ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2017

Ξεκινά η εποχή Σκλαβενίτη στην αλυσίδα «Μαρινόπουλος» από 1η Μαρτίου

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 11:47:00 π.μ. |
Ξεκινά η εποχή Σκλαβενίτη στην αλυσίδα «Μαρινόπουλος» από 1η Μαρτίου
 Την 1η Μαρτίου ξεκινάει η λειτουργία της εταιρείας «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη», η οποία θα απορροφήσει το δίκτυο 361 καταστημάτων της «Μαρινόπουλος», όπως γνωστοποίησε η διοίκηση της αλυσίδας «Σκλαβενίτης» με επιστολή της προς προμηθευτές. 

Σύμφωνα με πληροφορίες τα στελέχη του ενημέρωσαν τους προμηθευτές του Μαρινόπουλου ότι από την 1η Μαρτίου ξεκινά κανονικά ο ανεφοδιασμός των καταστημάτων και πως οι τιμολογήσεις θα γίνονται πλέον στο όνομα της εταιρείας «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης». Επιπλέον, τους υπέδειξαν τους χώρους όπου θα πραγματοποιούνται οι παραδόσεις των εμπορευμάτων. 

Αισιοδοξία επικρατεί στις τάξεις του Σκλαβενίτη πως το εγχείρημα θα ολοκληρωθεί σύντομα και τονίζουν πως οι συνολικά επτά τριτανακοπές που ασκήθηκαν δεν πρόκειται να δημιουργήσουν πρόβλημα στην ενεργοποίηση της συμφωνίας. 

Ανάλογη αισιοδοξία εκφράζουν και για το θέμα της πρόσθετης χρηματοδότησης που προέκυψε λόγω της καθυστέρησης στην επικύρωση του σχεδίου διάσωσης από το αρμόδιο δικαστήριο. Με δεδομένο πως δεν υπάρχει πλέον κανένα σοβαρό εμπόδιο εκτιμάται πως μέχρι τα τέλη Μαρτίου θα έχει ενεργοποιηθεί η συμφωνία εξυγίανσης, η οποία μεταξύ άλλων προβλέπει την παροχή χρηματοδότησης ύψους 352 εκατ. ευρώ από τις τράπεζες μέσω έκδοσης κοινού ομολογιακού δανείου και την καταβολή 125 εκατ. ευρώ από την πλευρά του Σκλαβενίτη. 

Πλέον οι εργαζόμενοι περιμένουν πως μετά και τις τελευταίες θετικές εξελίξεις θα λάβουν τα δεδουλευμένα που τους οφείλονται, τα οποία ανέρχονται σε συνολικά 1,4 εκατ. ευρώ (μισθός Ιανουαρίου και το υπόλοιπο 40% από τον μισθό του Δεκεμβρίου). Το «μεγάλο στοίχημα» της οικογένειας Σκλαβενίτη είναι να ανακτήσει το έδαφος που έχασε ο Μαρινόπουλος το διάστημα που ήταν εκτός αγοράς. 

Πολλοί θεωρούν σίγουρη την επιτυχία λόγω του καλού «ονόματος» και της φήμης που έχει η εταιρεία αλλά και της καλής συνεργασίας με τους προμηθευτές, ωστόσο υπάρχουν και εκείνοι που εκφράζουν τον προβληματισμό τους και κάνουν λόγο για εξαιρετικά δύσκολο εγχείρημα, με δεδομένη την κατακόρυφη κάμψη της κατανάλωσης στο λιανεμπόριο τροφίμων.
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ