνίας μας, να δώσουμε στους αποφοίτους της επαγγελματικής εκπαίδευσης ουσιαστικές δυνατότητες τόσο για την επαγγελματική τους αποκατάσταση, όσο και για την περαιτέρω εξειδίκευσή τους.
Σε κάθε περίπτωση, οι διακρίσεις αυτές, είναι για όλους μας πηγή έμπνευσης ώστε να συνεχίσουμε την προσπάθεια και τη συλλογική διεκδίκηση για να έχει η παιδεία μας όλα αυτά που χρειάζεται για να μπορεί απρόσκοπτα η εκπαιδευτική κοινότητα να δημιουργεί τέτοια αξιόλογα έργα”.